فروش رنگ استخری اصفهان

آشنایی با رنگ استخری اصفهان

برای این که با رنگ استخری اصفهان آشنا شوید و به خرید آن از مراکز فروش رنگ استخری اصفهان بپردازید، ابتدا باید اطلاعات کاملی در مورد این رنگ ها داشته باشید و سپس به خرید آن ها بپردازید. در ادامه اطلاعاتی در مورد تعریف رنگ استخری و  کاربرد و ویژگی های آن آورده شده است که خواندن آن ها خالی از لطف نیست.

همانطور که می دانید استخر ها در معرض تماس دائمی با آب قرار دارند و ممکن است از آن ها رطوبت و یا آب نشت کرده و این سازه با نشست مواجه شود. یکی از عواملی که می ‌تواند از نشت آب و همچنین از ایجاد رطوبت در اطراف سازه ها جلوگیری کند، رنگ های استخری می باشند. در واقع رنگ استخری علاوه بر این که می تواند سطوح مختلف را رنگ آمیزی کند یک لایه کاملا عایق در برابر هر گونه مایعات ایجاد کرده و باعث می ‌شود یک محیط کاملا ایزوله طی عمل ایزولاسیون به وجود بیاید.

رنگ های استخری از موادی تشکیل شده اند که باعث می‌ شوند هیچ گونه آب و مایعاتی از آن ها عبور نکند. در واقع جنس آن ها از رزین اپوکسی ساخته شده است که البته ساخت آن ها بر پایه آب می باشد. این رنگ ها امروزه نسبت به مصالح سنتی کاربرد بیشتری برای ایزوله کردن محیط های آبی دارند.

از این محیط ها می توان به استخر، سونا، جکوزی، استخرهای پرورش آبزیان، حوضچه های کوچک تزیینی، فواره ها، منابع آبی کوچک و بزرگ و غیره اشاره نمود که هر کدام از آن ها به عایقی احتیاج دارند که بتوانند علاوه بر این که آب آن ها به بیرون نشت نکند، در برابر عوامل دیگری مانند رشد جلبک ها و خزه ها و سایر میکروارگانیسم ها و همچنین مقاومت در برابر شرایط دمایی، اشعه های یو وی، سرما و گرمای هوا جلوگیری کرده و به نوعی مقاومت کند. رنگ استخری اصفهان از انواع رنگ های استخری است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این رنگ ها دارای ویژگی های خاصی هستند که در ادامه به آن‌ ها خواهیم پرداخت.

خرید رنگ استخری
خرید رنگ استخری

ویژگی های رنگ استخری اصفهان

رنگ استخری اصفهان دارای ویژگی هایی است که آن ‌ها را بسیار مطلوب قرار داده و باعث شده است فروش آن ها به میزان بالایی برسد. این رنگ ها دارای چسبندگی بسیار بالایی در مقایسه با سایر رنگ های هم رده خود قرار دارد. میزان بالای چسبندگی باعث می ‌شود رنگ ها عمر بسیار طولانی تری داشته باشند و همچنین هیچ  گونه آسیبی بعد از استفاده از این رنگ ها به آن ها نخواهد رسید.

از مشخصات دیگر این رنگ ها می توان به پایداری آن ها در برابر اشعه uv خورشید اشاره نمود. مقاومت در برابر اشعه uv یا ماورای بنفش باعث می شود در استخر های سازه ‌های هیدرولیکی که در خارج از منازل و در محوطه های بیرونی قرار دارند آسیب نرسیده و پوسته ‌پوسته نشوند و در نتیجه عمر بسیار طولانی تری خواهند داشت. ویژگی دیگر رنگ استخری اصفهان این است که این ماده دارای خاصیت ضد جلبکی می باشد. به این منظور که با استفاده از این رنگ ها می توان از رشد میکروارگانیسم ها، جلبک و خزه ها جلوگیری کرد. زیرا با وجود این میکروارگانیسم ها در آب به هنگام شنا به خصوص کسانی که پوست بسیار حساسی دارند دچار آسیب های پوستی و بیماری های پوستی خواهند شد که البته رنگ استخری اصفهان از این عمل جلوگیری کرده و باعث سالم سازی آب خواهد شد.

توجه به این نکته ضروری است که رنگ های استخری اصفهان کاملا با محیط زیست سازگار بوده و هیچگونه مواد شیمیایی در آن ها به کار نرفته است زیرا آن ها توسط فناوری نانو ساخته شدند و همچنین بر پایه آب می باشند و این مسئله باعث می شود در طی زمان های طولانی مواد شیمیایی توسط این لایه رنگی آزاد نشود. زیرا رنگ ها به وسیله پایه حلال ساخته شدند که در ترکیب آن ها از ترکیبات نفتی استفاده شده است و در برابر نور خورشید ماده ‌ای از خود آزاد می ‌کنند که بسیار پر خطر است ولی رنگ استخری اصفهان از این معایب کاملاً به دور می باشد.

رنگ استخری پایه آب
رنگ استخری پایه آب

 

سایر ویژگی های رنگ استخری اصفهان

از ویژگی‌ های دیگری که می ‌توان برای رنگ استخری اصفهان نام برد مقاومت بسیار بالای آن ها در برابر انواع آسیب های مکانیکی مانند ضربه، فشار و یا خراش می باشد. همانطور که گفته شد این رنگ ها با خاصیت الاستیکی بسیار بالای خود و همچنین انعطاف پذیری زیادی که دارند در برابر هر گونه ضرباتی کاملاً بدون تغییر می مانند.

رنگ استخری اصفهان را می توان در محیط های گوناگونی به کار برد، زیرا دارای خاصیت هایی می باشند که برای هر محیطی مناسب استفاده است. مثلاً از این رنگ ها در داخل منابع آبی مختلفی استفاده می کنند که ممکن است این منابع دارای آب شرب نیز باشد، به دلیل این که این رنگ ها کاملا بدون بو، بدون مزه و بدون خطر می باشند از آن ها با اطمینان خاطر استفاده خواهند کرد.

همچنین در داخل استخر های آبزیان در محل هایی که به پرورش آن ها می پردازند از این رنگ ها استفاده می کنند. زیرا هیچ گونه خطری برای جانوران زنده به وسیله آن ها پیش نخواهد آمد و کاملاً با محیط زیست سازگار می باشند. این رنگ ها به علت اینکه از تکنولوژی نانو در ساخت خود بهره مند شده اند هیچ گونه مولکول آبی از فضای بین مولکولی بین آن ها قادر به عبور نخواهد بود و به همین دلیل  رنگ ‌ها می ‌توانند محیطی کاملا ایزوله را ایجاد کرده و به طور کامل فرایند ایزولاسیون را به انجام برسانند.

همچنین به علت تکنولوژی نانو در آن ها و خاصیت ارتجاعی بالا، کشسانی بالا و انعطاف پذیری بالا این رنگ‌ ها می ‌توانند هر ترک و یا فرورفتگی سطوح مختلف را کاملاً پر کرده و اینگونه می توان گفت هیچ سطح خالی از این رنگ ها باقی نخواهد ماند و همه ی آن ها توسط رنگ مورد نظر پوشیده می شوند. رنگ استخری اصفهان همچنین در برابر تغییرات دمای مختلف کاملا مقاوم می باشد و در برابر انبساط و انقباض ناشی از تغییرات دمایی کاملاً ساختار خود را حفظ کرده و تغییری در آن دیده نخواهد شد. این مسئله یکی از مهمترین ویژگی ها در این رنگ ها می باشد.

فروش رنگ استخری
فروش رنگ استخری

 

روش استفاده از رنگ استخری اصفهان و خرید آن ها از مراکز مختلف

برای این که بتوان رنگ استخری را روی سطوح مختلفی استفاده کرد، باید سطوح مختلف عاری از هر گونه آلودگی و حتی رطوبتی باشند و باید کاملاً قبل از این که کار را شروع کنیم سطوح مورد نظر خشک باشد.

هرگونه فرو رفتگی و یا برآمدگی در سطوح مختلف باید صاف شده و برای بهتر عمل کردن این رنگ ها بهتر است سطح آن ‌ها کاملاً صاف باشد. ویژگی مثبت این رنگ ها این است که احتیاج به تخصص خاصی نخواهد داشت و هر کسی می تواند به راحتی آن ها را در سطوح مختلفی استفاده کند و بعد از استفاده نیز نهایتاً دو روز طول می کشد تا محیط آبی مورد نظر قابل استفاده باشد.

همانطور که گفته شد رنگ های استخری اصفهان دارای مزیت های بسیار بالایی نسبت به رنگ های دیگر می باشد که استفاده از آن ها به هر کسی که دارای سازه‌ های هیدرولیکی است پیشنهاد می ‌شود. البته برای خرید رنگ های استخری اصفهان باید به مراکز معتبر مراجعه نموده و محصول خریداری شود که دارای ضمانت نامه باشد و همچنین از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. قبل از خرید محصول دانستن متراژ مورد نظر امری کاملاً لازم بوده و باید قبل از هر گونه خریدی به این میزان توجه شود.

در مراکز مختلف می ‌توان به خرید این گونه رنگ ها پرداخت. ممکن است اجناس تقلبی نیز به چشم  بخورد که دارای قیمت ارزان هستند و نباید به خرید این گونه اجناس پرداخت. زیرا با خرید آن ها مطمئنا کیفیت مورد نظر در کار وجود نداشته و بعد از مدتی باید هزینه دیگری مبنی بر خرید رنگ دیگری بپردازید. برای خرید این گونه رنگ ها می توان هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری به مراکز معتبر مراجعه نموده و با سفارش محصول خود مبتنی بر ابعاد و سطوح خود و همچنین پرداخت هزینه، محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

رنگ استخری نانو
رنگ استخری نانو

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما