خرید کاهگل نانو با مرغوبترین مصالح

در این مقاله می خواهیم در رابطه با خرید کاهگل نانو توضیح دهیم. در ابتدا باید به شما بگویم که اصلا کاهگل نانو چیست؟ و چه مصارفی دارد؟ و آیا می شود در همه جا از آن استفاده کرد؟ و خرید کاهگل نانو چه اهمیتی دارد؟ خصوصیت های این کاهگل نانو چه چیزهایی است؟ و از این دسته سوال ها. در خصوص ماهیت کاهگل نانو باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که قسمتی از جواب سوال در خود نانو نهفته است، یعنی فناوری نانو. به صورت عامیانه بخواهیم برای شما توضیح دهیم نانو یک واحد محاسبه اندازه گیری است یعنی شما در نظر داشته باشید ۱ متر، یک سانتی متر، یک میلیمتر، یک میکرومتر و یک نانومتر، حالا شما می توانید دقیقاً اندازه نانومتر را بدانید که چه مقیاسی دارد و چقدر کوچک است. حال این چه کاربردی دارد؟

شما وقتی در این فناوری موادی را که می خواهید بسازید در ابعاد نانومتری آن را کوچک می کنید یعنی اینکه هیچ چیزی نمی‌تواند به آن نفوذ کند و از آن عبور کند در عصر امروز با استفاده از تکنولوژی نانو خیلی چیزها تولید می شود مثل همین ماسک هایی که ما امروزه از آنها استفاده می‌کنیم. فناوری نانو به معماران و سازندگان توانسته است کمک شایانی بکند که بتوانند مصالح گوناگونی را تولید کنند. در عرصه معماری نیز تکنولوژی نانو توانسته است که این عرصه را دگرگون کند و شکل و شمایل ساختمانهای قدیمی و سنتی را برداشته و به جایش و یک رویه پایدار در ساخت و ساز ایجاد کند.

استفاده از این تکنولوژی مطمئناً امتیازات بسیار زیادی دارد که یکی از آنها عمر مفید محصول تولید شده است، که صد در صد چند برابر میشود و مطمئناً اگر در خصوص سازه باشد آن سازه قادر است خیلی راحت مقابل زلزله و عوامل محیطی چندین برابر سازه های معمولی مقاومت کند و باز هم مهمتر از همه در تکنولوژی نانو طراحان و مهندسان این حوزه به واسطه آن می‌توانند از ساخت شکل و شمایل ضد محیطی جدا شوند و یک فضای ایده آل را خلق کنند که کاملاً دوستدار محیط زیست و قابل تطابق با خلق و خوی آدمی باشد.

بیشتر بخوانید: اطلاعات خرید کاهگل با ضمانت نامه ضد آب

خرید کاهگل نانو ضد آب
خرید کاهگل نانو ضد آب

اهمیت خرید کاهگل نانو

کاهگل نانو ملاتی عایقی است که می تواند شرایط جوی مختلف را به راحتی تحمل کند مثلاً در برابر طوفان، ریزش شدید باران و برف، گرما، سرما، تابش شدید خورشید و غیره. باید درخصوص سطوحی که می‌توانید از کاهگل نانو استفاده کنید به شما عرض کنیم که هیچ گونه محدودیتی ندارید و در تمامی سطوح قابل اجرا می باشد مثلاً سطوحی مانند شیشه، سفال، چوب، آجر، گچ و غیره. یکی دیگر از ویژگی‌های کاهگل نانو این است که برای سالهای متمادی می تواند فرم فیزیکی خود را حفظ کند و در برابر ناملایمات محیطی فرم ظاهری خود را از دست ندهد و مانند روز اول زیبا به نظر برسد.

خصوصیات بسیار زیادی کاهگل نانو دارد اما می خواهیم به یکی از مهمترین آنها بپردازیم. یکی از مهمترین امتیازات کاهگل نانو آبگریز بودن آن است یا همان ضد آب بودن. این دلیل باعث شده است تولید کنندگان از این ملات برای فضاهای بیرونی سازه و مشخصاً محوطه های ساختمان استفاده کنند تا در کنار زیبایی که به حیاط می‌دهد همچنین خیالشان راحت باشد که در برابر عوامل محیطی آسیب نمی بیند و بسیار مقاوم است. البته امتیازات دیگری هم دارد که در ادامه مقاله به آنها خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل مصنوعی شیراز به قیمت کارخانه

خرید کاهگل نانو پلیمری
خرید کاهگل نانو پلیمری

 

خرید کاهگل نانو و طراحی معماران

خرید کاهگل نانو، بسیار حائز اهمیت است. امروزه معماران و مهندسان از این تکنولوژی یعنی تکنولوژی نانو که می تواند به طرح شان کمک کند بسیار استفاده می کنند چند تا از از اساسی ترین خصوصیات کاهگل نانو را برای شما عنوانی بیان می‌کنیم کاهگل نانو می تواند روی تمامی سطوح مانند سیمانی، انواع آجر ها، سنگ نما ها و غیره اعمال شود کاهگل نانو ضد لک، میکروب و قارچ است.

کاهگل نانو وقتی بر روی ساختمان اجرا می‌شود بسیار نمای زیبا دارد. کاهگل نانو به هیچ عنوان تاثیرپذیر از تابش آفتاب نیست و یا حتی با اشعه ماورا بنفش و در برابر آنها تحمل بالایی دارد. کاهگل نانو بسیار ساده و راحت بر روی سطوح مختلف اجرا می شود. کاهگل نانو دوستدار محیط زیست است کاملاً می‌تواند بازیافت شود. کاهگل نانو طول عمرش زیاد است و در گذره زمان پوسته پوسته نمیشود.

کاهگل نانو در برابر بارش های شدید برف و باران مقاومت می کند. کاهگل نانو توانایی چسبندگی بی نظیری دارد. کاهگل نانو در در مقابل شرایط جوی مانند بادهای شدید و طوفان بسیار مقاوم است. کاکل نانو برای شما مصرف کننده عزیز قیمت نازلی دارد. کاهگل نانو بین یک ساعت تا یک روز خشک می شود و این زمان بسیار کمی است برای یک مصالح نمایی ساختمان. امیدوارم مطالب مفیدی را به شما عزیزان ارائه کرده باشیم.

بیشتر بخوانید: نمای کاهگل مصنوعی با ارزان ترین قیمت

خرید کاهگل نانو شیراز
خرید کاهگل نانو شیراز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما