فروش کاهگل نانو اصفهان به قیمت کارخانه

کاهگل نانو اصفهان را چگونه خریداری کنیم؟

برای خرید کاهگل نانو اصفهان می توانید راههای مختلفی را انتخاب نمایید. در زمان خرید این محصول اصل بودن آن  بسیار مهم است و قیمتی که برای خریدار تعیین می شود. معمولا راههایی برای کاهش قیمت محصولاتی مانند کاهگل نانو اصفهان وجود دارد. برای افرادی که خرید از درب کارخانه را انتخاب می کنند، معمولا قیمت ها بسیار کاهش خواهد یافت چون این محصول بدون حضور واسطه و به صورت مستقیم به خریدار می رسد. روش دیگری که می توان کاهگل ضد آب اصفهان را به قیمت مناسب و درب کارخانه ای خرید نمود روش اینترنتی است.

در سایت های فروشگاهی این محصول با قیمت کمتری به دست مشتریان می رسد و به هر حجمی که نیاز داشته باشند، می توانند این ماده را خریداری نمایند. کاهگل قابل شستشوی اصفهان دارای ذرات نانو است و قدرت بیشتری در چسبیدن به سطوح داشته و کیفیت بالاتری در عایق نمودن ساختمان ها خواهد داشت. به دلیل ویژگی های بسیار  قدرتمندی که از نانو ذرات بدست می آید این محصول دارای فروش بسیار زیاد می باشد و افرادی که کار های عظیمی در دست دارند،  معمولا به صورت مستقیم از کارخانه ها خرید انجام می دهند.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب بوشهر

خرید کاهگل نانو اصفهان
خرید کاهگل نانو اصفهان

ویژگی های کاهگل نانو اصفهان چیست ؟

کاهگل نانو اصفهان نوعی از کاهگل صنعتی است که در کارخانه های صنایع شیمیایی  و از ماده پلیمری تشکیل یافته است، این ماده دارای نانو ذرات نیز می باشد. نانو ویژگی ها و مزایایی که کاهگل صنعتی دارد را افزایش می دهد و این  به دلیل ویژگی های منحصر به فردی است که ذرات نانو دارند. چسبندگی بسیار زیاد این ماده به سطح زیرین خود موجب افزایش مقاومت مصالح استفاده شده در دیوار می شود. کاهگل پلیمری اصفهان با داشتن نانو مواد عایق بسیار محکمی را تشکیل می دهد که از ورود رطوبت به ساختمان جلوگیری می کند و در برابر حرارت های احتمالی نیز مقاومت خواهد نمود.

این ماده در کارخانه ها تولید و آماده اجرا بر روی دیوار می شود در زمان نصب بر روی دیوار این کار باسرعت بسیار خوب و بدون هیچ هدر رفت مواد و انرژی انجام می گیرد. هر گونه ضربه یا فشاری که به کاهگل صنعتی مانند این کاهگل وارد شود  مقاومت خواهد کرد ولی در کاهگل پلیمری اصفهان این ویژگی افزایش بیشتری دارد زیرا دارای نانو مواد است. در برابر نور خورشید در مدت طولانی بدون اینکه رنگ و یا بافت آن تغییر کند باقی می ماند. کاهگل نانو اصفهان ماده ای غلیظ و  به شکل خمیر است و  پوشش ضخیمی را بر روی دیوار ایجاد می کند.

موارد کاربرد

از کاهگل نانو اصفهان می توان روی کلیه سطوح استفاده کرد و هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از این ملات مدرن وجود ندارد. با وجود چسبندگی بسیار بالای این نوع کاهگل که در اثر افزودن نانو ذرات سیلیکونی به دست آمده؛ می توان از کاهگل ضد آب اصفهان در همه جا استفاده کرد. این نوع کاهگل را می توان روی سطوحی مانند شیشه، فلز و سرامیک که بسیار صاف و لغزنده هستند نیز اجرا کرد.

برای بازسازی ساختمان های قدیمی و آسیب دیده، استفاده از کاهگل ضد آب اصفهان بسیار مفید است. زیرا علاوه بر بهبود ظاهری؛ موجب استحکام ساختمان شده و دیگر نیازی به مرمت سالانه ندارد. تمام این محاسن به دلیل خاصیت چسبندگی بالا و ضد آب بودن این کاهگل جدید است.

لازم به ذکر است که مواد سیلیکونی هیچ گونه خطری برای انسان و حیوانات ندارند و کاملا با محیط زیست سازگار هستند. بر خلاف بسیاری از مصالح، در زمان اجرا نیازی به تجهیزات ایمنی و یا ماسک نیست.

از کاهگل ضد آب اصفهان می توان در ساختمان های مسکونی و تجاری، زیباسازی فضاهای شهری، هتل ها، مناطق گردشگری و بوم گردی، باغات، ویلاها و… استفاده کرد. در ضمن این ملات با همه اقلیم ها و شرایط آب و هوایی کاملا سازگار است و در اثر بارش باران و برف آسیب نمی بیند.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل صنعتی تهران

فروش کاهگل نانو اصفهان
فروش کاهگل نانو اصفهان

خرید عمده کاهگل اصفهان راهی برای  کاهش قیمت

اگر تمایل داشته باشید تا به قیمت درب کارخانه و بسیار ارزان تر از بازار کاهگل مصنوعی اصفهان را خرید کنید، می توانید از  فروشگاههای اینترنتی اقدام نمایید. کاهگل های صنعتی در مکان هایی  که کاهگل های سنتی استفاده شده و دچار خرابی  شده است،  بکار می رود  به راحتی در قسمت تخریب شده پوشش مقاوم و محکمی را ایجاد می کند. نمایشگاه هایی که به صورت دوره ای در شهر ها بر گزار می شود ارائه کننده این نوع از محصولات است و نمونه ای از آن  کاهگل مصنوعی اصفهان می باشد که دارای ذرات نانو است.

به عنوان مثال اگر پروژه های ترمیم بافت سنتی را در دست داشته باشید به دلیل حجم زیادی که به این ماده نیاز است لازم می باشد تا  خرید در  حجم های زیاد انجام شود مسلما مقرون به صرفه نخواهد بود تا  از  نمایندگی ها یا فروشگاه ها به صورت  خرد خرید انجام شود زیرا قیمت ها  برای خریدار بیشتر محاسبه خواهد شد  و این به نفع مشتریان نخواهد بود بنابراین با خرید عمده می توانید  کاهگل ضد آب یا همان نانو اصفهان را با قیمت درب کارخانه  تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل مصنوعی مازندران

قیمت کاهگل نانو اصفهان
قیمت کاهگل ضد آب اصفهان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما