فروش رزین اپوکسی کره ای در گریدهای مختلف

رزین اپوکسی کره ای با انواع غلظت ها به فروش می رسد

رزین اپوکسی کره ای ماده ای است که در حال حاضر در محصولات مختلف استفاده شده و خصوصیات ویژه ای در آنها ایجاد می کند. این ماده توانایی خشک شدن بدون کوره را دارد و زمانی که با ماده دیگری به نام سخت کننده مخلوط گردد در مدت زمان مشخصی خشک می شود. رزین اپوکسی  کره ای  از انواع وارداتی رزین ها است و با توجه به غلظت های مختلفی که دارد کاربرد های متنوعی خواهد داشت. درجه بندی رزین اپوکسی کره ای به  میزان رقیق بودن و شفافیت این ماده بستگی دارد و در کار های متنوعی استفاده می شود.

معمولا انواع رقیق  رزین اپوکسی کره ای برای کار های تزئینی و زینتی استفاده می شود. اگر این ماده دارای غلظت زیادی باشد، معمولا برای  بخش هایی که نیاز به غلظت بیشتر و تحدب بالاتر رزین باشد، کاربرد دارد. افزایش کاربرد رزین اپوکسی موجب شده تا علاوه بر تولید داخلی این ماده بخشی از نیاز این محصول به کشور وارد شود. بیشترین واردات از محصولات کره ای است که از نظر  کیفیت  جز بهترین ها می باشد. در میان انواع رزین ها محصولات کره ای شناخته شده اند، زیرا مصارف زیادی دارند و گرید های مختلفی از این ماده تولید و وارد بازار می شوند.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین E06 خوزستان

خرید رزین اپوکسی کره ای
خرید رزین اپوکسی کره ای

برترین مراکز پخش رزین اپوکسی کره ای

این محصول را می توان در مراکز فروش انواع رزین خریداری نمود و یا وارد کنندگان، این نوع رزین را در قالب نمایندگی هایی  در اختیار مشتریان قرار می دهند. رزین اپوکسی کره ای  در مراکز فروش انواع رزین نیز به فروش می رسد و معمولا فروشگاه هایی که انواع برند های معتبر رزین اپوکسی را دارند این ماده را نیز به فروش می رسانند. رزین اپوکسی کره ای دارای کیفیت بسیار زیادی است به همین دلیل در لیست بهترین انواع رزین قرار گرفته است و دارای مشتریان زیادی در صنایع گوناگون می باشد.

وارد کنندگان این نوع رزین در سایت های خود اطلاعات کاملی از این محصول و قیمت ها را عنوان می کنند و صنایعی که به این نوع رزین  نیاز دارند، می توانند  با تماس و درخواست سفارش خود، این نوع رزین را در هر حجمی که نیاز دارند خرید نمایند.

آنچه که موجب افزایش کاربرد این رزین در صنایع می شود ویژگی های آن است که نسبت به محصولات مشابه وارداتی و تولید داخلی بهتر و با کیفیت تر می باشد. اگر  نمایندگی های این محصول در شهر فردی وجود نداشته باشد و نیاز مند تهیه آن باشد، به راحتی از طریق اینترنتی می تواند آن را تهیه نماید.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی در بازار

فروش رزین اپوکسی کره ای
فروش رزین اپوکسی کره ای

مزیت های رزین اپوکسی کره ای چیست؟

از گرید های مختلف این ماده در مکان های مختلفی استفاده می شود. اتصال ذرات این رزین، با سطوح بسیار زیاد است و بعد از خشک شدن بسیار محکم می شود. این استحکام موجب شده تا در مکان های مختلف مورد استفاده قرار گیرد رزین اپوکسی کره ای را می توان برای پوشش چوب مورد استفاده قرار داد و لایه  محکمی را که عایق نیز می باشد ایجاد خواهد نمود. از دیگر ویژگی های آن  براق کردن سطوح است به صورتی که بعد از خشک شدن موادی که رزین آن را پوشانده است بسیار شفاف و براق خواهد بود.

با توجه به مزیت هایی که این ماده دارد، قیمت بالایی ندارد. این ماده نیز مانند رزین های اپوکسی دیگر نیازمند هاردنر نیز می باشد و باید برای خشک کردن آن از سخت کننده استفاده نمود. این محصول دارای استاندارد های لازم است و علاوه بر آزمایش های دقیقی که در کارخانه های تولید کننده آنها انجام می شود در ایران نیز آزمایش هایی برای کیفیت این نوع رزین اپوکسی انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید : قیمت رزین اپوکسی دو جزئی

قیمت رزین اپوکسی کره ای
قیمت رزین اپوکسی کره ای

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما