فروش رزین اپوکسی چوب در سراسر کشور

چرا فروش رزین اپوکسی چوب در سراسر کشور بالا رفته است؟

فروش رزین اپوکسی چوب و کلیه­ ی انواع رزین اپوکسی در سراسر کشور و حتی خارج از کشور بالا رفته است که این رخداد به دلیل وجود ویژگی­های فوق العاده عالی و همچنین تغییر در فرمولاسیون­های مختلف آن است که آن را مناسب هر نوع کاربردی ساخته است.

هنگام فروش رزین اپوکسی چوب به افراد توصیه می­کنیم که نوع مناسب سطح کار خود را انتخاب کنند چون برخی افراد عنوان می­کنند که رزین اپوکسی از هر نوعی را می­توان برای هر سطحی استفاده کرد پس قیمت پایین­تر را انتخاب می­کنیم اما آیا واقعا رزین اپوکسی مخصوص سطح چوبی با سطح بتنی پارکینگ هیچ فرقی ندارند؟

ادعای فوق تا حدی درست است اما هنگام فروش رزین اپوکسی چوب برای افراد توضیح می­دهیم که قطعا اگر فرمولاسیون خاص سطح و یا محیط کار خود را انتخاب نکنید قطعا نتیجه­ ی نهایی به اندازه­ی کافی مناسب نخواهد بود و انتظارات شما را برآورده نخواهد ساخت.

برای اطلاع از فروش رزین اپوکسی ایرانی با کیفیت به سایر مقالات سایت مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید.

اما اجازه دهید به سؤالی که در عنوان مطرح کردیم بازگردیم و اینکه چرا فروش رزین اپوکسی چوب را در دستور کار خود قرار داده­ایم؟ در واقع درست است که استقبال شما عزیزان سبب تمرکز ما بر روی فروش چنین محصولی شده ولی اجازه دهید از زاویه­ی دیگری به آن بپردازیم. فرض کنید می­خواهید فضای داخلی خود را به بهترین شکل ممکن و با کمترین هزینه، زیبایی بی نظیری به آن ببخشید. یکی از بهترین راه­هایی که به شما توصیه می­کنیم استفاده از قطعات چوبی است که برای شما کاربردی ندارند و سپس پرداخت و رنگ آمیزی آنها با رزین اپوکسی چوب.

فروش رزین اپوکسی چوب مخصوصا از نوع براق و شفاف و کاربرد آن برای زیباسازی و احیای قطعات چوبی ضایعاتی به حدی بالا رفته که نتیجه­ی نهایی به عنوان یک قطعه­ی لوکس و مدرن در داخل هر فضایی زیبایی خاص خود را داشته و از این طریق با کمترین هزینه بهترین تنوع و زیبایی را وارد فضای خود ساخته­اید.

اما این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که فروش رزین اپوکسی چوب مرغوب می­تواند نتیجه­ی نهایی بسیار خوبی را تقدیم شما کند، لذا پیدا کردن و یا آشنایی با مرکزی معتبر که رزین اپوکسی مختص چوب آن کاملا مرغوب باشد بسیار ضروری است. اما لازم نیست نگران این موضوع باشید چرا که تمامی رزین­های به فروش رفته توسط ما از بهترین مواد اولیه ساخته شده­اند و کاملا بدون حلال هستند تا مرغوبیت آنها دست نخورده باقی بماند.

نکته­ی بعدی پس از فروش رزین اپوکسی چوب مرغوب توسط فروشگاهی معتبر، رعایت نسبت­های یادداشت شده بر روی محصولات است که هنگام ترکیب کردن رزین و هاردنر باید به آن کاملا توجه کرد. در ادامه ویژگی­های محصولاتی که به فروش می­رسانیم را برای شما بازگو می­کنیم.

چرا فروش رزین اپوکسی چوب در سراسر کشور بالا رفته است؟
فروش رزین اپوکسی چوب برای خلق اثرهای هنری زیبا

فروش رزین اپوکسی چوب با مرغوبیت بالا و کیفیت مثال زدنی

همانگونه که بیان کردیم، استفاده از رزین اپوکسی چوب که مختص این سطوح فرمول بندی شده، باید در کنار فروشگاه معتبر در زمینه­ی فروش رزین اپوکسی چوب باشد تا بتوانید با بهره گیری از مهارت و تجربه­ی خود انتظارتان از یک سطح کاملا زیبا و چشمگیر را برآورده سازد. لذا به عنوان یک مرکز فروش معتبر و ارائه کننده­ی محصولات مرغوب، به بیان ویژگی­های محصولات خود می­پردازیم:

  1. رزین اپوکسی چوب ما کاملا بی رنگ است و هیچ ناخالصی رنگی ندارد
  2. متناسب با میل و سلیقه­ی خود می­توانید هر رنگی را با هاردنر و سپس رزین ترکیب کنید
  3. به هیچ وجه غلیظ نیست و با درجه رقت مناسب فرمول بندی شده است
  4. چون ویسکوزیته یا غلظت بالایی ندارد حباب گیری ضمن کار نیز به راحتی با تورچ جوشکاری امکان پذیر است
  5. فروش رزین اپوکسی چوب با تضمین چسبندگی بالاست تا اتصال محکم مانع از جدا شدن آن گردد
  6. پس از اتمام کار چنانچه نسبت­ها به درستی مخلوط شده باشند و حرفه­ای انجام داده باشید سطح نهایی کاملا شفاف و بدون حباب خواهد بود
  7. مقاومت مکانیکی و خمشی محصولات ما بسیار بالاست تا حدی که به هر اندازه هم وسیله­ی شما عریض و طویل باشد باز هم مشکل شکنندگی در آن رخ نخواهد داد
  8. ساب زدن این نوع رزین با دستگاه مخصوص بدون هیچ مشکلی انجام می­شود
  9. مقاومت خوبی در برابر اشعه­ی خورشید از خود نشان می­دهد
  10. در برابر سرمای زیاد مقاوم است و سبب کریستالیزه شدن یا تشکیل کریستال در رزین نخواهد شد و این مورد برای مکان­هایی که نمی­توان در دمای معمولی اتاق نگهداری کرد بسیار مهم است
  11. فروش رزین اپوکسی چوب همراه با لیبل توضیحات محصول، مواد تشکیل دهنده، نحوه­ی اختلاط رزین و هاردنر بوده و از این بابت کاملا مطمئن خواهید بود
  12. به شما اطمینان می­دهیم که فروش رزین اپوکسی چوب کاملا بدون حلال زایلن صورت می­گیرد و تمام حجم آن فقط رزین مربوطه است و این را با نبود بوی تند و اذیت کننده به شما ثابت می­کنیم
فروش رزین اپوکسی چوب با مرغوبیت بالا و کیفیت مثال زدنی
فروش رزین اپوکسی چوب برای استفاده بردن از چوب­های قدیمی به زیباترین شکل ممکن

نکاتی که قبل از فروش رزین اپوکسی چوب به شما باید یادآوری کنیم

به عنوان فروشنده­ای معتبر و به منظور حسن انجام کار توصیه­هایی را قبل از فروش رزین اپوکسی چوب به شما ارائه می­کنیم تا خرید بهتری را تجربه کنید اما این توصیه­ها چه موارد و نکاتی هستند؟

حتما دقت کنید که رزینی که خریداری می­کنید مختص چوب باشد چون همانطور که عرض کردیم با اینکه هر نوع رزین اپوکسی را می­توان بر روی سطوح و فضاهای مختلف استفاده کرد اما برای هر کدام فرمولاسیون و نسبت ترکیب خاصی تعریف شده که فقط طبق همین موارد، کیفیت بالایی به شما خواهد داد.

طبق سلیقه­ی خود می­توانید هر نوع رنگی را با رزین اپوکسی چوب مخلوط کنید ولی اینکه تا چه حد با فضای اطراف شما هماهنگی و تناسب کافی دارد هم جای سؤال است. به همین دلیل هنگام فروش رزین اپوکسی چوب به خریداران توصیه می­کنیم نوعی از رنگ را انتخاب کنند که بیشترین تناسب را از لحاظ رنگ، طرح و سبک و مدل با فضای اطراف شما داشته باشد.

طرح و سبک پیشنهادی ما هنگام فروش رزین اپوکسی چوب، در کنار قرار گرفتن با سبک کلاسیک است و چنانچه از طرح­های لاکچری و ال ای دی­های داخلی هم استفاده خواهید کرد حتی می­توانید در محیط لوکس و لاکچری هم بگذارید.

چنانچه هنگام فروش رزین اپوکسی چوب، محصولی که از ما خریداری می­کنید، وزن و حجم یکسانی از هاردنر و رزین بودند، نسبت اختلاط آنها 1 به 1 است و معمولا درج نمی­شود اما در نسبت­های جداگانه برای طراحی­های مختلف حتما طبق دستورالعمل مندرج بر روی بسته بندی پیش بروید.

تمام بسته­ بندی­ها هنگام فروش رزین اپوکسی چوب کاملا پلمپ و محکم شده هستند تا کیفیت رنگ و رزین دست نخورده باقی بماند ضمن اینکه در هیچ از بسته بندی­ها روکش شفاف دیده نمی­شود چون به مرور زمان نور خورشید از کیفیت آنها کم می­کند و هاردنر یا سخت کننده را زرد رنگ خواهد کرد.

نکاتی که قبل از فروش رزین اپوکسی چوب به شما باید یادآوری کنیم
فروش رزین اپوکسی چوب با درج درصد اختلاط رزین و هاردنر

قیمت فروش رزین اپوکسی چوب

قطعا سؤالی که در ذهن شما شکل گرفته در مورد قیمت نهایی این نوع رزین­هاست و اکنون که کاملا با این نوع رزین و کاربرد فوق العاده­ی آن بر روی سطوح چوبی آشنا شدید قطعا قدم بعدی اطلاع از قیمت فروش رزین اپوکسی چوب خواهد بود.

با توجه به خریدهای اینترنتی و نمایندگی­های فعال در سراسر کشور، قیمت رزین اپوکسی چوب می­تواند براساس کارخانه­ی تولیدی، شهر، نوسانات ارزی و کیفیت و نوع مواد اولیه کاملا متفاوت از دیگری باشد و به همین دلیل برخلاف سابق نمی­توان قیمت ثابتی را مطرح کرد تا طبق آن تصمیم گیری کنید.

معمولا عرضه و فروش رزین اپوکسی چوب در بسته بندی­های مختلف با وزن­های گوناگون انجام می­شود که بسته به نیاز خود می­توانید به خرید عمده هم بپردازید که قطعا قیمت فروش رزین اپوکسی چوب به صورت عمده شامل تخفیف­های ویژه­ای نیز هست. اما به صورت خرد، قیمت­های حدودی به شرح زیر خواهند بود:

بسته­های 1 کیلوگرمی قیمتی حدود 100 هزار تومان، 1.5 کیلوگرمی معمولا با قیمت 150 هزار تومان، 3 کیلوگرمی با نرخ حدودی 300 هزار تومان، بسته بندی­های رزین اپوکسی چوب با وزن 6 و 12 کیلوگرم به ترتیب حدود 600 و 1 میلیون و 100 هزار تومان و 18 کیلوگرمی هم برای خرید خرد و غیر عمده حدود 1 میلیون و 800 هزار تومان است.

قیمت فروش رزین اپوکسی چوب
فروش رزین اپوکسی چوب برای تبدیل کردن چوب­های کهنه به نقطه ­ی کانونی در دکوراسیون داخلی

با این حال قیمت­هایی که توسط ما ارائه می­شوند تحت عوامل مختلف، بهترین قیمت رقابتی فروش رزین اپوکسی چوب محسوب می­شوند که به هیچ وجه کمتر بودن قیمت آن به معنای پایین­تر بودن کیفیت و یا دارا بودن حلال زایلن و سایر حلال­های آلی برای پر کردن بسته بندی نیست و این را از رنگ و بوی آن هم می­توانید تشخیص دهید، نکته­ای که خیلی از فروشندگان در اختیار خریداران قرار نمی­دهند.

با این حال این امکان را برای شما فراهم کرده­ایم تا در صورت نیاز و کسب اطمینان مقداری از رزین را بر روی قطعه چوب کوچکی کار کنید و کیفیت آن را بسنجید و چنانچه مورد رضایت شما بود برای خرید اقدام نمایید لذا هنگام فروش رزین اپوکسی چوب، نمونه­های تستر و کار شده بر روی چوب هم داریم که برای خریداران قطعا نقطه­ی اتکا و اطمینان بخشی خواهد بود.

چنانچه شما هم طرفدار سبک کلاسیک و تنوع خاصی و چشم نواز در محیط داخلی منزل و محل کار خود هستید پیشنهاد ما به شما تهیه­ی رزین اپوکسی چوب و استفاده از آن بر روی تکه چوب­های از کار افتاده و ضایعاتی هستند تا ببینید این رزین با سطح چوب چه کار می­کند.

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

قیمت فروش رزین اپوکسی چوب
فروش رزین اپوکسی چوب و تشکیل سطوحی چشم نواز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما