قیمت رزین و هاردنر ایرانی و خارجی

قیمت رزین و هاردنر چگونه تعیین می گردد؟

رزین ها نام ماده ای است که دارای انواع مختلفی می باشد. رزین اپوکسی نام نمونه ای از آن است که داری دو بخش رزین و هاردنر می باشد. در بازار نمونه های ایرانی و خارجی این مواد وجود دارد که هر کدام ویژگی های خود را دارند ولی در کل طبق یک فرایند عمل می کنند و قیمت رزین و هاردنر در  دو نوع ایرانی و خارجی متفاوت است. غلظت و کیفیت متفاوت این محصول نیز بر قیمت رزین و هاردنر تاثیر گذار است.

رزین ها دارای تنوع هستند و بخشی از آنها تک جزئی و بخشی دیگر دو جزئی است. بخش تک جزئی به سرعت و در اثر برخورد با هوا خشکی می شوند، ولی نوع دو بخشی با حضور هاردنر یا سخت کننده رزین سخت و خشک می گردد و شکل نهایی خود را پیدا می کند. قیمت رزین و هاردنر را می توان نسبت به تولید کننده آن نیز سنجید هر چه برند معتبر تر باشد به معنی استفاده از مواد اولیه مرغوب تر در تولید این محصول می باشد و در نتیجه قیمت آن نیز افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی ایرانی و کره ای

قیمت رزین و هاردنر کره ای
قیمت رزین و هاردنر کره ای

قیمت رزین و هاردنر چه تاثیری بر صنایع دارد؟

نام رزین اپوکسی را در صنایع گوناگونی شنیده اید و کاربرد های فراوان ‌آن به دلیل خصوصیات ویژه‌‌ای است که این ماده دارد. بسیاری از صنایع کاملا وابسته به این ماده هستند و قیمت رزین و هاردنر می تواند در تولید و عملکرد صنایع تاثیر گذار باشد، مثلا در صنایع چوب  از رزین ها به عنوان ماده نهایی بر روی کارها استفاده می شود. کاهش تولید این ماده و یا افزایش قیمت رزین و هاردنر بر عملکرد صنایع نیز تاثیر گذار خواهد بود. رزین اپوکسی دارای خصوصیت بسیار  زیادی است که آن را در صنایع گوناگونی کاربردی نموده است. رزین ها دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر انواع ضربه ها و دماهای گوناگون هستند و بعد از ترکیب رزین و هاردنر  ماده اصلی تشکیل می گردد که دارای چسبندگی بسیار زیادی به سطوح است.

کمترین قیمت رزین  و هاردنر در بازار

برای خرید رزین اپوکسی آنچه که بعد از کیفیت  اهمیت زیادی دارد قیمت رزین و هاردنر است. باید  به نوع کتری و  میزان استفاده رزین اپوکسی توجه داشته باشید تا بتوانید برای خرید رزین  تصمیم بگیرید اگر حرفه ای که با آن سر و کار دارید بسیار حساس است و به بهترین رزین نیاز دارد حتما بهترین کیفیت را خرید نمایید که معمولا قیمت رزین و هاردنر در این موارد بسیار بالا است.

برای خرید با قیمت کم و مناسب رزین و هاردنر می توانید به فروشگاههای اینترنتی مراجعه نمایید و یا  خرید مستقیم از طریق  تولید کنندگان داشته باشید. زمانی که خرید از طریق  مراکز خرید مجازی دارید، قیمت رزین و هاردنر به شدت کاهش می باد زیرا در واقع از تولید کنندگان به صورت مستقیم خرید می کنید. رزین و هاردنر ایرانی با خارجی نیز از نظر قیمت متفاوت هستند  که آن نیز در بازار های اینترنتی دارای قیمت های مناسب تری می باشند.

بیشتر بخوانید : قیمت عمده رزین اپوکسی

قیمت رزین و هاردنر ایرانی
قیمت رزین و هاردنر ایرانی

قیمت رزین و هاردنر خارجی و ایرانی

کیفیت و خلوص مواد شیمیایی با توجه به مواد اولیه و خط تولید آنها  متفاوت می باشد و کنترل و نظارت و آزمایش های مورد نیاز در حین تولید  بر قیمت رزین و هاردنر تاثیر گذار است. بسیاری از رزین و هاردنری که در ایران تولید می شود قابل رقابت با انواع خارجی است. در هر صورت قیمت این  ماده  می تواند از  تولید کننده آن تاثیر بگیرد و  قیمت  نهایی را کیفیت کالا و محصول رقم می زند.

البته نوع فروش این محصول نیز می تواند بر قیمت تاثیر گذار باشد. اگر به صورت عمده خرید انجام دهید، قیمت برای مشتری بسیار  به صرفه تر خواهد بود. ترکیب این دو ماده باید با نسبت های دقیق صورت گیرد تا نتیجه قابل قبولی بدست بیاید. این درصدها برای صنایع مختلف متفاوت می باشد. قیمت رزین و هاردنر در صورتی که غلظت های متفاوتی داشته باشند نیز مختلف خواهد بود. برخی از رزین ها رقیق و برخی دیگر غلیظ هستند که موجب تفاوت در قیمت می شوند. قیمت رزین  خارجی و ایرانی نیز با هم متفاوت می باشد و با توجه به حجم بسته بندی و  غلظت آن متفاوت خواهد بود. مکان و نوع خرید نیز در قیمت تاثیر گذار می باشد.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی چوب در انواع غلظت ها

قیمت رزین و هاردنر نیمه رقیق
قیمت رزین و هاردنر نیمه رقیق

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما