هزینه رنگ کنیتکس ، فروش عمده در سراسر کشور

هزینه رنگ کنیتکس

رنگ ها، انواع مختلف و متفاوتی دارند. رنگ ها تشکیل شده از طیف های گوناگون و مختلفی هستند. با توجه به برند و کمپانی تولید رنگ ها قیمت و هزینه رنگ ها نیز متفاوت است. در این مقاله درباره هزینه رنگ کنیتکس اطلاعاتی را برای شما قرار می دهیم، با ما همراه باشید. به طور کل رنگ های کنیتکس تشکیل شده از ذرات ریز و درشتی هستند که جنس این ذرات تشکیل شده از سلولز است.

با شنیدن نام سلولز این احتمال می رود که ممکن است این رنگ ‌ها موجب آتش ‌سوزی شوند، اما این گونه نیست و عکس این تفکر پیش آمده است. این رنگ ها با وجود ذرات سلولزی و بافت الیافی که دارند، از مواد ضد آتش زا ساخته شده اند. رنگ کنیتکس با وجود این که پوشش بسیار بالا و با کیفیتی دارد و از مقاومت بالایی برخوردار است اما جزء دسته ای از رنگ ها می باشد که سبک هستند و اجازه می دهند که سطح زیرین خود که ممکن است آن سطح از جنس بتن، گچ، سیمان، فلز و یا مواردی از این قبیل باشد نفس بکشد.

یعنی موجب مقاومت بالای سطحی می ‌شود که روی آن رنگ کنیتکس کار شده است. و با وجود این ویژگی ها و مزایای بسیار بالایی که رنگ کنیتکس دارد، این احتمال را در ذهن افراد به وجود می آورد که ممکن است هزینه رنگ کنیتکس بسیار بالا باشد. اما لازم به ذکر است که این طرز تفکر اشتباه بوده و دقیقاً بر عکس این عمل اتفاق می‌افتد و هزینه رنگ کنیتکس بسیار پایین و مقرون به صرفه می باشد. هزینه در نظر گرفته شده برای رنگ کنیتکس با توجه به کیفیت و کارایی که دارد محاسبه می ‌شود اما برای رنگ های کنیتکس با توجه به ویژگی هایی که در ادامه به آن ‌ها خواهیم پرداخت بسیار هزینه رنگ کنیتکس پایین می باشد.

بیشتر بخوانید: فروش رنگ کنیتکس با بهترین قیمت

هزینه رنگ کنیتکس فرداد
هزینه رنگ کنیتکس فرداد

هزینه رنگ کنیتکس موجب فروش بالای آن شده است

دلیل انتخاب کردن رنگ کنیتکس امروزه علاوه بر هزینه پایین آن به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی است که این رنگ با خود دارد. که از ویژگی ‌های منحصر به فرد این رنگ می توان به عایق صدا بودن و عایق حرارتی بودن آن اشاره کرد. در آپارتمان هایی که هر طبقه از چند واحد ساخته شده است رنگ روی دیوارها و راهروی داخل آپارتمان را از رنگ‌ های کنیتکس استفاده می‌ کنند‌.

رنگ استفاده شده در راهرو ها که تشکیل شده از ذرات سلولزی و الیاف ریز هستند. استفاده از این رنگ ها به دلیل این است که مقاومت دیوار ها را بالا می برد و همچنین مانع از عبور صدا و گرما و سرما به بیرون و داخل می شود. از این رو از این رنگ درون ساختمان ها و آپارتمان ها استفاده بسیاری می شود، علاوه بر ویژگی های گفته شده استفاده از رنگ کنیتکس علاوه بر هزینه رنگ کنیتکس پایین به دلیل برجستگی هایی که دارد موجب درخشش و زیبایی منحصر به فرد و چشمگیر کار می شود. از دلایل مهم استفاده از رنگ کنیتکس به دلیل پایین بودن هزینه رنگ کنیتکس است. به این صورت که شما برای زیبایی ظاهری لازم به پرداخت هزینه های گزاف و سنگین نیستید. می ‌دانیم که برای زیبایی نمای ساختمان از انواع و اقسام سنگ آنتیک، سنگ های مرمر، کاشی ها و سرامیک های گران قیمت استفاده می‌ کنند که ممکن است همه موارد گفته شده مقاوم به شرایط جوی و آب و هوا نبوده و صدمه پذیر باشند و آسیب ببینند.

اما نکته دیگر درباره رنگ ‌های کنیتکس این است که این مدل از رنگ ها به چند دسته تقسیم می شوند. برخی مقاوم اما برخی نا مقاوم در برابر شرایط جوی و آب و هوایی هستند. در ادامه به بررسی میزان کیفیت و مقاومت این رنگ ها می پردازیم و انواع و اقسام رنگ هایی که از جنس رنگ کنیتکس هستند را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم، تا با آگاهی بیشتر بتوانیم رنگ مورد نظر خود را انتخاب کرده و از آن استفاده بکنیم.

خرید رنگ کنیتکس تهران
خرید رنگ کنیتکس تهران

تفاوت هزینه رنگ کنیتکس در تقسیم بندی های مختلف این رنگ

رنگ های کنیتکسی مانند دیگر رنگ ها به دسته های مختلفی تقسیم‌ بندی می‌شود. اساس تقسیم‌ بندی رنگ های کنیتکس در واقع به خاطر حلال هایی است که این رنگ ها را تشکیل می دهد. رنگ های کنیتکسی به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شوند، که این دسته ها عبارتند از: رنگ های کنیتکس پلاستیکی، رنگ ‌های کنیتکس روغنی و رنگ ‌های کنیتکس اکریلیک که در ادامه به بررسی ساختار و چگونگی این سه دسته می پردازیم. هزینه رنگ کنیتکس پلاستیکی نسبت به دسته های دیگر تقریباً کمتر و مقرون به صرفه تر است.

ساختار کنیتکس پلاستیکی، حلال آن از آب است و به همین علت است که این رنگ بعد از استفاده مدت زمان کمتری لازم دارد تا خشک شود. به دلیل حلالیت آب موجود در این نوع رنگ، این رنگ نسبت به هوا و آب مقاوم نیست یعنی در برابر آن مقاومت بالایی ندارد و آسیب می پذیرد و به همین علت توصیه می شود که از این رنگ در نمای بیرونی ساختمان استفاده نشود. اما دسته بعدی رنگ های کنیتکس رنگ های روغنی هستند که حلال آن ها بنزین است. بنزین خاصیت مشتعل شدن دارد و باید توجه داشت بعد از استفاده از رنگ ‌های روغنی زمان مناسبی را در نظر گرفت تا رنگ خشک شود و موجب آتش سوزی نشود.

رنگ‌های روغنی به دلیل این که در برابر آب مقاوم و به صورت کلی در برابر ضربه هم مقاوم هستند، مقاومت و کیفیت بالاتری نسبت به رنگ های پلاستیکی دارند می ‌توان در نمای بیرونی ساختمان از آن ها استفاده کرد. هزینه رنگ کنیتکس روغنی از رنگ های دیگر کنیتکس به دلیل خاصیت های گفته شده کمی بیشتر می باشد. دسته بعدی رنگ های اکریلیک هستند که در واقع مخلوطی از رنگ های پلاستیکی و رنگ ‌های روغنی هستند و خاصیت هر دو این رنگ ها را دارند و هزینه رنگ کنیتکس اکریلیک مناسب تر از رنگ روغنی می باشد.

هزینه رنگ کنیتکس فرداد
هزینه رنگ کنیتکس فرداد

نحوه استفاده از رنگ کنیتکس و مقایسه هزینه رنگ کنیتکس با دیگر برندها

برای استفاده از رنگ های کنیتکس به دلیل برجستگی ها و ذرات ریز و درشت سلولزی که در درون این رنگ ها موجود است، باید قبل از هر چیزی سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی، فرورفتگی و برآمدگی پاک کرد. که این کار به واسطه ی سمباده های ریز و درشت انجام می گیرد. در واقع باید سطح مورد نظر را صیقل داد تا رنگ های برجسته اکریلیک روی سطح مورد نظر به زیبایی و درستی قرار بگیرد.

بهتر است برای زدن این رنگ ها از پمپ های مخصوص رنگی استفاده کرد، چرا که این پمپ ها رنگ را به صورت یکسان و یک دست بر روی سطح مورد نظر پخش می‌ کنند. ولی در مواقعی که سطح انتخاب شده برای زدن رنگ کوچک باشد می توان از غلطک های مخصوص به این رنگ ها و از فرچه های کوچک و کم پشت استفاده کرد. در صورت استفاده از فرچه و غلطک بهتر است از فروشنده راهنمایی بخواهید تا بتوانید انتخاب صحیح تر و دقیق تری را داشته باشید. هزینه رنگ کنیتکس در مقایسه با هزینه رنگ های دیگر و برند ها و شرکت های مختلف طبیعتاً متفاوت است. از این محصول به دلیل هزینه رنگ کنیتکس کم استفاده می ‌شود، زیرا مقاومت بالایی دارند.

در برابر ضربه و هوا عایق هستند و می توان مدت زمان بیشتری از آن ها استفاده کرد و به اصطلاح ماندگاری طولانی تری نسبت به رنگ های دیگر دارند. نوع روغنی این رنگ ها قابل شستشو است و در کلاس ها و یا ادارات می‌ توان از آن استفاده کرد. کمپانی ها و شرکت های مختلفی که رنگ کنیتکس را تولید می‌کنند، تقریباً رنگ‌ های کنیتکس با هر برندی و هر شرکتی از قیمت پایین و مقرون به صرفه برخوردار هستند. امروزه استفاده از رنگ ‌های کنیتکس مقرون به صرفه تر و بهتر است. به دلیل ماندگاری بالا و مقاوم این رنگ ها اکثر تیزر های تبلیغاتی و نمای بیرونی ساختمان ها مانند مدارس و ادارات و یا کلاس ها و انواع آموزشگاه ها برای جلب توجه بیشتر و زیبایی نمای ساختمان خود از این نوع رنگ ها استفاده می کنند.

فروش رنگ کنیتکس
فروش رنگ کنیتکس

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما