فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر در انواع مختلف

فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر

فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر به دلیل زیبایی و حالت تزئیناتی که دارد در صنایع مختلف هوافضا گرفته تا قطعاتی که برای تزئین و دکوراتیو، نقاشی­های هنری بر روی بوم و حتی ایجاد کف پوش­های سه بعدی در مکان­های مختلف انجام می­گیرد و به دلیل زیبایی بی نظیر، تنوع گسترده و دوام بسیار بالاتر نسبت به روش­های قدیمی روکش سازی و کفپوش بسیار مورد توجه قرار گرفته و حتی به جرأت می­توان گفت که نرخ فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر نسبت به این موارد سبقت هم گرفته است.

اگر مقداری با رزین اپوکسی آشنا داشته باشید می­دانید که برای ایجاد اتصال عرضی به اجزای ساختاری آن نیاز به موادی مثل هاردنر یا سخت کننده یا Hardener دارد تا پس از گذشت مدت زمانی خاص مثلا بین 3 تا 7 روز کاملا این اتصالات ایجاد شده و ساختاری بسیار مستحکم تحویل شما دهد به همین دلیل نام فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر را انتخاب کرده­ایم چرا که دو جزء جدایی ناپذیر بوده و به همین دلیل می­گویند رزین اپوکسی، رزینی دو جزئی است.

فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر نسبت به سایر انواع رزین­ها که شفافیت و کیفیت بیشتری ندارند صرفا به دلیل زیبایی آن است و مختص کسانی است که زیبایی و کیفیت بالا را با یکدیگر می­خواهند و طبیعتا نیز در چنین شرایطی قیمت بالاتری هم باید بپردازند اما توجه داشته باشید که هر مرکز فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر هم قابل اعتماد نیست.

برای اطلاع از فروش رزین اپوکسی چوب با کیفیت به سایر مقالات سایت مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید.

قبل از مراجعه به مراکز فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر یا باید به شخص فروشنده اعتماد کامل داشته باشید یا شخصا بتوانید تشخیص دهید که کدام نوع رزین مناسب­تر است و کدام نوع رزین اصلی بوده و کدام یک تقلبی است، همچنین رزین مخصوص چوب را با تبلیغات دروغین برای استفاده در جواهرآلات به شما نفروشند چرا که اکثریت مراکز فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر عنوان می­کنند که تفاوت خاصی با یکدیگر نداشته و پول کمتری بدهید.

در اینجا شدیدا توصیه می­کنیم که به هیچ وجه هنگام مراجعه به مراکز فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر گول تبلیغات را نخورید و با آگاهی کامل اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید. البته لازم نیست نگران باشید چرا که اگر برای بار اول قصد خرید این مواد را دارید و با فروشندگان خاصی هم آشنایی کافی ندارید در این مقاله شما با خواندن مطالب آن به یک خریدار بسیار حرفه­ای تبدیل خواهید شد که می­توانید تمامی موارد را به درستی ارزیابی کرده و بهترین نوع را از مرکز فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر خریداری نمایید.

فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر
فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر در بالاترین سطح کیفی

فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر در نوع­های مختلف

قبل از اینکه وارد مبحث فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر در انواع مختلف شویم بهتر است یادآوری کنیم که انتخاب نوع رزین و هاردنر به همان اندازه مهم است که باید هنگام اختلاط و ترکیب کردن دو جزء رزین و هاردنر دقت به خرج دهید که کوچک­ترین اشتباهی رخ ندهد. اکنون به عنوان یک مرکز فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر با سال­ها تجربه و رضایت بالای مشتریان عزیز به بررسی انواع رزین اپوکسی شفاف و هاردنر می­پردازیم. فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر در انواع مختلف زیر:

نوع هاردنر: پلی آمین آروماتیک، پلی آمین سیکلوآلیفاتیک (که به دلیل سمّیت بیشتر خیلی کم استفاده می­شود) و نوع پلی آمیدی انواعی هستند که موقع فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر موجود داریم اما بجز نوع دوم، فرق بین هاردنر اول و سوم چیست؟

هاردنر پلی آمینی مقاومت بهتر و پایداری بیشتری در برابر عوامل شیمیایی از خود نشان می­دهند و به همین دلیل لایه­ی نهایی روی سطوح مختلف هستند. همچنین موقع فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر به خریداران توصیه می­کنیم که اگر مقاومت در برابر خراشیدگی و سایش پذیری هم نیاز دارید و برای محافظت از ساختارهای فلزی در صنایعی که مواد شیمیایی اسید و باز زیادی وجود دارند می­خواهید استفاده کنید نوع پلی آمینی از همه بهتر بوده ضمن اینکه ادعا شده در خطوط لوله و کلیه­ ی وسایل نظامی هم می­توان استفاده کرد.

از طرف دیگر هنگام فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر موقعی نوع پلی آمیدی هاردنر را معرفی می­کنم که بخواهند جلوی نشتی گاز را گرفته و در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم­تر باشد به همین دلیل رزین اپوکسی شفافی که دارای چنین هاردنری باشد قابل کاربرد در محیط بیرون هست ولی از نوع پلی آمینی را فقط باید در محیط­های مسقف و نه به عنوان روکش سقف با سطح بیرونی در معرض استفاده کرد چون مقاومت نسبت به UV و رطوبت ندارند.

اکنون در مبحث فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر می­رسیم به تنوع محصولات رزین اپوکسی شفاف که فروش آن برای کاربرد در چه مکان­هایی است و چه قطعاتی از آن استفاده کرده و علاوه بر کسب درجه بالایی از زیبایی استحکام بسیار مناسبی هم کسب خواهد کرد.

فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر در نوع­های مختلف
فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر با کاربرد گسترده و قیمت تمام شده­ ی مقرون به صرفه

یکی از انواع فرم­های فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر، نوعی است که برای ساخت قطعات دکوری و تزئینی به همراه هاردنر مخصوص خود به کار می­رود که خشک شدن و سفت شدن هاردنر با تابش اشعه­ی مخصوص است. در هنگام ایجاد روکش رزینی حباب گیری هم بسیار مهم است در غیر این صورت اگر حباب گیری انجام نشود یا نتوان به خوبی انجام داد کیفیت و استحکام نهایی را پایین می­آورد که خوشبختانه در این مورد چنین نیست. فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر این نوع با نسبت 50 به 50 بوده و ضخامت روکش نهایی آن نیز تنها 1 سانتی متر است.

  نوع دوم فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر نوعی است که برای ایجاد و تولید قطعاتی بکار می­رود که سایز و اندازه­ی بالایی داشته و ضخامت 5 سانتیمتر در فصل­های سرد و 3 سانتیمتر در فصل­های گرم بر روی چنین قطعاتی نیاز است. این فرم از فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر با نسبت 60 به 40 است و چون نیاز به ایجاد حرارت بالا نیست و دیرتر هم پخته می­شود می­توان به یکباره و در یک مرحله کل کار را با مخلوط این رزین و هاردنر پوشاند.

سومین نوع فرم فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر مخصوص نقاشی­های هنری و جلوه­های بسیار خاصی است که به کمک این رزین بر روی بوم نقاشی ایجاد می­شود و یا بر روی زیورآلات نقره­ای و طلایی بخواهند طرح­­ها و شکل­های خاص ایجاد کنند. دلیل نرخ بالای فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر در این نوع بخاطر ویسکوزیته­ی کم آن و در نتیجه کنترل بسیار ساده­ی آن است که حتی نسبت به رنگ آکریلیک مخصوص نقاشی هم محبوب­تر شده است. لازم به ذکر است که نسبت فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر در این نوع 50 به 50 است یعنی باید مقادیر مساوی از این دو جزء را با یکدیگر ترکیب کنید.

نسبت به برخی فروشگاه­­هایی که به عنوان مرکز فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر فعالیت دارند باید از چندین نکته اطلاع داشته باشید تا خریدی کاملا هوشمندانه و آگاهانه و البته مناسب کار خود را تجربه کنید.

فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر در نوع­های مختلف
فروش رزین اپوکسی شفاف با هدف افزایش مقاومت و استحکام کلی ساختار
  1. در برخی مواقع محصول رزینی آنها دارای بوی نامطبوع است و این یعنی بخشی از حجمی که به شما می­فروشند دارای ناخالصی است که این ناخالصی حلال آلی است.
  2. برخی مراکز فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر، بسته بندی­های خود را به نوعی به فروش می­رسانند که همراه با هاردنر است یعنی چنانچه بر روی بسته بندی درج شده باشد که وزن هاردنر 50% است و شما نیز بسته ­ی 5 کیلوگرمی را خریداری کرده باشید، یعنی ترکیبی از 3.35 کیلوگرم رزین و 1.65 کیلوگرم هاردنر خواهد بود.
  3. در مواردی که باید رزین و هاردنر را جداگانه خریداری کنید حتما میزان مورد نیاز خود را محاسبه کنید و پس از آن اقدام به خرید نمایید.
  4. بر روی بسته بندی باید مقاومت نسبت به مواد شیمیایی، آب و رطوبت ذکر شده باشد
  5. بسته به محیط کاری انواع مقاوم به فشارهای مکانیکی و حرارتی هم وجود دارند که آماده­ی خریداری هستند
  6. فرمی از فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر که سایش پذیر بوده و در برابر ضربه هم مقاوم باشد برای بسیاری از سطوح مناسب و البته الزامی است
  7. فرم تزئینی فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر به فرم سه بُعدی معروف است که برای تزئین کف یا سقف استفاده می­شود که طبیعتا قیمت بالاتری هم دارد
  8. چنانچه برای صنایع برقی و الکتریسیته قصد خرید دارید هنگام فروش از فروشنده بخواهید فرم عایق الکتریسیته را به شما بدهد

در این مطلب آموختید که فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر را باید طبق چه نکات و اصولی خریداری کنید و با توجه به هدفی که در ذهن دارید و سطح یا قطعه­ای که نیاز به پوشانده شدن دارد چه فرم و با چه درصد اختلاطی را باید خریداری کرد تا بیشترین و بهترین کارایی و عالی­ترین نتیجه­ی نهایی کار را برای شما به همراه داشته باشد. در ادامه نیز نکات تکمیلی تشخیص جنس مرغوب از نامرغوب را بیان کردیم تا در صورتی که فروشنده­ی معتبری را سراغ نداشتید و اطلاعات کافی در مورد خرید جنس خود ندارید بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید و جنس نامرغوب را با هزینه­ ی بیشتر به شما ندهند.

ضمنا توجه داشته باشید علاوه بر اینکه فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر باید با کیفیت بالا باشد تا نتیجه­ ی نهایی رضایت بخش واقع شود پیاده سازی این کار نیز باید توسط افراد حرفه­ای صورت گیرد لذا چنانچه دانش و مهارت کافی ندارید از نصاب­های تخصصی کمک بگیرید.

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر در نوع­های مختلف
فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر با هدف رضایتمندی شما در منازل

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما