فروش رنگ کنیتکس اکریلیک عمده و خرده

عمده و خرده فروشی رنگ کنیتکس اکریلیک در بزرگترین مراکز رنگ

رنگ کنیتکس اکریلیک در بین رنگ های قدیمی جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است و در سال های اخیر برای نماهای ساختمانی بسیار زیادی استفاده گردیده است. رنگ کنیتکس دارای سه پایه رنگی است و روغنی، پلاستیک و در نهایت  رنگ کنیتکس اکریلیک یکی از آنها است. در این نوع از محصولات موادی در پایه رنگ و با اندازه های بزرگتر از ذرات رنگ وجود دارد و غلظت رنگ را بیشتر کرده و زمانی که بر روی سطوح دیوار قرار می گیرد لایه ضخیمی را ایجاد می کند. رزین، پنبه نسوز و پرلیت از جمله موادی هستند که در این رنگ مشاهده می شوند.

در کارخانه ها رنگ کنیتکس اکریلیک در سه سایز دانه درشت، متوسط یا معمولی تولید می گردد و بنا به سلیقه و محیطی که مورد استفاده باشد، یکی از این سه نوع رنگ اکریلیک بکار خواهد رفت. با توجه به  مقداری که نیاز باشد خرید به شکل خرده یا عمده  می باشد. مراکز متفاوتی اقدام به فروش رنگ کنیتکس اکرلیک نموده‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند و خریداران هر موقعیتی که داشته باشند، می توانند به این رنگ دسترسی پیدا کنند. در برخی نمایندگی های رنگ، عمده و خرده فروشی انجام می شود و برای فروش هر مقداری از رنگ که مشتری نیاز داشته باشد بسته بندی مورد نیاز وجود دارد.

بیشتر بخوانید : لیست قیمت رنگ کنیتکس شیراز

خرید رنگ کنیتکس اکریلیک
خرید رنگ کنیتکس اکریلیک

خرید عمده فقط از کارخانه تولید کننده

برخی از فروشگاهها در طول سال یا روز های خاصی فروش های ویژه دارند و عمده فروشی نیز در این روز ها انجام می دهند ولی برای افرادی که رنگ کنیتکس اکریلیک یکی از مواد  کاربردی در حرفه آنها محسوب می شود بهتر است خرید عمده از درب کارخانه صورت گیرد زیرا هر زمانی که نیاز به خرید داشته باشید با سفارش دادن مقدار رنگ مورد نیاز می توانید آن را از درب کارخانه تحویل گرفته و یا اگر در مسیر دورتری قرار گرفته باشید رنگ کنیتکس اکریلیک برای شما ارسال خواهد شد. با خرید از تولید کنندگان به صورت مستقیم می توانید از  اصل و با کیفیت بودن آن مطمئن باشید و نگران مقدار سفارش نباشید. با ثبت سفارش این محصول در زمان مشخصی رنگ را تحویل خواهید گرفت.

 

برخی از نمایندگی های این محصول نیز فروش عمده را دارند و تخفیف های بسیار مناسبی را برای این نوع از خریدها در نظر می گیرند. برای خرید عمده رنگ کنیتکس اکریلیک فروشگاه های اینترنتی هم وجود دارد.‌‌‌‌این نوع فروش دارای مزیت های بسیار زیادی است و انتخاب و مقایسه رنگ ها بسیار ساده تر است و می توان با مطالعه ویژگی های محصولات انتخاب ساده تری را داشت. رنگ کنیتکس اکریلیک ویژگی هایی بین رنگ روغنی و پلاستیک را دارد و دارای تنوع رنگی بالایی است. زیبایی این رنگ بسیار زیاد است و به دلیل غلیظ بودن  می تواند لایه با ضخامت بالا را بر روی سطح ایجاد نماید و اگر ناهمواری وجود داشته باشد، به خوبی پوشش می دهد.

بیشتر بخوانید : هزینه رنگ کنیتکس ، فروش عمده در سراسر کشور

فروش رنگ کنیتکس اکریلیک
فروش رنگ کنیتکس اکریلیک

حجم های مختلفی از بسته بندی رنگ کنیتکس برای خرده فروشی

تولید کنندگان برای افراد مختلف رنگ کنیتکس اکریلیک را در بسته بندی های متفاوت با اندازه های گوناگون وارد بازار می کنند. خرده فروش توسط تمام مراکز فروش  انواع رنگ ها در سطح شهر انجام می شود و نمایشگاه های دائمی فروش رنگ نیز این نوع خرید را برای مشتریان فراهم نموده اند. یکی از مهمترین راه هایی که می توان حجم های کوچکی از این رنگ را خریداری نمود خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر مجازی است. رنگ کنیتکس دارای سه پایه و ساختار متفاوت می باشد  که علاوه بر روغنی و پلاستیکی به صورت اکریلیک  نیز در بازار وجود دارد. حلال این رنگ آب است و نیازی به وجود حلال های آلی و شیمیایی ندارد و این یکی از مزیت های رنگ کنیتکس آکریلیک محسوب می شود.

بیشتر بخوانید : قیمت رنگ کنیتکس در تهران

قیمت رنگ کنیتکس اکریلیک
قیمت رنگ کنیتکس اکریلیک

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما