خرید کاهگل ضدآب شیراز قابل اجرا بر روی انواع سطوح

برترین ویژگی کاهگل ضدآب شیراز نسبت به کاهگل سنتی

کاهگل ضدآب شیراز در واقع یکی از انواع کاهگل های صنعتی است که در  کارخانه های  کشور تولید می گردد. کاهگل سنتی با توجه به ترکیب مواد اولیه ای که دارد، زمانی که در معرض رطوبت قرار می گیرد آن را جذب می کند و بعد از گذشت زمان  بافت و پوشش کاهگل تخریب می گردد. با ورود فناوری های پیشرفته و کشف ترکیبات جدید برای  تولید کاهگل  محصولی به نام کاهگل ضدآب شیراز تولید و وارد بازار شد که نسبت به بسیاری از عوامل محیط بویژه به رطوبت و آب مقاومت دارد. این محصول که اغلب به شکل خمیر مایه رنگی است با اجرای بسیار ساده ای بر روی انواع سطوح قرار می گیرد.

یکی از ویژگی های کاهگل ضدآب شیراز عایق بودن است ولی دارای خصوصیات دیگری  مانند مقاومت در برابر حرارت یا ایجاد لایه محکم و غیر قابل نفوذ بر روی سطوح نیز می باشد. انواع کاهگل مصنوعی به دلیل شباهت بسیار زیادی که به مواد سنتی دارند مورد توجه و استقبال مصرف کننده می باشند. کاهگل ضدآب شیراز برای  ترمیم بافت های سنتی که به مرور زمان آب آنها را تخریب کرده است، بکار می رود. برترین تولید کنندگان در شیراز با مواد و ترکیبات بسیار عالی و مرغوب اقدام به تولید کاهگل ضدآب شیراز  نموده اند و وارد بازار کرده اند.

عده زیادی از مردم هنوز با دیدن شباهت هایی که بین کاهگل صنعتی  و سنتی وجود دارد خاطرات گذشته برای آنها زنده می شود و حتی در بخشی از نمای ساختمان های مسکونی و یا دکور خانه ها از رنگ بندی و خمیر کاهگل ضدآب شیراز استفاده می کنند. یک از دلایلی که این رنگ در مکان های مختلفی قابل استفاده است.

بیشتر بخوانبد : قیمت کاهگل آماده سیرجان

خرید کاهگل ضدآب شیراز
خرید کاهگل ضدآب شیراز

خرید کاهگل ضدآب شیراز از میان کاهگل های صنعتی

با توجه به استقبال و افزایش مصرف این محصولات، تولید کاهگل صنعتی رو به افزایش است. نام های تجاری مختلفی  در کارخانه های خود این  محصول را تولید می کنند و البته فرمول ساخت و رنگ بندی آنها متفاوت است. برای خرید باید با دقت ویژگی های  کاهرنگ را مطالعه نمایید و تنوع رنگی آن را بررسی کنید. کاهگل ضدآب شیراز برند شناخته شده ای در تولید کاهگل صنعتی می باشد و  زمانی که  بر روی سطوح مختلف مانند  چوب ، گچ سیمان و… قرار می گیرد  لایه سخت و مقاومی را ایجاد می کند که انواع شرایط سخت محیطی نمی تواند به آن آسیب بزند.

این کاهگل در مدت زمان کمی با کمک ابزار ساده روی سطوح قرار می گیرد. مواد اصلی که در این محصول وجود دارد دارای سیلیکون است و پایه آب دارد. در واقع کاهل صنعتی  نوعی پلیمر است و به همین دلیل لایه سخت و محکمی را ایجاد می کند. با خرید کاهگل ضدآب شیراز محصولی را انتخاب کرده اید که با سرعت بسیار زیادی خشک می شود و انعطاف پذیری خوبی به هنگام اجرای آن روی سطح دارد. آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. گرد و خاکی به هنگام کار با آن بوجود نمی آید. کاهگل ضدآب شیراز برای انواع سلیقه ها رنگ های متنوع دارد و اگر رنگ خاصی درخواست مشتری باشد آن را سفارش می دهد. ضخامت این محصول مناسب است و هر کیلو گرم آن سه متر مربع را پوشش می دهد.

بیشتر بخوانید : اجرای کاهگل مصنوعی بدون نیاز به زیر سازی

فروش کاهگل ضدآب شیراز
فروش کاهگل ضدآب شیراز

فروش فوق العاده کاهگل ضدآب شیراز

برای خرید مطمئن با قیمت مناسب می توانید از نمایندگی های فروش این محصول اقدام نمایید. مراکز فروش معتبر برای انواع محصولات معمولا بهترین روش خرید به شمار می رود. فروش های  تخفیف دار توسط شرکت های تولید کننده در روزهایی از سال نیز وجود دارد و برای افرادی که خرید مداوم و همیشگی این  محصول را با توجه به شغل خود دارند، بسیار مناسب است. برای خرید این محصول عرضه مستقیم از کارخانه های تولید کننده را فراموش ننماید.

علاوه بر نمایندگی ها و نمایشگاه هایی که عرضه این محصول را با قیمت مناسب دارند فروشگاههای مجازی نیز یکی از مهمترین مراکز فروش کاهگل ضدآب شیراز به شمار می رود. مزیت هایی که این نوع خرید دارد موجب شده تا در بین روش های خرید و فروش محصولات به سرعت جایگاه خوبی پیدا کند. عایق بودن یکی از مهمترین ویژگی های این کاهگل است که توانایی جلوگیری از نفوذ رطوبت به بافت زیرین را دارد. بسیاری از بافت های قدیمی به دلیل نفوذ رطوبت دچار تخریب شده اند، ولی زمانی که از این محصول برای ترمیم استفاده می شود دیگر نگران خرابی دیوارها بر اثر نفوذ آب نخواهید بود و سال ها بدون تخریب باقی خواهند ماند. این ویژگی محصول برای بافت های قدیمی تخریب شده بسیار پر کاربرد است.

کاهگل ضدآب شیراز همچنین قابل ارسال به همه شهرستان های استان فارس از جمله فیروز آباد ، آباده ، جهرم ، کازرون ، کوار ، نی ریز ، ممسنی ، داراب ، بوانات ، اقلید ، خرم بید ، لار ، لامرد ، فسا ، استهبان ، خرامه ، سروستان ، خفر ، اوز ، مرودشت و…

بیشتر بخوانید : خرید کاهرنگ نانو با اجرای آسان

قیمت کاهگل ضدآب شیراز
قیمت کاهگل ضدآب شیراز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما