خرید رنگ آکریلیک شیراز به قیمت عمده

خرید رنگ آکریلیک شیراز با قیمت عمده و کیفیت مناسب

خرید رنگ آکریلیک شیراز به دلیل داشتن مزایایی فراتر از رنگ­های سنتی پلاستیک و روغنی، توانسته جای این رنگ­ها را به خوبی پر کند و سهم بسیاری از بازار را به خود اختصاص دهد. حتی تا چندین سال پیش نیز بازار خرید رنگ آکریلیک شیراز و سایر مراکز استان و شهرستان­ها رونق بسیار زیادی نداشت و واردات این نوع رنگ بسیار زیاد بود و لذا خرید آن برای مصرف کننده توجیه اقتصادی زیادی نداشت. اما پس از آن با اثبات رنگ آکریلیک به عنوان جایگزینی عالی برای رنگ­های پلاستیک و روغنی، حتی با وجود قیمتی بالاتر بیشتر مورد استقبال قرار گرفت و همین امر سبب شد تا تولید کنندگان داخلی رویه ­ی متفاوتی بگیرند.

برای اطلاع از فروش رنگ آکریلیک ضد آب تهران به سایر مقالات سایت مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید.

در چند سال اخیر، با توجه به استقبال بسیار خوب از رنگ­های آکریلیک توسط نقاشان ساختمانی و صنعتی، افراد خانه دار و حتی هنرمندان برای نقاشی­های هنری، کارخانه­ها و صنایع پتروشیمی داخلی دست به تولید رنگ­های آکریلیک با کیفیت مشابه نمونه­های خارجی زده­اند و همین سبب افزایش خرید رنگ آکریلیک شیراز شده­ است. علاوه بر اینکه این تولیدات مصرف داخلی نیز دارند، سبب شده واردات ما کاهش و صادرات ما نیز افزایش یابد و برخی شرکت­های داخلی این امکان را فراهم کنند که خرید رنگ آکریلیک شیراز به قیمت عمده نیز امکان پذیر باشد.

خرید رنگ آکریلیک شیراز با قیمت عمده و کیفیت مناسب
خرید رنگ آکریلیک شیراز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از تولیدات داخلی

شیوه ­های خرید رنگ آکریلیک شیراز

به طور کلی چندین روش برای خرید رنگ آکریلیک شیراز پیش روی بازارهای مصرفی مانند نقاش­های ساختمانی، افراد عادی و حتی نقاش­های هنری وجود دارد تا با بهترین قیمت و کیفیت نیاز خود را برآورده سازند. البته در نظر داشته باشید که با انتخاب یکی از روش­ها باید انتظار قیمتی متفاوت در مکان­های مختلف داشته باشید چرا که عواملی وجود دارند که برا قیمت نهایی خرید رنگ آکریلیک شیراز اثرگذار هستند از جمله، کیفیت مواد اولیه، نوع مواد اولیه، نوع رزین، حجم رنگ مورد نیاز، نوع رنگ آکریلیک یعنی مات، نیمه براق و براق، شرکت تولید کننده، نوسانات ارزی، نحوه­ی پرداخت و مکان خرید.

با این حال چنانچه قصد داشته باشید برای رنگ آمیزی ساختمان خود خرید رنگ آکریلیک شیراز خودتان انجام دهید یا به نقاش واگذار کنید چند کانال ارتباطی برای خرید وجود دارند:

  1. فروشگاه­های معتبر: با جستجو در اینترنت و پیدا کردن نتایج رده بالا همراه با نماد اعتماد الکترونیک و رضایت بالای مشتریان، می­توانید میزان رنگ آکریلیک خود را سفارش داده و با صرفه جویی در وقت و هزینه­های جانبی اقدام به خرید رنگ آکریلیک شیراز نمایید.
  2. شرکت­ها و کارخانه­هایی که در زمینه­ی تولید رنگ آکریلیک معتبر هستند را پیدا کرده و از آنجا اقدام به خرید رنگ آکریلیک شیراز کنید. در برخی مواقع اگر خوش شانس باشید حتی می­توانید به قیمت عمده نیز خریداری کنید.
  3. مغازه­های رنگ فروشی سطح شهر نیز از گزینه­های دیگر برای خرید رنگ آکریلیک شیراز هستند که البته عیب آن این است که به علت تعداد زیاد بالای این گونه فروشنده­ها مخصوصا در کلان شهرهایی مانند شیراز امکان مقایسه­ی دقیق کیفیت و قیمت­ها بین این همه فروشنده کار بسیار سخت و شاید عملا غیر ممکنی باشد.
  4. نمایندگی­های فعال شرکت­ها و کارخانه­های تولیدی گزینه­ ی دیگری است که بیشتر توصیه می­شود چرا که خرید رنگ آکریلیک شیراز از این نمایندگی­ها با خرید از کارخانه تفاوتی ندارد چون سیاست­های قیمت گذاری توسط شرکت تولیدی رنگ تعیین می­گردد. اما عیب آن این است که پیدا کردن شرکت معتبر و برتر در زمینه­ی تولید رنگ آکریلیک و سپس مراجعه به نمایندگی رسمی و فعال آن کاری بسیار زمان بر و با دقتی است.

با این حال هر یک از روش­های فوق برای خرید رنگ آکریلیک شیراز مزایا و معایب خاص خود را داشته و نمی­توان به طور قطع یک روش را اکیدا توصیه کرد چرا که بسته به سلیقه و شرایط شما نیز دارد که کدام روش مناسب­تر باشد. همچنین عواملی که در بالا هم ذکر شدند بر روی قیمت نهایی خرید رنگ آکریلیک شیراز به شدت تأثیرگذار هستند و همین امر کار را مقداری سخت خواهد کرد.

 

شیوه ­های خرید رنگ آکریلیک شیراز
خرید رنگ آکریلیک شیراز مناسب برای تمامی سطوح

خرید رنگ آکریلیک شیراز چه مزایایی برای ما به همراه دارد؟

در مطالب قبلی بیان شد که وجود بازارهای خارجی در داخل کشور و ایجاد بازار رقابتی و تلاش برای محصولات با کیفیت­تر و متناسب با خواست و میل مصرف کننده، شرکت­های تولید داخل را ملزم به تولید محصولات بسیار با کیفیت و قیمتی مناسب­تر کرد و در کنار این پیشرفت و تولید رنگی با کیفیت معادل رنگ­های برندهای خارجی سبب شد تا خرید رنگ آکریلیک شیراز نیز رونق زیادی پیدا کرده و نیازهای داخلی را رفع نماید.

 

لذا به دلیل کیفیت مشابهی که رنگ آکریلیک تولید داخل با خارج دارد، مزایایی هم که به عنوان مثال از خرید رنگ آکریلیک شیراز نصیب شهروندان این استان خواهد شد با نمونه­های خارجی تفاوتی نخواهد داشت. این مزایا شامل موارد زیر هستند:

  1. رنگ آکریلیک بو ندارد

با خرید رنگ آکریلیک شیراز دیگر نگران بوی آزار دهنده­ای که از رنگ­های روغنی تولید می­شد نباشید چرا که رنگ­های آکریلیک تولید شده نیاز به حلال یا تینر برای رقیق سازی نداشته و حلال آن آب است و همین امر در واقع یکی از بزرگ­ترین مزیت­هایی است که به یکباره سبب رشد ناگهانی خرید رنگ آکریلیک شیراز شد. این ویژگی سبب می­شود برای سلامتی شما نیز خطر تهدید کننده­ای وجود نداشته باشد و مخصوصا دچار مشکلات ریوی نشوید. همچنین این ویژگی سبب می­شود به رنگ اکریلیک لقب رنگ دوستدار محیط زیست بدهند.

2. رنگ آکریلیک زود خشک می­شود

با خرید رنگ آکریلیک شیراز خشک شدن سطحی که رنگ آمیزی شده سریع­تر اتفاق می­افتد و در نتیجه در طی یک روز میزان بیشتری از سطح شما رنگ خواهد شد. به دلیل اینکه نقاش­ها هنگام رنگ آمیزی ساختمان در نمای داخلی و بیرون دورتادور را رنگ می­کنند، به همین دلیل برای برگشت دوباره به مکان شروع، رنگ مکان اولیه خشک شده است. خشک شدن سطحی حداکثر تا 1 ساعت و خشک شدن عمقی حداکثر تا 3 ساعت رخ می­دهد پس با خرید رنگ آکریلیک شیراز سرعت کار را تا حد زیادی بالا ببرید.

3. پوشش بالای سطح

خرید رنگ آکریلیک شیراز یعنی به ازای هر متر از سطح مورد نیاز برای رنگ آمیزی، رنگ کمتری خریداری خواهید کرد و همین امر هزینه­های نهایی شما را به شدت کاهش می­دهد.

4. محدودیت برای رنگ آمیزی سطوح ندارید

با خرید رنگ آکریلیک شیراز نگران نوع سطح خود نباشید این رنگ­ها به گونه­ای توسط شرکت­ها و صنایع پتروشیمی تولید می­گردند که هر سطحی را بتوان با آن رنگ زد به عنوان مثال فلزات، سطح چوبی، گچی، آجری، بتنی، سیمانی و غیره.

5. سطوح خود را راحت تمیز کنید

رنگ آکریلیک تا حد زیادی مشابه با رنگ روغن بوده و تمیز کردن آن راحت صورت می­گیرد این تمیز کردن هم با دستمال مرطوب خواهد بود و هم چون ضد گرد و غبار است جذب دیوار نشده و به خوبی پاک خواهد شد. البته توجه داشته باشید که برای دریافت این مزیت با خرید رنگ آکریلیک شیراز، زیرسازی سطح حتما باید حرفه­ای باشد یعنی اگر از قبل رنگ پلاستیک داشته باید روی آن پرایمر زده شود در غیر این صورت اگر رنگ روغنی بوده نیاز به پرایمر نخواهید داشت.

خرید رنگ آکریلیک شیراز چه مزایایی برای ما به همراه دارد؟

با خرید رنگ آکریلیک شیراز نگران تمیز کردن آن نباشید
  • 6. ترمیم سطح بسیار راحت است

با خرید رنگ آکریلیک شیراز خیالتان بابت ترمیم کردن رنگ دیوار در صورت آسیب دیدن راحت باشد. این رنگ­ها به گونه­ای ساخته می­شوند که هر جایی از دیوار که آسیب دیده است را بتوانید رنگ آمیزی مجدد کنید بدون آنکه کل سطح دیوار یا سقف نیاز به رنگ آمیزی یا ترمیم داشته باشد.

7. با ترک خوردن خداحافظی کنید

از جمله مواردی که سبب محبوبیت خرید رنگ آکریلیک شیراز شده منعطف بودن آن پس از اتمام رنگ آمیزی است و این یعنی پس از اتمام کار و خشک شدن، ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن اتفاق نخواهد افتاد.

8. سطح بیرونی منزل را هم رنگ آکریلیک بزنید!

رنگ آکریلیک تولیدی در صنایع پتروشیمی داخلی، نسبت به اشعه­ی ماوراء بنفش و مضر خورشید بسیار مقاوم است و همین امر سبب می­شود تا برای رنگ آمیزی نمای منزل هم بتوانید اقدام به خرید رنگ آکریلیک شیراز کنید

9. پول کمتری خواهید پرداخت

با خرید رنگ آکریلیک شیراز نه تنها نسبت به رنگ روغنی با همان مزیت­ها پول کمتری خواهید پرداخت بلکه با وجود مزایای گسترده و بسیار مهم نسبت به رنگ پلاستیک، تفاوت قیمتی زیادی ایجاد نخواهد کرد. به همین دلیل توصیه می­شود رنگ آکریلیک را انتخاب کنید مخصوصا که از برخی شرکت­های داخلی با توجه به سیاست­های فروش خود، می­توانید اقدام به خرید رنگ آکریلیک شیراز با قیمت عمده فروشی نمایید.

10. تمامی سلیقه ­ها پوشش داده می­شوند

با خرید رنگ آکریلیک شیراز نگران پوشش دادن سلیقه­های گوناگون نباشید. قطعا بچه­ها دوست خواهند داشت از رنگی متفاوت نسبت به پذیرایی و اتاق والدین استفاده کنند. یا رنگ پذیرایی متفاوتی نسبت به اتاق­ها داشته باشید، مخصوصا که باید هارمونی و هماهنگی با سبک دکوراسیون داخلی را هم رعایت کنید. به همین دلیل باید رنگ انتخابی تنوع بالایی داشته باشد که با خرید رنگ آکریلیک شیراز در تنوع زیاد رنگ­ها گم خواهید شد. البته برخی افراد هم رنگ سفید را انتخاب می­کنند که با هر رنگی به راحتی ست می­شود

11. خرابی رنگ کمتری خواهد داشت

با خرید رنگ آکریلیک شیراز نگران ماندگاری و خراب شدن زودهنگام آن نباشید چرا که تا سالیان طولانی با خرید رنگ آکریلیک شیراز نیاز به بازسازی و رنگ آمیزی مجدد نخواهید داشت.

خرید رنگ آکریلیک شیراز چه مزایایی برای ما به همراه دارد؟
با خرید رنگ آکریلیک شیراز نگران خشک شدن آن نباشید

نکات خرید رنگ آکریلیک شیراز و نحوه­ ی مصرف

  1. با توجه به کاربرد و سطحی که دارید رنگ بخرید.
  2. حتما قبل از رنگ آمیزی دیوارها کاملا تمیز باشند.
  3. فاصله زمانی بین پرایمر زدن بر روی دیوار و رنگ آکریلیک باید 4 تا 6 ساعت باشد. خرید رنگ آکریلیک شیراز بدون در نظر گرفتن نکات کیفیت خوبی تحویل نخواهد داد.
  4. سطح باید کاملا خشک باشد در غیر این صورت نسبت بین رنگ و آب تغییر خواهد کرد.

خرید رنگ آکریلیک شیراز با توجه به مزایای گسترده­ای که نام برده شد مخصوصا مزایای رقابتی آن نسبت به رنگ­های روغنی و پلاستیک، محبوبیت آن را دو چندان کرده و استفاده از آن را برای تمامی سطوح و پروژه­های کاری مقرون به صرفه و منطقی کرده است.

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

نکات خرید رنگ آکریلیک شیراز و نحوه­ ی مصرف
با خرید رنگ آکریلیک شیراز تمامی سلیقه ­ها را پوشش دهید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما