فروش کاهگل مصنوعی در شیراز به قیمت درب کارخانه

فروش کاهگل مصنوعی در شیراز به قیمت درب کارخانه

فروش کاهگل مصنوعی در شیراز به قیمت درب کارخانه توسط ما صورت می گیرد. در واقع این یک امتیاز است که ما با کاهگل مصنوعی شیراز به آن می بالیم. قیمت کاهگل مصنوعی شیراز نسبت به بسیاری از مصالح ساختمانی دیگر کاملا به صرفه است. در خصوص کاهگل مصنوعی شیراز باید به شما عرض کنم کیفیت و مرغوبیت این کالا به دست کارشناسان داخلی تایید شده است زیرا کل محصول در داخل تولید می‌شود، همه مواد اولیه اش هم در داخل تولید می‌شود به خاطر همین از بهترین مواد برای ساخت این محصول بی نظیر بهره گیری شده است تا این محصول را منحصر به فرد و اعجاب انگیز کند.

حال می پرسید چرا اعجاب انگیز پس با ما همراه باشید تا برایتان توضیح بدهیم. اولین خصوصیت کاهگل مصنوعی شیراز ضد آب بودنش است، ما در کشورمان چهار فصل داریم و یکی از متنوع ترین آب و هواهای دنیا را در اختیار داریم، پس این محصول باید طوری طراحی شود که بتواند در جای جای میهن مان به خوبی عملکرد خود را نشان دهد و شما را راضی کند. به همین جهت در این محصول از موادی کار گرفته شده که می‌تواند به راحتی در شرایط آب و هوایی مختلف طاقت بیاورد. یکی از ویژگی های کاهگل مصنوعی شیراز مقاومت بی نظیر آن در برابر آفتاب است، حتی آفتاب های مناطق جنوبی و کویری کشور. زیرا در آنجا میزان فروش کاهگل مصنوعی در شیراز بسیار بالا بوده است، پس در نتیجه امتحان خود را به خوبی پس داده است.

یکی دیگر از خصوصیات آن که باعث می شود در مناطق شمالی کشور نیز مورد استقبال قرار بگیرد ضد آب بودنش است، پس به راحتی می تواند در برابر باران های شمالی کشور مقاومت کند، این نیز کاملا اثبات شده است. امتیاز دیگر این محصول که کاربرد های ویژه آن را در سطوح مختلف زیاد می کند عایق بودنش است، به خاطر همین از بنای ساختمان محافظت می کند و همینطور حالت کشسانی خوبی دارد. اگر به هر دلیلی مقداری کشیده شود به هیچ عنوان آسیبی نمی بیند و ترک نمی خورد زیرا الیافش می‌تواند مانند لاستیک عمل کند.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل نانو عمده و خرده

فروش کاهگل مصنوعی در کارخانه شیراز
فروش کاهگل مصنوعی در کارخانه شیراز

 

نکات مهم برای فروش کاهگل مصنوعی در شیراز 

نکته حائز اهمیت کاهگل مصنوعی شیراز این است که شما میتوانید بافت اصیل معماری ایرانی و قدیمی را به شکل نوین و بدون دردسر به دست آورید. همانطور که میدانید در نسل قدیمی کاهگل یا همان کاهگل طبیعی موادی که لازم بود خاک رس، کاه و آب بود.

خوب طبیعتاً تامین خاک رس و کاه و همینطور ادغام آن با یکدیگر، حالا به استثنای کثیفی که ایجاد می کرد و محیط را کاملاً به هم میریخت، کار و اجرا کردن آن بر روی سطوح بسیار سخت و همینطور زمانبر بود. البته معایب دیگری هم داشت، در برابر تابش آفتاب به مرور زمان آبش گرفته می‌شد و تَرک های بسیار بزرگی روی سطحش ایجاد می‌شد. اما در نمونه مصنوعی آن به هیچ عنوان این مشکلات دیده نمی شود و شما می توانید تمامی بناهایی که دوست دارید حال و هوای معماری ایرانی به خود بگیرد را در کمترین زمان بدون کثیف کاری، نما کاری کنید.

البته علت های دیگر مورد استقبال قرار گرفتن کاهگل مصنوعی شیراز قیمت بسیار مناسب و نازل این محصول است به طوری که با قیمت درب کارخانه فرق آنچنانی ندارد و یا با جرات می‌توانیم بگوییم که یکی است.فروش و ارسال به سراسر استان شیراز توسط ما امکان پذیر است. ما این محصولات را به درب منزل و خانه ی شما ارسال میکنیم.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل مصنوعی در همه نقاط کشور

فروش کاهگل مصنوعی ضد آب در شیراز
فروش کاهگل مصنوعی ضد آب در شیراز

بهترین فروش کاهگل مصنوعی در شیراز 

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد کاهگل مصنوعی شیراز این است که برای استفاده از این محصول اعجاب انگیز شما هیچ گونه محدودیتی در اعمال و اجرای آن آن نخواهید داشت، زیرا این محصول به راحتی به خاطر مواد اصلی و چسبندگی بسیار بالایی که دارد بر روی تمامی سطوح قابل اجرا است چه صاف و چه زبر چه براق چه کدر چه سیمانی و چه گچی، هر سطحی با هر شکلی که باشد کاهگل مصنوعی شیراز به راحتی روی آن می چسبد. فقط کافیست که سطح را از آلودگیهایی که ممکن است داشته باشد پاک کنید، مابقی را به این محصول شگفت انگیز بسپارید.

حتی این محصول روی شیشه و ام دی اف هم قابل اجرا است. بنابراین با توضیحاتی که راجع به این محصول بی نظیر به شما دادیم دیگر فکر نمی‌ کنم دلیلی باشد که شما به طرف نماکاری های دیگری سوق پیدا کنید، زیرا کاهگل مصنوعی شیراز هم به صرفه است هم ضد آب است و هم قیمتش مانند درب کارخانه است و هم در تنوع رنگ و مدل هیچ گونه محدودیتی ندارد. حتی می‌ تواند برای شما رنگ های درخواستی نیز تولید کند فقط کافیست آن چیزی را که می خواهید و رنگی را که دوست دارید به ما سفارش دهید، کاهگل مصنوعی شیراز برای شما تهیه می کند. پس برای خرید این محصولات با ما تماس بگیرید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

 

بیشتر بخوانید: لیست قیمت کاهگل نانو

فروش کاهگل مصنوعی نانو در شیراز
فروش کاهگل مصنوعی نانو در شیراز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما