کاهگل نانو تهران خرید مستقیم از کارخانه

کاهگل نانو تهران دارای ذراتی از جنس نانو

کاهگل نام آشنایی از مصالح موجود در ساختمان ها می باشد و  در قدیم کاهگل صرفا با آب و خاک و کاه تشکیل می شده است، ولی امروزه کاهگل هایی در کارخانه های صنعتی با مواد پلیمری تولید می گردد که با نام کاهگل صنعتی شناخته می شود. کاهگل نانو تهران نام یکی از این کاهگل های مصنوعی است که از مواد اصلی تشکیل دهنده آن نانو ذرات است. نانو مواد دارای ویژگی هایی هستند که در هر محصولی قرار بگیرند موجب تغییرات بسیار زیادی در آن خواهند شد.

زمانی که در کاهگل نانو تهران از این مواد استفاده می شود  کاهگل صنعتی را بسیار چسبنده خواهد کرد و با شدت بسیار زیادی به سطح زیرین خود خواهد چسبید. کاهگل نانو تهران به دلیل سطح تماس بسیار زیاد نانو ذرات که داخل خود دارد در برابر شرایط مختلف محیطی مانند گرما یا سرمای زیاد مقاومت خواهد داشت و به راحتی خراب نخواهد شد.

کاهگل نانو تهران عایق رطوبت نیز می باشد و نانو موادی که درون آنها وجود دارد به دلیل چسبندگی فوق العاده ای که  با یکدیگر و سطوح زیرین خود دارد، از نفوذ آب جلوگیری خواهند نمود به همین دلیل این محصول در مکان های مختلفی که دارای آب و هوای با رطوبت و بارندگی بالایی هستند بسیار کاربردی است. از دیگر فواید این کاهگل ها این است که قابلیت شستشوی بسیار زیادی دارد زیرا به راحتی آب به داخل آن نفوذ نمی کند.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب بوشهر

خرید کاهگل نانو تهران
خرید کاهگل نانو تهران

خرید کاهگل نانو تهران از تولید کنندگان

یکی از روش هایی که می توان کاهگل نانو تهران به عنوان یک کاهگل صنعتی  خرید نمود، خرید مستقیم از تولید کنندگان می باشد. به دلیل افزایش این نوع از محصولات در بازار انواع تقلبی آن نیز افزایش یافته است و به هنگام خرید بهتر است  تا به برند تولید کننده آن دقت نمایید و از مکانی معتبر خرید انجام دهید تا نوع تقلبی آن را تهیه نکنید.

کاهگل نانو را می توان به صورت عمده خرید نمود و این روش خرید از کارخانه بسیار ساده تر می باشد و با ثبت سفارش از طریق تولید کننده، می توانید حجم های متفاوتی را خرید کرده و به دلیل عمده بودن با قیمت بسیار پایینی این محصول را تهیه نمایید. با خرید از طریق کارخانه می توانید با حذف دلال ها این محصول را با قیمت بسیار کمتری تهیه نمایید.

کاهگل نانو تهران  یکی از بهترین و ماندگار ترین کاهگل های صنعتی است که با افزودن مواد نانویی به آن ویژگی های بهتری پیدا کرده است. این ماده در اکثر  نماهای داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و  دوام و بالای آن موجب شده تا  مشتریان زیادی پیدا کند. اکثریت مردم به دنبال جنسی هستند که برای مدت طولانی بدون خراب شدن باقی بماند.

بیشتر بخوانید : خرید کاخگل ضدآب اصفهان

فروش کاهگل نانو تهران
فروش کاهگل نانو تهران

یافت های سنتی را با کاهگل نانو تهران ترمیم نمایید

در بسیاری از شهرهای ایران بناهای تاریخی وجود دارد که تخریب شده اند و نیاز به بازسازی دارند. استفاده از کاهگل طبیعی برای این مکان ها برای ترمیم مناسب نیست زیرا با  گذشت زمان دوباره تخریب می شوند و از بین می روند. در برابر رطوبت به سرعت خراب می گردند و اشعه های خورشید و یا فشار ضربه آنها را از بین می برد. در مقابل کاهگل سنتی کاهگل مصنوعی وجود دارد که به سرعت تخریب نمی شود و ماندگاری بالایی داشته و تنوع رنگی زیادی دارد. با وجود نانو ذراتی که در آن محصول موجود است،  توانایی در برابر انواع ضربه و فشار و همچنین مقاومت در برابر رطوبت نیز افزایش می یابد. خرید از طریق نمایندگان می تواند یکی از روش های مورد اعتماد باشد تا بهترین و اصلی ترین ماده خریداری شود.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل مصنوعی مازندران

قیمت کاهگل نانو تهران
قیمت کاهگل نانو تهران

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما