خرید کاهگل ضد آب اصفهان

کاهگل ضد آب اصفهان پر مصرف ترین کاهگل در مناطق پر باران

موادی که در بازار به عنوان پوشش نمای ساختمان به فروش می رسد متفاوت است ولی اغلب آنها دارای ویژگی هایی مانند مقاومت در مقابل آب و هوای مختلف می باشد. برخی مناطق دارای بارندگی های شدیدی می باشد و یا دمای هوا در مناطقی به شدت بالاست و نما تحت حرارت و نور اشعه های خورشید خواهد بود. کاهگل ضد آب اصفهان یکی از پوشش های ساختمان است که  در اکثر نقاط ایران با تمام شرایط آب و هوایی سازگاری دارد. کاهگل ضد آب اصفهان در کارخانه های صنعتی تولید می گردد و مانند کاهگل سنتی از مواد طبیعی تولید نمی شود.

مواد مورد استفاده برای تهیه این کاهگل مواد شیمیایی است و معمولا پلیمر ها از ترکیبات اصلی آن به شمار می رود. در نمای ساختمان مخصوصا نماهای بیرونی که در معرض انواع عوامل می باشند پوشش مناسب است که در سال های بسیار زیاد دوام بیاورد و خراب نگردد. کاهگل ضد آب اصفهان عایق بسیار قوی است و زمانی که بر روی دیوار قرار می گیرد از نفوذ هر نوع رطوبتی جلوگیری می کند. در مناطقی که رطوبت زیاد است مانند شهر های شمالی مصرف زیادی دارد زیرا از خراب شدن ساختمان ها به سرعت جلوگیری خواهد نمود.

کاهگل ضد آب اصفهان از پرفروش ترین کاهگل های صنعتی می باشد زیرا عایق قوی در برابر رطوبت و حرارت است. فروش این محصول به شکل های مختلفی قابل انجام است. کاهگل ها برای افراد زیادی یاد آور خاطره های گذشته و بافت های سنتی است.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل صنعتی تهران

خرید کاهگل ضد آب اصفهان
خرید کاهگل ضد آب اصفهان

 

آماده سازی کاهگل ضد آب اصفهان با سریعترین روش

کاهگل های مصنوعی در کارخانه های صنعتی تولید می گردند و اساس کار های  تولید و آماده سازی آنها در کارخانه ها می باشد. برای اجرای این کاهگل بر روی دیوار انجام چند مرحله ساده کافی است. زمانیکه این کاهگل با نسبت درست و دقیق با آب مخلوط شد بر روی دیوار کشیده می شود.

این در حالی است که کاهگل های سنتی  در زمان طولانی آماده می شود و در هنگام آماده کردن کثیف کاری و گرد غبار زیادی ایجاد می گردد. کاهگل ضد آب اصفهان لایه ای از ملات خمیری شکل را روی دیوار ایجاد می کند و با موادی که ماندگاری آن را افزایش دهد ترکیب می گردد. لایه و پوشش بسیار ضخیمی از این کاهگل مصنوعی برروی دیوار قرار می گیرد. و از لایه های زیرین نیز محافظت می کند.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل تبریزضدآب و نانو

فروش کاهگل ضد آب اصفهان
فروش کاهگل ضد آب اصفهان

 

فروش کاهگل ضد آب اصفهان در  فروشگاه های رنگ

به دلیل افزایش تولید این نوع محصولات در بازار و افزایش تنوع آنها  باید مراقب انتخاب  کاهگل های صنعتی باشید زیرا  انواع  تقلبی و نا مرغوب آنها در بازار افزایش یافته است. بهترین روش برای خرید یک محصول با کیفیت خرید از مکان های معتبر است این مکان ها می تواند به صورت اینترنتی و یا  حضوری باشد. نمایندگی ها  مکان های مناسبی برای خرید کاهگل صنعتی هستند.

خرید اینترنتی نیز می تواند راه ساده و سریعی برای تهیه  کاهگل مصنوعی باشد. فقط باید از مراکز اینترنتی مجاز و  دارای مجوز این عمل انجام شود. کاهگل ضد آب اصفهان دارای  فروش بالایی است زیرا محصولی به مشتریان عرضه می گردد که  علاوه بر زیبایی و تنوع رنگ دارای مقاومت زیادی در برابر عوامل و شرایط محیط می باشد. عایق بودن می تواند عمر ساختمان و خود این لایه پوششی را افزایش بدهد زیرا آب و رطوبت نمی تواند به داخل بافت نفوذ نماید. این  ماده  ضخیم  تمام ناهموار هایی که بر روی دیوار وجود دارد را پر می کند و سطح را کاملا یکدست می کند. این  ماده شباهت بسیار زیادی به کاهگل های قدیمی دارد و به همین دلیل افراد زیادی به آن علاقه دارند.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل اهواز ضدآب و قابل شستشو

قیمت کاهگل ضد آب اصفهان
قیمت کاهگل ضد آب اصفهان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما