خرید کاهگل نانو ضد آب با ضمانت نامه 10 ساله

کاهگل نانو چیست؟

بهتر است قبل از پرداخت به کاهگل نانو تعریفی کوچک از خود نانو داشته باشیم تا با این اصطلاح به خوبی آشنا شوید. فناوری نانو در معماری نامی است که به یک روش تولید جدید اطلاق می شود. این فناوری همانطوری که از نامش نیز مشخص است، به توانایی تولید اشیا در مقیاس نانومتر اشاره دارد؛ یعنی مقیاس و بافت مصالح تولیدی با این روش به اندازه ای کوچک می شود که اجازه نفوذ هیچ چیزی را به درونش نمی دهد، بنابراین باعث می شود مواد با دقت اتمی در کنار یکدیگر آرایشی منظم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل مصنوعی در سراسر کشور

کاهگل نانو
مراکز عرضه کننده کاهگل نانو

 

در دنیای امروزه محصولات فراوانی با فناوری نانو تولید می شود که از جمله آنها می توان به کاهگل نانو اشاره کرد، فناوری نانو باعث شده محدودیت هایی مانند ترکیبات، غیر استاندارد مانند آجر و بتن، استیل، میخ و … از سر راه سازندگان برداشته شود و به معماران و سازندگان اجازه دهد در زمینه تولید مصالح جدید موفقیت های زیادی را کسب کنند.

از زمانی که فناوری نانو وارد حوزه معماری شده، این حوزه دستخوش تغییرات اساسی شده است و روند ساخت و ساز پایدار توانسته جایگزین مناسبی برای سازه های قدیمی و سنتی کشورمان باشد. استفاده از این فناوری باعث می شود طول عمر مفید بنا افزایش یابد و همچنین در برابر زلزله و عوامل محیطی مقاوم باشند؛ و مهمتر از همه فناوری نانو معماران و طراحان این حوزه را قادر می سازد از طراحی و ساخت بناهای فرم محور دوری کنند و به خلق محیطی ایده آل بپردازند که کاملا با محیط زیست و خلق و خوی آدم ها مطابق باشد.

کاهگل نانو ملاتی کاملا مقاوم در برابر عوامل محیطی از جمله باران، باد، سرما و گرما است. این نوع ملات را می توان بر روی سطوح مختلفی مانند آجر، بلوک، سفال، گچ و چوب به کار برد، کاهگل نانو قادر است سال های طولانی بدون این که تغییر یابد بر روی سطوح مثل روز اول باقی بماند بدون آن که از کیفیت آن کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اجرای نمای کاهگل ضد آب

کاهگل نانو
خرید و فروش کاهگل نانو

 

مهمترین ویژگی کاهگل نانو

مهمترین مزیتی که کاهگل نانو دارد، ضد آب بودن آن است. به همین دلیل بسیاری از طراحان و سازندگان از این ملات برای طراحی فضاهای خارجی به خصوص محوطه سازی استفاده می کنند تا ضمن زیباسازی در برابر عوامل محیطی مقاومت لازم را داشته باشد. این نوع ملات علاوه بر این مزیت های فراوان دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

از موقعی که فناوری نانو وارد زندگی ما انسان ها شده تأثیرات عمیقی بر نحوه زندگی ما گذاشته است. در حال حاضر، کشورهای زیادی در دنیا به سمت استفاده از این فناوری گرایش پیدا کرده اند، بر اساس تحقیقات صورت گرفته در دنیا، طولی نمی کشد که این فناوری در دنیا حرف اول را بزند و تمامی محصولات با این روش تولید شوند.

استفاده روزمره معماران و طراحان از فناوری نانو قطعاً به طراح کمک می کند تا تخیلاتش را به راحتی به واقعیت تبدیل کند. بزرگترین برنامه برای آینده این صنعت، تولید محصولات دیگری به غیر از کاهگل نانو است. به این طریق آیندگان ما بناهایی کاملا مقاوم و سازگار با محیط زیست خواهند داشت.

خرید کاهگل نانو
خرید کاهگل نانو

از مهمترین ویژگی کاهگل نانو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بر روی سطوح مختلفی مانند، انواع سطوح سیمانی، سنگ نما ها، انواع آجر ها و … قابلیت اجرا دارند
  • سطوح کاهگل نانو معمولا ضد لک، قارچ، میکروب و مواردی دیگری می باشند
  • نماهای کار شده با آن بسیار زیبا بوده و جزو زیباترین نماها به شمار می رود
  • در مقابل تابش خورشید و یا اشعه ی ماوراء البنفش مقاومت خوبی دارند
  • نحوه ی اجرا و پیاده سازی آنها کاملاً سهل، ساده و سریع می باشد
  • بر روی سطوح کار شده با آن، سفیدک و یا شوره ایجاد نمی شود
  • کاملا با محیط زیست سازگار بوده و قابل بازیافت هستند
  • طول عمر بسیار مطلوب برخلاف سازه های قدیمی دارند
  • این نوع ملات در طولانی مدت پوسته پوسته نمی شوند
  • در برابر عوامل محیطی مانند باد و باران مقاوم هستند
  • در برابر بارش برف و باران شدید مقاوم هستند
  • کاهگل نانو قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد
  • امکان تنفس برای مصالح خود را فراهم می کند
  • کاهگل نانو فاقد گرد، خاک و یا غبار است
  • قیمت مناسبی برای مصرف کننده دارد
  • در مدت زمان کمتری خشک می شوند
  • و چندید ویژگی دیگر که می توان به آنها اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید: فروش کاهرنگ در تهران

کاهگل نانو
کاهگل نانو

 

تفاوت بین کاهگل سنتی و کاهگل مصنوعی

معمولا برای ساخت کاهگل سنتی از موادی مانند خاک رس، کاه همراه با آب استفاده می شود تا این ملات ساخته شود؛ اما برای ساخت کاهگل نانو علاوه بر موارد گفته شده از موادی به نام رزین ها و چسب های سخت کننده استفاده می شود تا علاوه بر ضد آب کردن ملات، مقاومت آن را نیز بالا ببرند. ملات های کاهگلی جزوه قدیمی ترین ملات های استفاده شده در معماری ایران به شمار می رود، این نوع ملات ها نسبت به ملات های نانویی معایب بیشماری دارند.

مهمترین تفاوت بین آنها ضد آب بودن کاهگل نانو و نیز عمر طولانی آن است. این نوع از ملات ها نسبت به ملات های کاهگلی سنتی گرانتر هستند. همانطوری که می دانید امروزه فناوری نانو بسیار سریع در حال رشد است و تقریباً در همه کارهایی که انجام می دهیم کاربردهای نامتناهی دارد. دارویی که مصرف می کنیم، غذایی که می خوریم، مواد شیمیایی استفاده می کنیم، خودرویی که رانندگی می کنیم و خیلی موارد دیگر.

 

برای همین بردن ساخت و ساز ها به این سمت می تواند آینده معماری را به کلی تغییر دهد. بهتر است از همین حالا که کاهگل نانو و صدها موارد دیگر در حال انجام است از این موقعیت استفاده کنیم و زمینه را برای پیشرفت این عرصه آماده کنیم.

خرید کاهگل مصنوعی
خرید کاهگل مصنوعی

 

معتبر ترین مراکز برای خرید کاهگل نانو در ایران

با گسترش صنعت ساخت و ساز و نیز، نیاز اساسی به مسکن در کشورمان، تولیدی ها و کارگاه های تولیدی زیادی در سراسر کشور به تولید کاهگل نانو اقدام می کنند تا بتوانند نیاز بازار به این محصول کارآمد را تامین کنند. شما می توانید به راحتی هم به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی این محصول را با ارزانترین قیمت از این مراکز تهیه نمایید.

کارگاه های تولیدی کاهگل نانو در بازار ایران آنقدر زیاد است که اطمینان از معتبر بودن آن کاری دشوار به نظر می آید، برای همین بهتر است از نمایندگی و کارگاه های معتبری که شناخته شده هستند استفاده کنید پیشنهاد ما برای خرید مراجعه به نمایندگی شرکت فرداد است، این شرکت با داشتن نیروی کار متخصص و نیز ابزار آلات پیشرفته توانسته این محصول را با بالاترین کیفیت تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

همانطوری که گفته شد مهمترین مکان برای تولید و توزیع کاهگل نانو در کشورمان کارگاه های تولیدی کوچکی هستند که با نیروی متخصص و ابزار آلات بروز و پیشرفته و همچنین مجوز های لازم این مدل از ملات ها را تولید و روانه بازار فروش می کنند.

کاهگل نانو
قیمت کاهگل نانو

اجرای کاهگل نانو

از آنجایی که محصول کاهگل نانو به دو صورت پودری (ملاتی) و رنگ وجود دارد برای درک بیشتر چگونگی اجرا، ویدیوهای اجرا شده هر دو محصول را در زیر قرار دادیم.

در زیر اجرای محصول کاهگل ملاتی ضد آب فرداد را مشاهده میفرمایید:

و اکنون در ادامه اجرای محصول رنگ کاهگل ضد آب فرداد را مشاهده میفرمایید:

 

 

استعلام قیمت کاهگل نانو

با توجه به مشکلات اقتصادی که امروزه در بازار محصولات صنعتی و ساختمانی کشور وجود دارد و شرایط نابسامان اقتصادی، قیمت فروش کاهگل نانو در کشور را نمی توان به صورت دقیق ارائه کرد، زیرا قیمت مصالح و ابزارآلات ساختمانی مدام در حال نوسان است و ثبات خاصی در قیمت های بازار دیده نمی شود.

برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز کاهگل ضد آب می توانید از مراکز عرضه انواع ملات در شهر های مختلف کشور، قیمتی دقیق از این محصول را بدست بیاورید. همچنین سایت های اینترنتی مختلفی امروزه قیمت این محصول و سایر محصولات ساختمانی را در اختیار شما قرار می دهند. این کار آسان ترین راه برای دست یابی به قیمت این محصول است.

البته ناگفته نماند که قیمت تیرچه کاهگل نانو بستگی به کیفیت و افزودنی های به کار رفته در آن دارد. لازم به ذکر است خرید این نوع ملات مستلزم پرداخت هزینه به مراتب بیشتری است، البته در مقایسه با ملات های دیگر.

کاهگل نانو
کاهگل نانو

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما