قیمت رنگ آکریلیک ساختمان در انواع مختلف

قیمت رنگ آکریلیک ساختمان بسته به کاربردهای مختلف

قیمت رنگ آکریلیک ساختمان نسبت به رنگ­هایی مثل پلاستیک که تنها یک کاربری مانند فضای داخلی ساختمان دارند ثابت نیست و کاملا متغیر است چرا که بسته به نوع سطح و کاربرد مورد نظر شما فرمولاسیون خاصی برای آن طراحی شده که یکی از ده­ها دلیل محبوبیت رنگ آکریلیک برای ساختمان محسوب می­شود. فروش رنگ آکریلیک ضد آب فرداد در تهران و سایر شهرهای ایران عزیزمان صورت می گیرد و برای اطلاعات بیشتر به سایر مقالات وبسایت مراجعه فرمایید و یا با ما در تماس باشید.

قیمت رنگ آکریلیک ساختمان به چندین عامل بستگی دارد که در این مطلب به تک تک آنها خواهیم پرداخت تا بهتر و بیشتر با این مقوله آشنایی پیدا کنید. اولین عامل در تعیین قیمت رنگ آکریلیک ساختمان، کاربردهای مختلف آن است به عنوان مثال می­توان موارد زیر را نام برد:

 

  • 1.رنگ دیوارها و سقف فضای داخلی ساختمان: رنگ آکریلیک با توجه به ویژگی­هایی که بعدا ذکر خواهیم کرد نظیر خشک شدن سریع، استحکام بالا، محکمی زیاد و غیره به بهترین گزینه نسبت به سایر رنگ­های ساختمان نظیر روغنی و آکریلیک تبدیل شده است.
  • 2. نمای بیرونی ساختمان: یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت رنگ آکریلیک ساختمان، فرمولاسیون طراحی شده برای نمای بیرونی ساختمان است اما چرا رنگ آکریلیک برای نمای بیرون ساختمان نیاز به فرمولاسیون جداگانه دارد؟ مهم­ترین فاکتورهای محیطی نظیر نوسانات دمایی، گرد و غبار، رطوبت و نور خورشید به راحتی رنگ دیوار را از بین می­برند و در صورتی که رنگ مقاومی نظیر رنگ آکریلیک انتخاب نشود که در برابر این عوامل مقاومت و پایداری خوبی از خود نشان دهد قطعا به سرعت از بین خواهد رفت. قیمت رنگ آکریلیک ساختمان در نمای بیرون متفاوت و بیشتر از نمای داخلی است.
  • 3. سطوح چوبی: در صورتی که در داخل ساختمان وسایل چوبی کهنه یا رنگ رفته داشته باشید می­توانید فرمولاسیون خاص سطوح چوبی را خریداری کنید و با رنگ آکریلیک سطوح چوبی آن را رنگ آمیزی کرده و جلوه­ای نو ببخشید. به همین دلیل قیمت رنگ آکریلیک ساختمان برای سطوح چوبی متغیر است.
  • 4. سطوح بتنی: در برخی از خانه­ های قدیمی که طبق معماری قبلی ستون­های زیادی بکار رفته و از جنس بتن نیز هستند و یا برای رنگ آمیزی کف بتنی پارکینگ، بهترین گزینه انتخاب رنگ آکریلیک سطوح بتنی با فرمولاسیون خاص این سطوح است به همین دلیل قیمت رنگ آکریلیک ساختمان برای چنین سطوحی متفاوت است.
  • 5. سطوح آجری: قیمت رنگ آکریلیک ساختمان برای سطوح آجری که فرمول بندی خاص خود را دارد متفاوت از سایر سطوح است، ضمن اینکه چسبندگی آن نیز بیشتر بوده و مقاومت بالاتری دارد.
  • 6. سطوح فلزی: برای درب­های آهنی و پنجره­ها و یا تخت خواب­های با بدنه فلز می­توان از رنگ آکریلیک مخصوص این سطوح استفاده کرد تا به رنگ آمیزی آنها پرداخت و در چنین مواردی نیز قیمت رنگ آکریلیک ساختمان متفاوت از سایر فرمولاسیون­هاست.
  • 7. سطوح شیشه ­ای و بوم: فرمولاسیون خاص و بسیار جدید رنگ آکریلیک برای سطوح شیشه­ای و بوم نقاشی است تا هنرمندانی که به نقاشی بر روی شیشه و بوم نیز علاقه دارند به جمع علاقه مندان و استفاده کنندگان این رنگ محبوب بپیوندند. قیمت رنگ آکریلیک ساختمان برای سطوح شیشه ­ای یقینا متفاوت از سایر سطوح ولی همچنان مقرون به صرفه و ارزان است.

نکته: توجه داشته باشید که برای هر سطحی حتما باید از فرمولاسیون خاص آن استفاده کنید تا بهترین نتیجه و اثر را مشاهده کنید و هیچ کدام از فرمولاسیون­ها قابل استفاده به جای یکدیگر نیستند. لذا تنوع قیمت رنگ آکریلیک ساختمان به خاطر فرمولاسیون­های خاص آن و سایر عوامل است که در ادامه بیان می­کنیم.

قیمت رنگ آکریلیک ساختمان
قیمت رنگ آکریلیک ساختمان متأثر از ویژگی­های فراوان

 

قیمت رنگ آکریلیک ساختمان با توجه به نوع درخشندگی

قیمت رنگ آکریلیک ساختمان بسته به نوع مات، نیمه براق و براق متفاوت است و هر کدام قیمت­های خاص خود را دارند. توجه داشته باشید که انواع مات، نیمه براق و براق یعنی میزان رفلکس و انعکاس نور از سطوحی که بوسیله­ ی این رنگ­ها پوشش داده شده­­اند و طیف رنگی و یا براقی و شفافیت و یا تیرگی خود رنگ بکار رفته نیست. همین عامل سبب می­شود تا در شب و در نور محیطی کم رنگ آکریلیک براق نسبت به دو نوع دیگر درخشندگی بیشتری داشته باشد چون انعکاس نور بیشتری دارد و به همین دلیل قیمت رنگ آکریلیک ساختمان از نوع براق نسبت به دو نوع دیگر بالاتر است.

نکته مهم: کیفیت و دوام و ماندگاری انواع براق، نیمه براق و مات هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها جنبه زیبایی برای محیطی دارند که در آن استفاده می­شوند در غیر این صورت اگر این موارد برای شما اهمیت چندانی ندارد می­توانید با خرید نوع مات قیمت رنگ آکریلیک ساختمان را هنگام سفارش دادن پایین بیاورید و بر روی فاکتورهای بسیار مهم­تری متمرکز شوید.

قیمت رنگ آکریلیک ساختمان
قیمت رنگ آکریلیک ساختمان متفاوت در سه نوع براق، نیمه براق و مات

 

قیمت رنگ آکریلیک ساختمان ارزان و عالی حتی با ویژگی­های متمایز کننده

قیمت رنگ آکریلیک ساختمان حتی با وجود ویژگی­­هایی که اشاره خواهیم کرد بسیار مقرون به صرفه و عالی است و به همین دلیل در مقایسه با کیفیت و ویژگی­هایی که عرضه می­کند، قیمت رنگ آکریلیک ساختمان ارزان محسوب می­شود. از جمله ویژگی­های شاخص و متمایز کننده آکریلیک که سبب متمایز کردن قیمت رنگ آکریلیک ساختمان شده می­توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • 1. پایه آب: حلال رنگ آکریلیک آب است و نیازی به تینر روغنی با بوی تند و زننده و البته سمّی ندارد به همین دلیل قیمت رنگ آکریلیک ساختمان پایین­تر است ضمن اینکه نیازی به آماده سازی خاص رنگ نیز ندارد.
  • 2. خشک شدن سریع: قیمت رنگ آکریلیک ساختمان با توجه به پایه آب بودن و دفع سریع­ آب از سطح آن بخاطر نداشتن هیچ خلل و فرج ساختاری، پایین­تر است و سریع­تر خشک می­شود به نحوی که خشک شدن سطحی آن برای ادامه کار نقاش بین 2 تا 3 ساعت و خشک شدن عمقی آن حدود 18 ساعت است تا بتوان از آن استفاده کرد.
  • 3. تنوع رنگ: شاید در سایر رنگ­ها نیز تنوع خوبی را شاهد باشیم اما در بین رنگ­های ساختمانی محبوب و مورد آشنا، تنوع رنگ آکریلیک از همه بیشتر است و به همین دلیل قیمت رنگ آکریلیک ساختمان را تحت تأثیر قرار داده است به نحوی که می­توان به صورت مخلوط و آماده خریداری کنید و یا جداگانه در کنار رنگ مادر سفارش دهید.
  • 4. استحکام و محکمی رنگ: دو عامل متفاوت استحکام و محکمی رنگ در قیمت رنگ آکریلیک ساختمان بسیار تأثیرگذار هستند. استحکام رنگ آکریلیک یعنی مدت زمانی که بدون نیاز به تعمیر مجدد برای شما کار خواهد کرد و دوام می­آورد اما محکمی رنگ آکریلیک یعنی همان سفتی و سختی که در دست کشیدن بر روی سطوح حس می­کنید و به راحتی خراش برنداشته و ترک و پوسته پوسته شدن در ساختار آن رخ نمی­دهد.
  • 5. دوستدار محیط زیست: یکی از عوامل محبوبیت رنگ آکریلیک ساختمان در بین خانه داران و حتی نقاشان این است که هیچ خطری برای محیط زیست ندارد چرا که وابسته به تینر روغنی نیست و هیچ خطری برای محیط زیست هنگام دفع کردن ندارد و به همین دلیل قیمت رنگ آکریلیک ساختمان را متأثر می­سازد.
  • 6. غلظت رنگ: غلظت رنگ ساختمانی تعیین می­کند که با چه مقدار رنگ به تونالیته مدنظر و کیفیت مورد انتظار خواهد رسید و در نتیجه میزان مصرف رنگ شما چقدر خواهد بود. به هر میزان که رنگ غلیظ­تر باشد یقینا مقدار کمتری از آن را برای سطوح استفاده خواهید کرد و در نتیجه میزان خرید رنگ کمتر و صرفه جویی در هزینه­ها بیشتر خواهد شد. لذا قیمت رنگ آکریلیک ساختمان با درجه غلظت بیشتر نسبت به سایر رنگ­ها متفاوت است.

توجه داشته باشید که کلیه کاربردها و ویژگی­های گفته شده در کنار عواملی نظیر شرکت سازنده، نوع ثبت سفارش به صورت عمده و خرد، مرغوبیت مواد اولیه سازنده و کیفیت آنها و همچنین نوسانات ارزی کاملا بر روی قیمت رنگ آکریلیک ساختمان تأثیرگذار هستند.

گروه رنگ فرداد همیشه در تلاش بوده تا قیمت رنگ آکریلیک ساختمان را ارزان قیمت و با حداقل سود تعیین کند تا برای همه قابل خریداری باشد چرا که معتقد است زیبایی حق مسلم تمامی خانه داران است. ضمنا می­توانید جهت تست کیفیت از ما خریداری کرده و آن را با سایر مراکز فروش مقایسه کنید تا به خوبی متوجه تفاوت­ها شوید و این یعنی تضمین کیفیت و مرغوبیت کالای فروشی گروه رنگ فرداد است. قیمت رنگ آکریلیک ساختمان، ارزان و ایده­آل برای همه با گروه رنگ فرداد.

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

قیمت رنگ آکریلیک ساختمان
قیمت رنگ آکریلیک ساختمان ، ارزان و مقرون به صرفه با کاربرد زیاد
2

  1. با سلام و خسته نباشید
    من خواستم بدانم که استفاده از رنگ آکریلیک برای فضای داخل ساختمان مثل پذیرایی و اتاقها که در حال حاضر گچ هستند آیا نیاز به زیرسازی دارند یا اینکه خیر و اگر نیاز به زیرسازی دارد مواد زیر رنگ آن چیت ممنونم از راهنمایی شما

    • سلام وقتتون بخیر
      مواد زیر کار بهتر هست که پرایمر استفاده بشه و بعد از آن رنگ اکریلیک را اجرا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما