قیمت رزین چوب مناسب ساخت میز و سایر وسایل

بررسی قیمت رزین چوب برای کارگاه های تولید وسایل چوبی

رزین چوب در واقع ازجمله رزین های اپوکسی است که به دلیل غلظت و ویژگی های مناسب برای روکش کردن چوب به این نام نامگذاری شده است. رزین به  شکل روکش وسایل چوبی قرار خواهد گرفت و از آنها به خوبی در برابر عواملی مانند رطوبت و فشار مراقبت می کند. رزین چوب در صنایع چوبی که دارای گستردگی بسیار زیادی هستند بکار می رود. وسایل چوبی مانند میز و صندلی و … و یا وسایل  تزئینی چوبی نیاز به پوشش شفاف و براقی دارند. کمتر ابزار چوبی که در کارگاه ها  تولید می گردد پوشش رزین ندارد. معمولا از رزین های شفاف و فوق شفاف برای این صنایع استفاده می گردد تا سطح چوب به خوبی نمایان باشد.

رزین چوب در واقع رزین اپوکسی است و دارای گروه اپوکسی در ساختار خود می باشد و برای سخت و محکم شدن باید با هاردنر ترکیب گردد. هاردنر به دو شکل آمینی و آمیدی در بازار وجود دارد که متناسب با نوع رزین از این دو نوع هاردنر استفاده می شود. معمولا در زمان تولید انواع رزین با توجه به کاربردی که خواهند داشت، آنها را نامگذاری می کنند. رزین  چوب غلظتی مناسب برای کار در صنعت چوب را دارد و تست های لازم بر روی آن انجام شده است و کاملا استاندارد است. برای اطلاع از قیمت رزین چوب برای لیست قیمت رزین ها که توسط تولید کنندگان عرضه می شود را بررسی نمایید. این لیست قیمت توسط تولید کنندگان در اختیار فروشندگان قرار گرفته و  مشتریان می توانند آن را در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی شفاف بی رنگ

خرید رزین چوب
خرید رزین چوب

نمایشگاههای صنایع چوب همراه با معرفی رزین چوب

براق و شفاف بودن وسایل چوبی بسیار قابل توجه است و این ماده در سال های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است زیرا  عایق بودن و محکم کردن وسایل چوبی موجب استفاده بسیار زیاد  رزین چوب گردیده است.

برند های گوناگونی از رزین که در  وسایل چوبی استفاده می گردد در این نمایشگاه های معرفی گردیده و با توجه به استفاده این ماده بر روی چوب  تاثیر و نمود ظاهری آنها کاملا مشخص می باشد. رزین چوب در رقت های مختلفی تولید می شود و با توجه به حساسیت کار از درصد های متفاوتی از این ماده در کار های چوبی استفاده می گردد.برای کار های ظریفتر چوبی باید از کیفیت بالای رزین اپوکسی اطلاع داشته باشید تا زیبایی کار دو چندان گردد. رزین های اپوکسی که رزین چوب جزئی از آن می باشد دو بخشی است و باید با دقت این دو  قسمت با یکدیگر ترکیب گردند. قیمت این نوع از رزین با توجه به مواد اولیه آن می تواند تغییر کند.

بیشتر بخوانید : خرید رزین اپوکسی کردستان ، ارسال مستقیم از تهران

فروش رزین چوب
فروش رزین چوب

برای خرید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارزان رزین چوب روش عمده را انتخاب نمایید

روش خرید عمده معمولا برای صنایع پر مصرف  بسیار راه گشاست زیرا علاوه بر تهیه یکجا این ماده می توان این محصول را با قیمت بسیار کمتری خرید نمود. عمده فروشی از طریق کارخانه تولید کننده بسیار مقرون به صرفه است و هر مقداری که نیاز باشد برای مصرف کننده تولید و ارسال خواهد شد.

رزین چوب باید به همراه هاردنر مناسب خود خریداری شود تا در زمان مخلوط شدن خراب نگردد و بهترین نتیجه را روی کار  چوبی نشان دهد. رزین های اپوکسی که برای ابزار چوبی استفاده می شوند شفاف هستند و ویژگی هایی همانند ضد ضربه بودن و مقاومت در برابر فشار و جلوگیری در برابر خط و  خش موجب استفاده بسیار زیاد این ماده در سال ها اخیر شده است. علاوه بر عمده فروشی از طریق کارخانه، راه های دیگری نیز وجود دارد و یکی از آنها خرید اینترنتی است که با حضور تولید کنندگان  و بدون واسطه می توان خرید ارزانی را تجربه نمود.

بیشتر بخوانید : خرید رزین زیورآلات کاملا شفاف

قیمت رزین چوب
قیمت رزین چوب

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما