کاهگل مصنوعی ضدآب مدرن ترین نمای سنتی

شباهت ظاهری کاهگل مصنوعی با کاهگل سنتی

با توجه به اینکه کاهگل مصنوعی ماده ای  جدید و تولید شده در کارخانه های صنعتی می باشد، دارای جنس بسیار محکم و با دوامی است و تنها شباهت این ماده با کاهگل سنتی از نظر ظاهری است.  کاهگل مصنوعی از بهترین مواد اولیه و از پلیمر ها ساخته شده است و دارای تنوع رنگی بسیار زیادی است. این ماده در بسته بندی های متنوعی به بازار عرضه می شود و  دارای غلظت زیادی است.

این نوع کاهگل خمیری شکل به دلیل مصنوعی بودن بسیار سخت و محکم است و بعد از خشک شدن کامل بر روی دیوار شباهت بسیار زیادی با کاهگل سنتی دارد. این ماده مدرن که به عنوان جدید ترین مصالح ساختمانی استفاده می شود مزیت های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. برخلاف کاهگل سنتی،  کاهگل مصنوعی عایق رطوبت است و کاملا ضدآب می باشد.

کاهگل مصنوعی دارای جنس محکمی است و غلظت زیادی دارد و می توان با حجم کمی از آن پوشش دهی مناسبی را روی دیوار ایجاد کرد. افراد زیادی در بین مصالح ساختمانی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌این ماده به عنوان نمای ساختمان  استفاده می کنند. از مهمترین دلایل بکار بردن  کاهگل مصنوعی در  نما  ضد آب بودن آن است.

بیشتر بخوانید : کاهگل ضدآب بندر عباس لیست قیمت خرید

خرید کاهگل مصنوعی
خرید کاهگل مصنوعی

شستشوی کاهگل مصنوعی بعد از کثیف شدن

کاهگل مصنوعی در سال های اخیر یکی از پر مصرف ترین مواد برای پوشش نمای ساختمان است. یکی از دلایل مصرف زیاد این ماده در نمای ساختمان قابلیت شستشوی این ماده است. نمای ساختمان به دلایل مختلفی کثیف می شود و عمده ترین آن آلودگی هوا است که بعد از مدتی  سطح  نما پر از دوده  می شود.

لایه ای که توسط کاهگل صنعتی بر روی دیوار ایجاد می شود، بسیار  محکم و سخت است و به راحتی می توان با آب و مواد شوینده و تجهیزات نماشویی دیوارها را از آلودگی تمیز نمود. خاصیت ضدآب بودن کاهگل مصنوعی موجب می شود که ساختمان هایی که در معرض رطوبت زیاد هستند به راحتی فرسوده و تخریب نشوند.

مثلا شهر های شمالی کشور که در معرض بارندگی های بسیار زیاد هستند، ساختمان ها در معرض خراب شدن زود هنگام می باشند مگر اینکه از مصالح و مواد عایق استفاده شود. در میان مواد  تولید شده کاهگل های صنعتی از جمله بهترین مواد ضد رطوبت هستند. قیمت این محصولات با توجه به مزیت های زیادی که دارند دارای صرفه اقتصادی است. در واقع با کمک کاهگل مصنوعی هم می توان نمای ساختمان زیبایی داشت و هم از ساختمان به خوبی مراقبت نمود.

بیشتر بخوانید : کاهگل ضدآب قزوین خرید مستقیم از کارخانه

فروش کاهگل مصنوعی
فروش کاهگل مصنوعی

کاهگل مصنوعی از ساختمان های تاریخی محافظت می کند

کاهگل مصنوعی ویژگی های گوناگونی دارد علاوه بر عایق رطوبت، این ماده در برابر حرارت و یا  نور خورشید نیز مقاومت داد و تخریب نمی گردد. یکی از دلایل استفاده از این ماده برای ترمیم بافت های تاریخی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌همین خصوصیات است.‌‌‌‌‌‌‌‌ کاهگل صنعتی  دارای شباهت بسیار زیادی به کاهگل های سنتی است به همین دلیل  می توان برای ترمیم بافت قدیمی از آن استفاده کرد به صورتی که شکل ظاهری آن به حالت قبلی بر گردد و در عین حال از ساختمان محافظت شود. این ماده قسمت های تخریب شده که  دارای ناهمواری و پستی و بلندی هم می باشد، به دلیل ضخامت بالا پوشش می دهد.

ضخامت این ماده زیاد است و در زمان کمی می توان آن را بر روی دیوار پخش نمود. علاوه بر ساختمان های قدیمی بسیاری از مکان هایی که دارای طراحی و مصالح مدرن نیز می باشند از این ماده استفاده می کنند و چون دارای رنگ بندی متفاوتی است، می توان آن را با رنگ وسایل و یا قسمت های دیگر ساختمان هماهنگ نمود. این ماده را می توان از مراکز فروش انواع مواد و مصالح ساختمانی خرید نمود و یا از نمایندگی های اصلی این ماده تهیه نمود. تنوع این ماده بسیار زیاد است و باید با دقت و با توجه به مشخصاتی که دارند از میان آنها انتخاب انجام شود.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب شیراز با ضمانت 5 ساله

قیمت کاهگل مصنوعی
قیمت کاهگل مصنوعی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

2

  1. باسلام از تزیینات ساختمانی شهاب مزاحم میشم- 1، قیمت هر کیلو کاهگل نانو را میخواستم؟ دوم، 2،روی آستر سیمان نرم هرکیلو از مواد، چندمتر پوشش میده؟

    • سلام جناب فداکار
      وقتتون بخیر

      1.لطفا برای اطلاع از قیمت به روز کاهگل مصنوعی نانو مجموعه فرداد، در گوگل سرچ بفرمایید ((سایت فروشگاهی مجموعه رنگ فرداد)) و در اون سایت قیمتهای به روز محصولات رو مشاهده کنید.
      همچنین میتونید با شماره 09129723451 قسمت فروش مجموعه در ارتباط باشید

      2. بستگی داره که شما از کدوم محصول بخواین استفاده کنید. ما دو مدل کاهگل مصنوعی نانو داریم. یک مدل کاهگل ملاتی ضد آب هست و یک مدل رنگ کاهگل ضد آب.
      محصول ملاتی کاهگل مناسب سطوح ناصاف مثل سیمان زبر، آجر، بلوک و … هست و هر کیسه چهل کیلوگرمی از کاهگل ملاتی فرداد قابلیت پوشش 3 تا 3.5 متر مربع روی سطح سیمان زبر و 2 تا 2.5 متر مربع روی سطح آجری و بلوکی و سطوحی از این دست دارد.
      محصول رنگ کاهگل نانو فرداد مناسب اجرا بر روی سطوح صاف و صیقلی هست و روی سطح سیمان نرمه و یا سطوحی که رنگ شده و یا کاملا صاف هستند اجرا می شود. هر قوطی ده کیلویی از این محصول قابلیت پوشش دهی 20 تا 25 متر مربع را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما