قیمت رنگ مخصوص استخر در تهران

چرا رنگ مخصوص استخر تولید می شود؟

رنگ های تولید شده در صنایع رنگ اغلب از مواد اولیه مشخصی می باشد و معمولا در مکان های مختلفی قابل استفاده است. رنگ مخصوص استخر برای این مکانها تولید شده است تا پاسخگوی نیاز این محیط ها باشد. انواع استخرها با ابعاد گوناگون که کارایی مختلفی هم دارند، نیازمند رنگ مخصوص خود می باشند. رنگ مخصوص استخر  شامل رنگ های پلیمری، آکریلیک، نانو، ضد جلبک و یا دارای پایه آب و یا حلال می باشد. با توجه به کاربری استخر رنگ استفاده شده متفاوت خواهد بود.

به صورتی که اگر استخر پرورش آبزیان نیاز به رنگ آمیزی داشته باشد باید از رنگی استفاده گردد که مشکلی برای آبزیان ایجاد نکند. بهتر است رنگی که پایه آب دارد در این محیط استفاده شود و یا از رنگ مخصوص استخر که دارای خاصیت نانو است استفاده گردد. رنگ این محیط ها کاملا اختصاصی است زیرا شرایط محیطی کاملا با محیط خارج از آب متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال فشار آب داخل مخزن و یا استخر برروی رنگ استفاده شده تاثیر می گذارد  و اگر رنگ متناسب با استخر استفاده نشود  به صورت مداوم رنگ پوسته و خراب خواهد شد و باید مجددا رنگ آمیزی شود.

از دیگر شرایطی که موجب تولید رنگ مخصوص استخر می شود رشد جلبک در این محیط است که با رنگ ضد جلبک این مشکل رفع می گردد. رنگ های پلیمری استخر نیز می تواند شرایط آب بندی را فراهم نماید و راه بسیار ساده ای برای عایق کردن استخر می باشد که هم کم هزینه است و هم با سرعت بیشتری انجام می شود.

بیشتر بخوانید : نمایندگی فروش رنگ استخر در تهران

خرید رنگ مخصوص استخر
خرید رنگ مخصوص استخر

مراکز فروش رنگ مخصوص استخر در تهران

رنگ مخصوص استخر در همه نمایندگی ها و مراکز فروش رنگ در کشور به فروش می رسد. مراکز فروش رنگ استخر در تهران نیز یکی از بهترین نمایندگی های این رنگ است زیرا انواع رنگ ها  را در لیست فروش خود دارد. خریداران رنگ مخصوص استخر می توانند در زمان کمی رنگ مورد نیاز خود را با بهترین برند  خرید نمایند. کارشناسان فروش در این مراکز مشتریان را برای خرید بهتر راهنمایی می کنند. به عنوان مثال با بیان کاربری استخر و ابعاد آن  مسئول فروش می تواند رنگی را به خریدار پیشنهاد بدهد. نمایندگی های اصلی رنگ مخصوص استخر مکانی برای عرضه مستقیم این رنگ با قیمت مناسب می باشد.

مراکز اینترنتی فروش رنگ استخر یکی از مهمترین و معتبر ترین روش های خرید است و قیمت های عمده و خرده آن از مراکز فروش حضوری پایین تر می باشد. خرید عمده در نمایشگاههای صنعت رنگ که هر ساله برگزار می شود راهی بسیار ساده و کم هزینه است و در نمایشگاه ها اکثر برند های تولید رنگ استخر حضور دارند.

بیشتر بخوانید : لیست قیمت رنگ استخری در شیراز

فروش رنگ مخصوص استخر
فروش رنگ مخصوص استخر

رنگ های کاملا اختصاصی برای استخر

رنگ ضد جلبک، محصولی کاملا ویژه برای این محیط است که مواد ضد جلبک به رنگ اضافه می شوند و بعد از استفاده در استخر  رشد جلبک به  حداقل می رسد. موادی که در این رنگ استفاده شده است کاملا سازگار با محیط زیست می باشد و لایه ای بسیار مقاوم و یک دست بر روی دیواره ایجاد می کند. شرایط محیطی مانند دما و اشعه ها بر روی این رنگ تاثیر ندارد. رنگ مخصوص استخر دارای کیفیت بسیار بالایی است و مواد تاثیر گذار بر روی رشد جلبک  در طی فرایند های دقیق به رنگ اضافه شده اند و  نتیجه رشد جلبک ها بعد از استفاده از این رنگ مشخص است.

رنگ نانو استخر نیز از محصولات ویژه است که دارای کیفیت بسیار عالی و قیمت  مناسبی می باشد. این رنگ  تمام خصوصیات رنگ استخر را با  کیفیت  بهتری دارد، زیرا مواد و ترکیبات  نانو در آن  قرار گرفته است. کنترل کیفیت  دقیقی بر روی انواع رنگ مخصوص استخر وجود دارد. انواع رنگ های استخر می تواند به شکل رنگ نانو تولید شود و هر کدام ویژگی خاص خود را دارد. مثلا زمانی که رنگ پلیمری به شکل نانو  تولید می شود دارای خاصیت آب بندی فوق العاده و پوشش مقاوم بسیار عالی خواهد بود.

بهترین قیمت رنگ مخصوص استخر

مراکز معتبر و نمایندگی های اصلی، رنگ مخصوص استخر را با بهترین قیمت  در اختیار مشتریان قرار می دهد. در صورت خرید عمده می توانید به کارخانه های تولید کننده نیز مراجعه نمایید زیرا با عرضه مستقیم و حذف واسطه ها محصول را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای به دست مشتریان می رساند. فروشگاههای اینترنتی از مکان های فروش دیگری است که امکان مقایسه قیمت و  کیفیت محصولات در آن بسیار ساده تر می باشد و در زمان کمتری می توانید خرید خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید :فروش رنگ پلیمری استخر

قیمت رنگ مخصوص استخر
قیمت رنگ مخصوص استخر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما