لیست قیمت رنگ استخری شیراز

مقایسه قیمت رنگ استخری شیراز با نمونه های دیگر

قیمت رنگ استخری شیراز نسبت به نمونه های دیگر رنگ استخری بسیار مناسب می باشد زیرا در تولید این رنگ ها از بهترین و با کیفیت ترین مواد و ترکیبات استفاده شده است و همچنین برای تولید این رنگ های استخری از فناوری نانو بهره برده اند. رنگ استخری شیراز به دلیل دارا بودن ذرات نانو، هیچ مولکول آبی را از خود عبور نخواهد داد. بعضی از این سازه ها در فضا های داخلی و سر پوشیده قرار دارند که در این سازه ها به دلیل خطر نشست کردن، باید از کیفیت مرغوب و عالی رنگ های استخری استفاده نمود.

رنگ های استخری دارای ترکیباتی می باشد که به آن رزین اپوکسی می گویند. رزین اپوکسی در هر ترکیبی باشد باعث می شوند آن ترکیب خاصیت الاستیکی، انعطاف پذیری و کشسانی را دارا باشد. به دلیل وجود چنین ترکیباتی، رنگ های استخری شیراز دارای محبوبیت بسیار زیادی بین مصرف کنندگان این رنگ ها می باشد و به این علت است که رنگ های استخری شیراز در سراسر کشور به صورت حضوری و غیر حضوری توسط نمایندگی ها و مراکز فروش متعددی در سطح کشور به فروش می رسند.

لیست قیمت رنگ استخری شیراز با وجود کیفیت های بسیار بالایی که دارد، قیمت بسیار مناسبی دارد به گونه ای که هر کسی و با هر بودجه ای می تواند از این رنگ ها استفاده کند. به دلیل این که رنگ های استخری شیراز خریداران زیادی به خود اختصاص می دهد، این شرکت قیمت های خود را به این دلیل و به دلیل بازار رقابتی، به میزان بسیار کمی رسانده است. البته بازار های داخلی دارای نمونه های بسیار ارزان‌ نیز هستند که تقلبی بوده و یا از برند های متفرقه می باشند که در ساخت آن ها مواد مرغوبی به کار نگرفته شده است. همانطور که می دانید رنگ استخری شیراز دارای قیمت ها، کاربرد و ویژگی خاصی بوده که در ادامه به هر یک از آن ها خواهیم پرداخت‌.

بیشتر بخوانید: فروش رنگ استخری اصفهان

خرید رنگ استخری شیراز
خرید رنگ استخری شیراز

قیمت رنگ استخری شیراز بر حسب کاربرد آن

رنگ استخری شیراز و رنگ منگنز دارای کاربرد های گوناگونی می باشد که از آن ها می توان به استفاده در استخر ها، سونا و جکوزی اشاره نمود. ابن سازه ها، به دلیل تماس دائمی که با آب دارند باید در برابر آب کاملا ایزوله باشند و به هیچ وجه آب از آن عبور نکند.

از کاربرد هایی که می توان برای رنگ استخری شیراز نام برد این است که کف و دیواره های استخر های پرورش آبزیان را با این رنگ ها عایق می کنند. از آنجایی که رنگ های استخری شیراز هیچ گونه ‌خطری برای محیط زیست ندارد و کاملا دوستدار محیط زیست هستند نمی تواند برای آبزیان خطرساز باشد. همچنین به دلیل این که رنگ های استخری کاملا فاقد مواد شیمیایی هستند و تنها از ماده رزین اپوکسی بر پایه آب ساخته شده اند، می توان از آن ها برای عایق نمودن سطوح داخلی منابع آب شرب و غیر شرب استفاده نمود. در استخر ها، منابع آب و سایر سازه های هیدرولیکی که در محیط های آزاد و غیر سر پوشیده قرار دارند نور خورشید و راکد بودن آب می تواند به ایجاد جلبک ها، خزه و میکروارگانیسم های فتوسنتز کننده بینجامد ولی به دلیل کار کردن رنگ های استخری روی سطوح مختلف این منابع، تا مدت زیادی در رشد این میکروارگانیسم ها وقفه ایجاد خواهد شد.

ولی بعد از مدت زیادی ممکن است دوباره شاهد رشد میکروارگانیسم های روی آب شویم که نشان می دهد می توان با ترمیم دوباره این رنگ ها و یا شست و شوی دیواره با آب، آن ها را از هر گونه موجود زنده ای پاک نمود. از این رنگ علاوه بر سازه های هیدرولیکی، برای رنگ آمیزی سطوحی استفاده می شود که در برابر رطوبت و آب تخریب پذیر هستند و با این رنگ ها قصد ضد آب نمودن آن ها را داشته باشیم. قیمت رنگ استخری شیراز بر حسب کاربرد هایی که گفته شد، دارای قیمت های متفاوتی می باشد که بر حسب نوع برند و کیفیت در مراکز فروش و نمایندگی های مربوطه از یکدیگر تفکیک شده اند.

بیشتر بخوانید: خرید مواد آب بندی استخر

رنگ استخری پایه آب
رنگ استخری پایه آب شیراز

قیمت رنگ استخری شیراز در مقایسه با قیمت دیگر مصالح و عایق ها

به طور کلی استفاده از رنگ های استخری از هر نظر به صرفه تر از مصالح سنتی و یا عایق های دیگر می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. مصالح سنتی مانند کاشی، سرامیک، قیر گونی، ایزوگام و موارد دیگر که در گذشته از آن ها برای عایق و ضد آب کردن سطوح مختلف استفاده می کردند، نیاز به مصالح، ابزار و نیروی متخصص در این حوزه داشت که بتواند سطوح و سازه های هیدرولیکی را ضد آب کند. البته کافی بود کوچکترین درزی در بین این مصالح باز می ماند تا همه زحمات و هزینه ها به هدر برود.

ولی با گذشت زمان و روی کار آمدن نانو ذرات و استفاده از آن ها و ساخته شدن رنگ های استخری، عایق نمودن سطوح مختلف به امری بسیار ساده بدل شد. از نظر قیمت حتی هم اکنون قیمت مصالح سنتی، ابزار ها و نیروی متخصص در این زمینه خیلی بیشتر از قیمت گران ترین تا ارزان ترین رنگ های استخری است. ضمن این که این رنگ ها روش کار بسیار ساده ای داشته و هر کسی می تواند با کمترین اطلاعاتی در مورد رنگ آمیزی، به رنگ کردن با آن ها بپردازد. علاوه بر این ها، می توان گفت انواع قیمت رنگ استخری شیراز قادر هستند که سطوحی مختلفی را مانند بتن، فلز، کاشی، سنگ و هر سطح دیگری را کاملا در برابر آب مقاوم کرده و به آن خاصیت ضد آبی ببخشند در حالی که مصالح ساختمانی مختلف قادر به این امر نیستند و نمی توانند انواع سطوح فلزی مانند لوله ها و هر چیز دیگری را عایق کنند.

مصالح سنتی ممکن است نتوانند هیچ ترک و درز هایی را در سازه های هیدرولیکی بپوشانند ولی انواع قیمت رنگ استخری شیراز که در مراکز مربوطه وجود دارند، می توانند به طور کامل هر گونه شکاف و ترکی را در سازه ها پر کرده و آن را به طور کامل عایق نمایند. قیمت رنگ استخری شیراز بر حسب ویژگی هایی که دارد نیز دارای نرخ های متغیری می باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

قیمت رنگ استخری شیراز
قیمت رنگ استخری شیراز

قیمت رنگ استخری شیراز بر اساس ویژگی های آن

قیمت رنگ استخری شیراز همانطور که بر حسب کاربرد ها و کارایی های خود در محیط های مختلف دارای تفاوت است، بر حسب ویژگی های خود نیز می تواند دارای تفاوت باشد. زیرا ممکن است هر رنگی که توسط تولیدی ها ساخته می شود، دارای تفاوت هایی جزئی در ترکیب ها و ساختار خود باشد و این تفاوت ها نیز به نوبه خود باعث ایجاد ویژگی های متفاوتی در این رنگ ها خواهند شد.

رنگ های استخری می توانند در برابر آسیب های ناشی از اشعه یو وی ساختار خود را کاملا حفظ کنند. این ترکیبات به این دلیل برای سازه های موجود در محیط های سر باز مناسب هستند. رنگ های استخری می توانند در فصول مختلف سال ساختار خود را حفظ نموده و کارایی خود را از دست ندهند زیرا با داشتن خاصیت الاستیکی بسیار زیادی می توانند در برابر انبساط و انقباض ناشی از تغییرات دما پایدار بمانند. از ویژگی های دیگر این رنگ ها بدون میکروارگانیسم کردن آب است.

به این معنی که سازه هایی که با این رنگ ها ایزوله شده باشند در برابر همه میکروارگانیسم ها پایدار بوده و آن ها را از بین می برند. میکروارگانیسم ها، جلبک و خزه ها می توانند در استخر، سونا و جکوزی مشکلات پوستی به وجود بیاورند و این رنگ ها به نوعی از پوست انسان و به خصوص کودکان مراقبت به عمل می آورند. همانطور که گفته شد برای کاربرد ها و ویژگی هایی که مد نظر دارید می توانید از رنگ های استخری خاصی برای سازه های خود استفاده نمایید. لیست قیمت رنگ استخری شیراز دارای انواع و اقسام رنگ های استخری مانند رنگ استخری ضد جلبک است که کارایی هایی گوناگونی را باعث خواهد شد.

قیمت رنگ استخری عمده
قیمت رنگ استخری عمده

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

2

    • سلام وقتتون بخیر
      متاسفانه به خاطر تغییرات قیمت اینجا نتونستیم قیمت رو وارد کنیم ولی شما میتونید برای اطلاع از قیمت لحظه ای به سایت فروشگاهی مجموعه فرداد مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما