قیمت رزین اپوکسی دو جزئی مناسب کارهای تزئینی و چوب

رزین اپوکسی دو جزئی به چه معنا است ؟

رزین اپوکسی به دو صورت در محیط وجود دارد یا به صورت خود به خود در محیط و در معرض هوا خشک می گردد و یا نیاز به ماده دیگر به نام سخت کننده دارد. در واقع رزین اپوکسی دو جزئی همان رزینی است که به هاردنر نیاز دارد. رزین ها به صورت طبیعی نیز در طبیعت وجود دارند، ولی مقدار آنها به اندازه ای نیست که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند به همین دلیل این ماده طبق فرمول رزین طبیعی در کارخانه های پتروشیمی تولید شده است و  به دلیل ویژگی های متعددی که دارد در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

در زمان خرید باید توجه داشته باشید که دو ماده را در کنار یکدیگر خرید نمایید زیرا رزین اپوکسی دو جزئی به تنهایی به صورت مایع باقی خواهد ماند و زمانی که با هاردنر ترکیب گردد به آرامی سخت خواهد شد. رزین اپوکسی دو جزئی در صنایع مختلفی کاربرد دارد و بعد از شناسایی ویژگی های مختلف آن کاربرد های بیشتری پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی غلیظ کره ای

خرید رزین اپوکسی دو جزئی
خرید رزین اپوکسی دو جزئی

نقش رزین اپوکسی در وسایل تزئینی

رزین اپوکسی دو جزئی در ساخت وسایل تزئینی بسیار زیادی  مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا در قالب هایی  قطعه مورد نظر جاسازی می شود و در اطراف آن ماده رزین ریخته می شود. بعد از خشک شدن رزین وسیله ای کاملا شفاف ایجاد می گردد که به دلیل شفاف بودن رزین جسم قرارگرفته در قالب به خوبی قابل مشاهده است. رزین اپوکسی دو جزئی به دلیل داشتن دو قسمت باید به آرامی به ظرف اضافه شوند تا حباب و بد شکلی در رزین ایجاد نگردد.

معمولا در رزین های غلیظ از حرارت برای جلوگیری از تشکیل حباب استفاده می شود. به دلیل  توجه خریداران به این نوع وسایل  تولید آنها نیز رشد داشته است. رزین ها بعد از خشک شدن بسیار سخت می شوند و به راحتی خراب نمی گردند به همین دلیل این گونه وسایل ماندگاری زیادی خواهند داشت. علاوه بر دوام زیاد آنها زیبایی فوق العاده ای نیز دارد و توجه مشتریان را به خود جلب می کند. علاوه بر وسایل تزئینی در وسایل چوبی نیز کاربرد دارد و به عنوان روکش رویی این  وسایل  به کار می رود.

بیشتر بخوانید : فروش رزین اپوکسی کره ای در گریدهای مختلف

فروش رزین اپوکسی دو جزئی
فروش رزین اپوکسی دو جزئی

پایین ترین قیمت رزین اپوکسی مربوط به رزین چوب

لیست قیمت رزین اپوکسی موجود است و تولید کنندگان لیست به روز شده را در اختیار مشتریان قرار می دهند. برای تهیه این ماده در صنایع چوب و وسایل تزئینی می توان روش خرید عمده را انتخاب نمود. به دلیل مصرف بالای رزین در این صنایع خرید عمده پیشنهاد می گردد که موجب کاهش قیمت ها خواهد شد. رزین اپوکسی دو جزئی برای چوب  نسبت به سایر رزین ها دارای قیمت های مناسب تری است.

برای خرید رزین با قیمت مناسب تر می توانید خرید مجازی را انتخاب نمایید. خرید های اینترنتی به دلیل حذف هزینه رفت و آمد و نبود واسطه بین تولید کننده و مشتری برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه خواهد بود. رزین اپوکسی دو جزئی یکی از مهمترین رزین های موجود در بازار است زیرا عملکرد آن برای صنایع مختلف مشخص شده است. رزین ‌ها دارای تنوع بالایی از نظر ساختار هستند و هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. رزین اپوکسی دو بخشی یکی از مهمترین رزین ها در صنایع هستند.

این ماده در انواع محیط ها با مقاومت بسیار زیادی باقی می ماند  حتی در مقابل مواد شیمیایی نیز مقاومت دارد و به راحتی خراب نمی شود. این محصول توسط شرکت های مختلفی تولید می گردد ولی باید در هنگام خرید به برند توجه داشته باشید تا به استاندارد های لازم را در هنگام تولید توجه داشته باشد.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی شفاف ایرانی و خارجی

قیمت رزین اپوکسی دو جزئی
قیمت رزین اپوکسی دو جزئی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما