خرید رنگ آکریلیک رپین بهترین انتخاب هنرآموزان

خرید رنگ آکریلیک رپین ، بهترین گزینه برای کارهای هنری

امروزه برای انجام کارهای هنری بر روی پارچه، چوب، سفال، کاغذ مقوا، بوم نقاشی و شیشه، خرید رنگ آکریلیک رپین بسیار مورد استقبال قرار گرفته است که به همراه رنگ آکریلیک وستا و سوادکو از پروفروش­ترین­ های بازار هستند که در فروشگاه رنگ فرداد در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است.

هنرآموزان عزیزی که قصد داشته باشند برای انجام نقاشی­های هنری و کارهای خود از رنگ آکریلیک استفاده کنند قطعا یکی از پیشنهادهای ما خرید رنگ آکریلیک رپین است که بهترین گزینه ­ی بازار بوده و با توجه به اینکه این نوع رنگ در داخل ایران تولید می­شود از قیمت خوبی نیز برخوردار است ضمن اینکه واقعا کیفیت بسیار خوبی نیز دارد.

خرید رنگ آکریلیک رپین در بسته بندی­های 22 میلی لیتری و در پک 12 رنگ که معمولا حاوی رنگ­های قرمز پر رنگ، اُخرایی (زرد مایل به قهوه ­ای)، قرمز، زرد لیمویی، زرد، آبی، آبی لاجوردی، سیاه، سبز مایل به زرد، سفید صدفی، سبز و قهوه ­ای اس به فروش می­رسد که البته هنرآموزان عزیز و ارجمند امکان تغییر رنگ­ها و سفارشی سازی آنها را در رنگ­های دلخواه دارند.

برای مصارف بیشتر و در کارهایی که نیاز به تنوع رنگ کمتری است بسته ­های 280 میلی لیتری نیز برای خرید رنگ آکریلیک رپین در نظر گرفته شده است که با قیمت معادل سازی شده کاملا مقرون به صرفه و با حفظ کیفیت و مرغوبیت آماده­ ی عرضه به شما هنرمندان عزیز و گرامی است.

خرید رنگ آکریلیک رپین
خرید رنگ آکریلیک رپین در پک­های 12 رنگ

 

ویژگی­های رنگ آکریلیک رپین، ارزان و مرغوب

خرید رنگ آکریلیک رپین به دلیل برخورداری از مزایا و ویژگی­هایی که در ادامه ذکر خواهیم کرد در بازار داخلی افزایش داشته، به صورتی که پس از اثبات کیفیت محصولات با نمونه­ های خارجی و قیمت بسیار پایین­تر نسبت به برندهای خارجی توانست سهم زیادی از بازار فروش رنگ را در زمینه ­ی کارهای هنری در اختیار بگیرد. اکنون خرید رنگ آکریلیک رپین در کنار دو برند یاد شده از گزینه ­های اصلی هنرمندان و هنرجویان بر روی بسترهای مختلف است. اما ویژگی­هایی که سبب محبوبیت و افزایش نرخ خرید رنگ آکریلیک رپین شده عبارتند از:

  • حلالیت در آب: یکی از مهم­ترین ویژگی­های رنگ آکریلیک رپین برای نقاشی بر روی بوم، سفال، پارچه و غیره این است که برای حل کردن تنها به آب نیاز دارید و نیازی به خرید تینر و یا حلال آلی نخواهید داشت که در هزینه ­های جانبی به خوبی صرفه جویی می­کند. ضمن اینکه به دلیل امکان حلالیت این نوع رنگ­ها در آب هیچ بوی تند و زننده­ای از خود ایجاد نمی­کند و این مزیت فوق العاده ­ای است چرا که یکی از بزرگ­ترین عیب­های نقاشی با رنگ روغن بوی شدیدا تند و اذیت کننده­ ی آن است.
  • قابلیت شستشو: در صورتی که ظروف سفالی، شیشه ­ای (ویترای یا نقاشی بر روی شیشه)، پارچه و بوم نقاشی و غیره با رنگ آکریلیک رپین رنگ آمیزی شده باشد با خیال راحت برای تمیز کردن، آنها را شستشو دهید و مطمئن باشید که هیچ اتفاقی برای آنها نخواهد افتاد. خرید رنگ آکریلیک رپین با دارا بودن قابلیت شستشو نیز بیش از پیش توانسته محبوبیت خود را افزایش دهد و این مزیتی است که فقط نقاشان و هنرمندان از آن درک کاملی دارند.
  • کیفیت فوق العاده: کیفیت فوق العاده رنگ آکریلیک رپین توسط هنرمندان و اساتید حرفه­ای نقاشی­ بر روی سطوح مختلف و با تکنیک­های گوناگون تست شده و رضایت کامل از آن اعلام شده است و جالب اینکه با وجود چنین کیفیتی، امکان خرید رنگ آکریلیک ارزان و با قیمت بسیار مناسب فراهم شده است.
  • مواد اولیه ­ی مرغوب: یکی از دلایل هنرمندان و نقاشان حرفه­ای برای خرید رنگ آکریلیک رپین این است که مواد اولیه­ی ساخت این رنگ از کشورهای هلند و فرانسه وارد می­شود که مهد نقاشان بزرگ دنیا هستند.
  • بطری­ های نگهدارنده: برای حفظ کیفیتی که از رنگ آکریلیک رپین سراغ داریم و به آن اشاره کردیم لازم است که این رنگ­ها در بسته بندی­های بسیار مقاوم که در ساخت آنها بهره گیری از تکنولوژی­های روز دنیا به چشم می­خورد نگهداری شوند تا تغییرات دمایی و تابش نور خورشید سبب افت کیفیت آنها نشود.
  • رنگ بندی متنوع: خرید رنگ آکریلیک رپین در چهار دسته بندی کلی ساده، متالیک، شب تاب و فلورسنت امکان پذیر است که با کمترین قیمت ممکن امکان تهیه ­ی رنگ آکریلیک ارزان و با کیفیت فراهم شده که رنگ آکریلیک فلورسنت رپین از جدیدترین تکنولوژی­های ساخت رنگ آکریلیک است.
  • سازگاری با انواع قلم موها: برخی از هنرمندان عادت به استفاده از قلم موهای سرگرد و یا سرتخت دارند و در نتیجه برای آنها بسیار مهم است که رنگ خریداری شده نیز با این قلم موها سازگار باشد که با تولید و سپس خرید رنگ آکریلیک رپین این نگرانی کاملا برطرف شده است و رنگ آکریلیک رپین از هر حیث در خدمت هنرمندان عزیز کشور است.
  • حجم ­های مختلف: برای تازه کاران و کسانی که در حد هنرآموز هستند توصیه می­کنیم تا هنگام خرید رنگ آکریلیک رپین از بسته بندی­های 22 میلی لیتری شروع کنند و نقاشان حرفه ­ای و هنرمندانی که برای سطوح زیاد قصد رنگ آمیزی دارند حجم ­های 280 میلی لیتری را پیشنهاد می­کنیم.
خرید رنگ آکریلیک رپین
خرید رنگ آکریلیک رپین به صورت پک 12 تایی هنرآموزان

 

نکات و توصیه ­های مهم به هنرآموزان برای تهیه ­ی رنگ آکریلیک رپین

به دلیل اینکه در بازار نمونه­ های تقلبی و حاوی ناخالصی از رنگ آکریلیک رپین نیز مقداری موجود است شدیدا توصیه می­کنیم که هنگام خرید رنگ آکریلیک رپین از فروشگاه­های معتبر به صورت حضوری خریداری کنید و نمونه تست برای اطمینان از کیفیت رنگ عرضه شده دریافت کنید.

 

با این حال هم اکنون فروشگاه­های اینترنتی معتبری نظیر گروه رنگ فرداد با ارائه ضمانت کالا و رضایتمندی بالای مشتریان تمامی محصولات خود را با درجه خلوص 100% عرضه می­کند، ضمن اینکه از لحاظ مقایسه قیمت نیز کار بسیار راحت­تری برای مقایسه خواهید شد که متوجه قیمت­های فروش به مراتب بهتر فروشگاه رنگ فرداد خواهید شد.

برخی از هنرمندان و کارآموزان ترجیح می­دهند که رنگ براق­ تر و با قابلیت خشک شدن سریع داشته باشند که به این عزیزان توصیه می­کنیم تا مدیوم آکریلیک خریداری کرده و آن را با رنگ آکریلیک رپین خریداری شده ترکیب کنند و در صورتی که خواهان دیر خشک شدن رنگ بکار رفته هستند توصیه می­کنیم که از مدیوم گلیز استفاده کنند.

توجه داشته باشید که هنگام خرید رنگ آکریلیک رپین و مدیوم آکریلیک یا گلیز حتما از همان برند رپین خریداری کنید تا کاملا فرمولاسیون هر دو با یکدیگر سازگار باشد و نقاشی شما را خراب و بی کیفیت نکند. ضمن اینکه هنگام ساخت رنگ آکریلیک رپین برای استفاده فقط به نسبت­های درج شده بر روی بسته بندی برای اختلاط رنگ و آب و سپس رنگ و مدیوم توجه کنید چرا که بسته به هر شرکتی درصدهای ترکیب متفاوت است و بهترین منبع همان راهنمای درج شده بر روی بسته بندی­ هاست.

خرید رنگ آکریلیک رپین
تنوع و کیفیت رنگ عالی در خرید رنگ آکریلیک رپین

 

نکات استفاده از رنگ آکریلیک رپین

پس از خرید رنگ آکریلیک رپین لازم است تا برای حفظ کیفیت و همچنین اطلاع از مسائل جانبی نکات زیر را در ذهن داشته باشید:

  • 1. حتما از دسترس اطفال دور نگه دارید
  • 2. درب قوطی پس از هر بار مصرف محکم بسته شود
  • 3. در صورت ریخته شدن بر روی لباس فورا با آب شستشو دهید چون در صورت خشک شدن به هیچ وجه پاک نخواهد شد
  • 4. وسایل مورد استفاده را پس از اتمام رنگ آمیزی شستشو دهید

خرید رنگ آکریلیک رپین هم برای هنرآموزان و هم افراد حرفه ­ای در صنعت نقاشی بر روی بسترهای گوناگون بهترین گزینه در بازار است که برحسب نیاز خود می­توانید از انواع رنگ و حجم آن استفاده کنید. ضمنا توجه داشته باشید که در خرید رنگ آکریلیک رپین فروشگاهی معتبر انتخاب کنید.

در خرید رنگ آکریلیک رپین به صورت عمده امکان برخورداری از تخفیف­ های ویژه نیز وجود دارد و شما علاقه مندان به هنرهای تزئینی و نقاشی با رنگ آکریلیک می­توانید در هر روز هفته و هر ساعتی از شبانه روز به ثبت سفارش بپردازید تا در اسرع وقت با بهترین و ایمن­ترین بسته بندی محصول سفارش داده شده را دریافت کنید.

خرید رنگ آکریلیک رپین انتخاب اساتید و افراد حرفه­ ای نقاشی بر روی پارچه، بوم، چوب، سفال، مقوا و شیشه است که سهم بسیار زیادی از بازار داخلی را به خود اختصاص داده و از لحاظ کیفیت و مرغوبیت کاملا همپای محصولات و برندهای خارجی است.

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

خرید رنگ آکریلیک رپین
خرید رنگ آکریلیک رپین بهترین گزینه برای نقاشان حرفه­ ای

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما