فروش کاهگل مصنوعی در سراسر کشور

فروش کاهگل مصنوعی در سراسر کشور

همگام با پیشرفت روزافزون علم در تمام زمینه ها، رشد مصالح ساختمانی جدید نیمه آماده به منظور تحویل سریعتر مجتمع ها و آپارتمان های آماده به مردم نیز چشمگیر بوده است که یکی از این مصالح تولید کاهگل مصنوعی است، در این مبحث ما به میزان استقبال مردم از خرید و فروش کاهگل مصنوعی در سراسر کشور در میان مصالح ساختمانی می پردازیم.

فروش کاهگل مصنوعی در سراسر کشور

کاهگل مصنوعی چیست؟

کاهگل مصنوعی نوعی از مصالح ساختمانی مدرن است که از ترکیب پودر سنگ های معدنی، سیمان و افزودنی های رزین سیلیکون و نانو سیلیکون با آب تولید می شود، این کاهگل پس از خشک شدن بر روی سطوح مورد نظر، ظاهری کاملا شبیه به دیوار پوشیده شده با کاهگل طبیعی را به خود می گیرد.

قدمت و پیشینه استفاده و تولید کاهگل در ایران به بیش از چهار هزار سال قبل بر می گردد که بیشترین استفاده آن هم در کویر مرکزی ایران و شهر یزد بوده است، کاهگل سنتی از ترکیب کاه، خاک رس و آب به دست می آمد تا کاشی، چوب و سنگ ها را به دیواره های داخلی ساختمان ها بچسبانند.

کم کم با توجه به رشد فنون ساختمان سازی و معماری و نوع مصالح نیاز به کاهش هزینه ها و سرعت در اجرا و آماده سازی ساختمان و تحویل به مردم فروش کاهگل طبیعی جای خود را به فروش کاهگل مصنوعی داد.

امروزه خرید و فروش کاهگل مصنوعی که از ترکیب رزین های نانو و پلیمری با سیمان به دست می آید در میان مردم باب شده است، ساختمان سازان و معماران با این محصول مقرون به صرفه هم به احیای نمای دیروز و هم به ایجاد دکوراسیون های جدید و مدرن می پردازند.

کاهگل مصنوعی چیست؟
کاهگل مصنوعی

خواص کاهگل مصنوعی و شیوه اجرای آن

فروشندگان در هنگام فروش کاهگل مصنوعی خواص این نوع از مصالح ساختمانی را اینگونه شرح می دهند که مواد نانو سیلیکونی که به این نوع کاهگل اضافه شده اند خاصیت تمیز شوندگی، آب بندی و عایق بودن را دارند و به همین دلیل است که دیوارهای کار شده با این محصول قابل شست و شو می باشند.

بیشترین فروش کاهگل مصنوعی در سراسر کشور به منظور ایجاد دکوراسیون های مدرن، دیوارهای داخلی رستوران های محلی، بازسازی ابنیه های تاریخی و نماهای سنتی می باشد، معماران ایرانی همیشه از کاهگل طبیعی و مصنوعی برای ترکیب آن با کاشی، چوب و سنگ استفاده می کردند تا طرحی زیبا را خلق کنند.

مهم ترین مشکل کاهگل طبیعی قابلیت انحلال آن در آب و ایجاد گل در باران و گرد و خاک در روزهای خشک و عدم چسبندگی بالای آن است، فروش کاهگل مصنوعی به دلیل اجرای آسان و استفاده شدن روی هر دیواری اعم از سیمان، گچ، کناف، چوب، فلز، شیشه و .. در سال های اخیر بسیار زیاد شده است.

برای اجرای کاهگل مصنوعی باید ابتدا سطحی که می خواهیم رویش کار کنیم را تمیز و آماده کنیم، کاهگل را با آب مخلوط کرده و سپس با برس و قلم مو به سطح مورد نظر بکشانیم و سپس با غلطک نقاشی صاف و یک دستش کنیم، همچنین در صورتی که خواستیم ضخامت سطح را بالا ببریم باید بعد از خشک شدن لایه اول، لایه دوم را روی آن بکشیم.

خواص کاهگل مصنوعی و شیوه اجرای آن

مزایای استفاده از کاهگل مصنوعی

انعطاف پذیری پس از خشک شدن، قیمت مناسب و کمتر نسبت به مصالح مشابه، اجرا و اتمام سریع کار چون زمان خشک شدن آن سریع است، اجرای آسان با قلم مو و ماله، چسبندگی بالا به سطوح و مقاومت و استحکام در برابر برف و باران از مزایای استفاده و رونق فروش کاهگل مصنوعی در بحث ساختمان سازی است.

مقاومت نسبت به اشعه خورشید، ضد آب بودن، عدم ایجاد گرد و غبار، پایداری در برابر مواد خورنده، قابلیت فرم دهی در اشکال مختلف هندسی و عدم پوسته شدن نیز از دلایل دیگر رشد بازار خرید و فروش کاهگل مصنوعی می باشد.

 

گفتنی است که انواع کاهگل های بسته بندی در بازار عموما و به طور متوسط هر گونی 40 کیلوگرمی دو تا سه متر مربع را بسته به ضخامت و سطح زیر کار پوشش می دهد، فروشگاه های فروش کاهگل مصنوعی و عرضه مصالح ساختمانی این مایع خمیری شکل را در رنگ های مختلف و با زمان خشک شدن سطحی حدود یک ساعت و خشک شدن کامل یک روزه در بازار به فروش می رسانند.

دیوارهای پارکینگ، راهرو، سالن های غذا خوری، پل، سرویس بهداشتی از مکان هایی است که معماران افراد را به استفاده از کاهگل مصنوعی ترغیب می کنند، کاهگل مصنوعی را می توان دور از تابش خورشید، دور از محیط مرطوب و دور از حرارت تا مدت زیادی در انبارها نگهداری کرد.

مزایای استفاده از کاهگل مصنوعی

فروش کاهگل مصنوعی در سراسر کشور

فروشگاه های عرضه مصالح ساختمانی، فروش کاهگل مصنوعی با قیمت مناسب و کیفیت برتر را به صورت عمده و جزئی در سراسر کشور انجام می دهند، خریداران کاهگل مصنوعی عموما یا از دسته معماران و یا از دسته هنرمندان می باشند زیرا آنها به اهمیت و مزایای استفاده از کاهگل مصنوعی واقف می باشند.

امروزه فروش کاهگل مصنوعی به علت بخشیدن نمای بسیار زیبا به بیرون و داخل ساختمان و قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به مصالح دیگر در سراسر کشور بازار خوبی دارد، خریداران در هنگام خرید بسیاری از فاکتورها را در نظر می گیرند، درجه مقاومت، ضد آب بودن، رنگ و پوسته نشدن از معیارهای شان می باشد.

خریداران در هنگام خرید هر نوع مصالح برای ساختمان، قیمت های تعداد زیادی از مصالح فروشی ها را با هم مقایسه می کنند، برای خرید کاهگل مصنوعی هم باید فاکتورهایی را مدنظر گرفت، توجه به قیمت، حجم و نوع بسته بندی، میزان چسبندگی، مقاوت روی دیوار و بدون بو بودن از جمله این فاکتورها می باشد.

فروش کاهگل مصنوعی در بسیاری از شهرهای ایران به عنوان یک نوع ملات مرغوب با رنگ مناسب رونق یافته است و نیاز کسانی را که به دنبال دکوراسیون های سنتی و یا باز سازی برخی فضا ها هستند را بر آورده می کند.

کشور ایران از بزرگ ترین تولید کنندگان کاهگل مصنوعی می باشد زیرا به اندازه کافی از منابع تولید و تامین این محصول ساختمان سازی برخوردار است، اصفهان، تهران، مشهد، سمنان، یزد و شیراز از شهرهایی هستند که بازار فروش کاهگل مصنوعی در آنجا بسیار رونق دارد.

فروش کاهگل مصنوعی در انواع فروشگاه های عرضه مصالح ساختمانی، رنگ ها و عایق های ساختمانی انجام می شود.

فروش کاهگل مصنوعی عاری از هر گونه مواد شیمیایی و دارای مارک و برند معتبر با طیف رنگی خوب از فاکتورهای مناسب و خوب جلب خریدار می باشد.

 انواع مختلف این محصول در شهر مشهد با قیمت ها و کیفیت های بهتری روانه بازار خرید و فروش کاهگل مصنوعی می شود زیرا این شهر از قدیم الایام از نخستین تولید کنندگان رنگدانه های کاهگل از بوده است.

انواع مدل های رنگی شیشه ای، سنتی، تزئینی و ماکتی در شهر مشهد روانه بازار خرید و فروش کاهگل مصنوعی می شود.

فروش کاهگل مصنوعی در سراسر کشور

معرفی کاهگل مصنوعی فرداد

شرکت تولید مصالح ساختمانی فرداد نیز مانند بسیاری از شرکت های دیگر در زمینه تولید و فروش کاهگل مصنوعی در سراسر کشور فعال می باشد، کاهگل مصنوعی فرداد علاوه بر مزیت های مشابه با کاهگل های دیگر دارای مزیت هایی چون عدم تغییر رنگ کاهگل به دلیل استفاده از پودرهای سنگ معدنی می باشد.

کاهگل مصنوعی فرداد را می توان در باغات و مکان های بوم گردی و گردشگری استفاده کرد، بعد از اجرا و استفاده از این کاهگل باید حتما با کائوچوب خیس روی سطح ماله کشی شود و سپس از برس خیس استفاده کرد.

در صورت استفاده از کاهگل مصنوعی فرداد بر روی سطوح صاف و صیقلی مانند سرامیک و سطوح رنگ پلاستیک به جای مقداری از آب مورد نظر چسب بتن اضافه شود، دور از دسترس کودکان قرار گیرد، در صورت بلعیده شدن مقدار زیادی آب نوشیده شود و بعد به پزشک مراجعه شود.

مسئولان فروش کاهگل مصنوعی فرداد به خریداران توضیح می دهند که هر کیسه 40 کیلوگرمی کاهگل مصنوعی فرداد قابلیت پوشش دهی دو و نیم تا چهار متر مربع از سطح مورد نظر را دارد که این عدد بسته به ضخامت و سطح زیر کار کم و زیاد می شود، مثلا اگر ضخامت چهار میلی متری را بخواهیم روی سطوح بلوکی تا سه متر و روی سطوح سیمانی تا چهار متر را کیسه 40 کیلوگرمی کفایت می کند.

فروش کاهگل مصنوعی فرداد دارای پنج سال ضمانت ضد آب بودن و عدم پوسته کردن است، دستکاری محل اجرا شده، ضربه زدن با اشیا، خراب شدن با بلایای طبیعی، ریزش و مستهلک شدن سطح زیر کار کاهگل و نم دادن از داخل دیوار شامل شرایط ضمانت فرداد نمی باشد و این شرکت هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد.

مشخصات فنی این محصول در هنگام فروش کاهگل مصنوعی فرداد از این قرار می باشد که هنگام استفاده از کاهگل باید دمای محیط بین پنج تا چهل درجه سانتی گراد باشد، مقاومت دمایی کاهگل مصنوعی بین چهل درجه زیر صفر تا نود درجه بالای صفر است، رنگ های این کاهگل در سه رنگ خاکی، قهوه ای تیره، و قرمز اخرایی می باشد و زمان خشک شدن هم بین 24 تا 72 ساعت است.

ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی کاهگل مصنوعی ، نحوه اجرا و فروش آن بپردازیم امیدواریم که بتواند راهنمای خرید خوبی برای خریداران باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

4

  1. سلام ایاکاهگل مصنوعی برروی دیوارخشتی گلی هم چسبندگی داردیاخیر.من خانه خشتی گلی قدیمی دارم میخوام نمای بیرونی آن باگاهگل مصنوعی بزنم لطفا راهنمایی بفرمایید

    • سلام وقتتون بخیر
      بله قابلیت اجرا بر روی کاهگل های قدیمی وجود دارد اما یک پیش شرط دارد: حتما سطح کاهگل قدیمی باید یکنواخت باشد و اختلاف سطح بخاطر ریزش وجود نداشته باشد.
      در صورت وجود اختلاف سطح بین نقاط مختلف سطح اجرایی باید ابتدا با موادی مثل سیمان سطح را یکدست کرد و سپس کاهگل نانو را اجرا کرد.

    • سلام دوست عزیز وقتتون بخیر باشه دو نوع محصول داریم که یک محصول به صورت ملاتی کاهگل هست و یک محصول به صورت رنگ کاهگل.
      سطح گچ به خاطر اینکه عموماً سطح صاف هست بهتر هست که از رنگ کاهگل ضد آب فردا استفاده کنید که بدون هیچگونه مشکلی اجرا انجام خواهد شد.
      فقط این نکته رو بهتر هست یاداوری کنیم که به خاطر خاصیت گچ بهتر هست که از پرایمر برای زیر کار استفاده کنید و بعد از آن رنگ کاهگل رو اجرا بفرمایید.

      برای اطلاعات بیشتر میتونید با همکاران قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.
      09129723451
      02128423451

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما