اجرای کاهگل مصنوعی بدون نیاز به زیر سازی

اجرای کاهگل مصنوعی بدون نیاز به زیرسازی چطور انجام میشود؟ در ابتدا توضیحاتی به شما عزیزان در در مورد کاهگل مصنوعی باید بدهیم که این محصول بسیار محبوب چطور ساختاری دارد و اجرای آن روی سطوح مختلف چه امکاناتی و چه موادی احتیاج دارد.

در خصوص ساختار کاهگل مصنوعی باید بگوییم که فرم و ساختارش شکلی کاملا شبیه کاهگل سنتی و طبیعی دارد اما ویژگیهای آن کاملاً منحصر به فرد است و همینطور مشکلات کاهگل طبیعی را نیز به هیچ عنوان ندارد، مثلاً کاهگل مصنوعی کاملا ضد آب بوده و به هیچ عنوان آب در آن نمیتواند نفوذ کند و همینطور ظاهری بسیار براق و شیک دارد، به همین خاطر شما نیاز نیست برای نمای خود هزینه های گزاف پرداخت کنید تا بتوانید از نمایی مدرن و امروزی بهره ببرید.

بیشتر بخوانید : اجرای نمای کاهگل نانو

اجرای کاهگل مصنوعی اصفهان
اجرای کاهگل مصنوعی اصفهان

بهترین اجرای کاهگل مصنوعی

کاهگل مصنوعی با قیمت بسیار ناچیز می تواند به شما این امکان را بدهد که فضایی بسیار لوکس و زیبا را به وجود آورید، بدون آن همه هزینه گزاف. البته امتیازات زیادی نیز این محصول بی نظیر دارد که شما وقتی روی سطوح ساختمان، اتاق یا هر جای دیگری که کاهگل مصنوعی را اجرا کرده‌اید در می یابید که این  محصول اجازه ورود و خروج هوای گرم و سرد را به هیچ عنوان نمی دهد و در واقع یک عایق نیز محسوب می‌شود که این صرفه اقتصادی دارد.

یکی از ویژگی های باورنکردنی این محصول این است که به زیر سازی احتیاج ندارد و شما به راحتی می توانید روی تمامی سطح ها بدون محدودیت آن را اعمال کنید، تنها چیزی که برای اجرای آن روی سطوح مختلف باید در نظر گرفته شود کثیفی سطح مورد نظر است که اجازه چسبندگی به کاهگل مصنوعی را نمی دهد، پس شما اگر سطوح مورد نظرتان کثیفی نیست با خیال راحت از کاهگل مصنوعی روی آن سطح ها استفاده کنید. این یکی از آپشن های کاهگل مصنوعی است که قابلیت اجرا روی تمامی سطوح را دارد.

بیشتر بخوانبد : فروش کاهگل مصنوعی اصفهان با قابلیت شستشو

اجرای کاهگل مصنوعی شیراز
اجرای کاهگل مصنوعی شیراز

 

چگونگی اجرای کاهگل مصنوعی:

برای اجرای کاهگل مصنوعی شما بهتر است با یک متخصص یا کارشناس و خبره کار مشورت کنید و اگر به نمای خود خیلی حساسیت و اهمیت می دهید می توانید از این افراد برای اجرا کمک بگیرید، اما شیوه اجرای آن بسیار ساده است و شما با کمی تمرین می توانید به راحتی آن را انجام دهید. شما باید مقداری از کاهگل مصنوعی را آماده کنید سپس آن را درون یک ظرف بزرگ بریزید، مقداری آب به آن اضافه کنید، البته نسبت آب با کاهگل مصنوعی بسته به ضخامتی که شما میخواهید بر روی سطح مورد نظر تان اجرا شود دارد، هرچه ضخامت کاهگل مصنوعی را بخواهید بیشتر کنید باید آبش به نسبت کمتر باشد و اگر می‌خواهید لایه باریکی را روی کار بگیرید بهتر است کمی روانتر آن را درست کنید.

سپس از وسیله ای به اسم ماله شیشه ای و یا پلاستیکی میتوانید در امر صاف کردن استفاده کنید. البته اگر می خواهید سطح تان کاملاً شبیه کاهگل طبیعی شود بهتر است یکبار فقط روی کاهگل را با ماله بمالید و اگر اگر میل دارید که سطحتان کمی صاف تر شود بهتر است ماله را خیس کنید و سپس یک بار دیگر روی سطح کار بکشید تا براق شود، بعد تا یک ساعت به آن دست نزنید. اگر می خواهید سطحی پُر داشته باشید بهتر است لایه اول را روی سطح مورد نظر تان بکشید سپس لایه دوم را روی آن بکشید، البته باید لایه اول خشک شده باشد. همانطور که متوجه شدید بسیار کار راحتی است و با مقدار کمی تمرین کاملاً می توانید در آن استاد شوید.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل نانو با مرغوبترین مصالح

اجرای کاهگل مصنوعی برازجان
اجرای کاهگل مصنوعی برازجان

ویژگی های این کاهگل:

کاهگل مصنوعی بسیار متنوع است چه از لحاظ مواد در ساختار آن و چه به لحاظ رنگ و طرح آن، شما می توانید بسته به نیازی که دارید آن را مشخص کنید. در اینجا باید خوب دقت کنید زیرا به خاطر تنوع بالای این محصول شما ممکن است یک کاهگل مصنوعی اشتباهی را خریداری کنید که بر روی سطح مورد نظر شما آنطوری که میخواهید از آب در نیاید، پس مشورت کنید و با دقت انتخاب کنید.

شک نداشته باشید که بهترین نما را این محصول به شما خواهد داد. در خصوص اجرای کاهگل مصنوعی باید به شما عزیزان بگویم که هیچ نمایی نمی‌تواند به لحاظ زمانی با کاهگل مصنوعی رقابت کند، یعنی شما اگر ساختمان تان را به یک سنگ کار بدهید تا آن را سنگ کند حداقل ۳ تا ۴ ماه طول می کشد، اما اگر بخواهید با کاهگل مصنوعی نمای آن را نماکاری کنید این پروسه بیشتر از ۲۰ روز وقت شما را نخواهد گرفت. همانطور که می بینید فرق بسیار فاحشی بین اجرای نماهای دیگر و کاهگل مصنوعی است.

مورد بعدی که بسیار حائز اهمیت است این است که در تمام این نماها به زیر سازی یا به اتصالات نیاز است، اما در اجرای کاهگل مصنوعی به هیچ عنوان زیر سازی وجود ندارد و شما فقط کافیست کاهگل مصنوعی خود را انتخاب کنید و بر روی سطح مورد نظر آن را اجرا کنید، این تمام کاری که شما باید انجام دهید و صد البته که پایین بودن این محصول به لحاظ قیمتی مزید بر علت شده است.

بیشتر بخوانید : کاهگل ضد آب برازجان با مرغوبترین مصالح

اجرای کاهگل مصنوعی کنگان
اجرای کاهگل مصنوعی کنگان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما