خرید کاهگل ضد آب اهواز با اجرای آسان

خرید کاهگل ضد آب اهواز با اجرای آسان

در این مقاله میخواهیم در مورد کاهگل ضد آب اهواز توضیح دهیم. مطمئناً کسانی که به تازگی اسم این محصول به گوششان میخورد، سوالات زیادی در ذهن شان ایجاد می شود. برای نمونه مثلا، چطور محصولی است؟ طریقه به کارگیری آن چطور است؟ و این سوالات، از این قبیل خواهند بود. باید بدانیم که این کاهگل صنعتی بوده و با کاهگل سنتی متفاوت است و تنها وجه اشتراک شان زیبایی آن ها است. البته در خصوص کاهگل ضد آب اهواز باید به شما بگوییم که بسیار از کاهگل سنتی زیباتر است و همینطور بارش برف و باران نمی تواند حالت فیزیکی کاهگل صنعتی را تغییر دهد، قطعاً شما دیده اید، دیوارهایی که دارای کاهگل هستند.

با بارش باران های شدید و یا خیس شدن های مکرر تبله می کنند و می افتند، اما یکی از مزیت‌های کاهگل صنعتی ضد آب بودنش است. در گذشته برای کار کردن نمای بناها متحمل زجر ها و سختی های زیادی می شدند زیرا برای کاهگل کردن یک بنا می بایست خاک رس تهیه می‌کردند و با مقدار زیادی کاه آن ها را مخلوط می کردند، همین هم باعث می شد که انجام این کار بسیار سنگین باشد. اما کاهگل ضد آب اهواز بسیار سبک است و کار کردن با آن بسیار راحت می باشد. فقط کافی است آن را با مقداری آب مخلوط کنید و از آن استفاده کنید. و آن را در تمامی سطوح و یا حتی دیوارهای داخلی خانه یا محل کار یا کسب و کاری که میخواهید تازه راه اندازی کنید، اجرا نمایید.

کاهگل ضد آب اهواز ویژگی های منحصر به فردی دارد که برای یک نمای ساختمانی کم نظیر است، یکی از این ویژگی ها قیمت آن است. زیرا قیمت این محصول به خاطر تولید داخلی بسیار پایین می باشد. و با همین قیمت مورد استفاده همگان، قرار می گیرد. شما می توانید خرید کاهگل ضد آب اهواز با اجرای آسان را از تمامی مراکز فروش در سطح اهواز تهیه کنید و از رنگ های متفاوت آن و سادگی در اجرای آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل نانو به صورت عمده و خرده

خرید کاهگل ضد آب اهواز
خرید کاهگل ضد آب اهواز

طریقه ی استفاده کاهگل ضد آب اهواز

طریقه استفاده از کاهگل ضد آب اهواز بسیار ساده و راحت است، فقط کافی است سطح مورد نظرتان را عاری از کثیفی کنید و بعد کاهگل صنعتی را در آب ریخته و خوب مخلوط کنید، شما میتوانید برای کار کردن آن روی سطوح از برس و یا قلم مو استفاده کنید. البته اگر در سطح مورد نظر خود نیازمند لایه ضخیم تری هستید، وقتی لایه اول تمام شد بگذارید، خشک شود سپس یک لایه دیگری روی آن کار کنید.

به این صورت شما به لایه ضخیم تری دست پیدا خواهید کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های کاهگل ضد آب اهواز مقاومت بسیار بالای این محصول است که باعث شده است، این محصول محبوبیت زیادی پیدا کند. مزیت اصلی آن، این است که هنگامی که شما به این محصول نگاه می کنید گمان می کنید که همان کاهگل سنتی می باشد. لذا این محصول بسیار کاربردی تر و بهتر نیز هست. کاهگل ضد آب اهواز یکی از مرغوب ترین کاهگل هایی است که در سطح بازار وجود دارد، کاهگل ضد آب اهواز در معماری کاربرد فراوانی دارد.

خصوصاً معماری های که در جنوب کشور و در مناطق کویری استفاده می شوند. شما می توانید با این کاهگل، کاشی و رنگ و چوب را نیز ادغام کنید و از ترکیب آن ها در طراحی سازه های خود و یا دیوارهای خود لذت ببرید. سپس روی کاهگل مصنوعی می شود ابزار زنی هایی با گچ به وجود آورد. زیرا این محصول هیچ گونه محدودیتی برای شما به وجود نمی آورد. همچنین میتوانید روی هر سطوحی و با هر طرح و شکلی از آن استفاده کنید. اگر می خواهید خانه تان به شکل سنتی و معماری باستانی ایرانی باشد، حتماً از کاهگل ضد آب اهواز استفاده کنید و از مزیت های بیشمار آن لذت ببرید.

کاهگل قابل شستشوی اهواز بسیار چسبنده است. این ویژگی باعث شده این کاهگل را بتوان روی کلیه سطوح اجرا کرد. یکی از مهمترین مزایای کاهگل ضد آب اهواز این است که بر روی کلیه سطوح از جمله آجر، فلز، خشت، گچ، سیمان، چوب، شیشه، فلز، کناف، سنگ، سرامیک و … قابل اجرا می باشد. همچنین چسبندگی بالا و طولانی مدت بر روی سطوح موجب شده تا این ملات کاربرد بسیار زیادی داشته باشد و مورد پسند عموم مردم قرار بگیرد.

کاهگل نانو اهواز در رنگ های مختلف تولید شده و قابل اجرا در ضخامت های مختلف می باشد. سیلیکون موجود در ترکیب کاهگل ضد آب با محیط زیست کاملا سازگار است و برای سلامتی انسان نیز خطری ندارد.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل ضد آب گناوه بدون تغییر رنگ

فروش کاهگل ضد آب اهواز
فروش کاهگل ضد آب اهواز

مزایای کاهگل ضد آب اهواز

مثلاً یکی از مزایای این کاهگل این است که نور آفتاب را منعکس نمیکند، همینطور هیچگونه بویی ندارد. مزیت بعدی کاهگل ضد آب اهواز این است که کاملا قابل شستشو بوده و شما می توانید هنگام کثیف شدنش به راحتی آن را بشویید. این کاهگل زیبا را در رنگ ها و طرح های مختلف می توانید، خریداری کنید. قبل از اقدام به خرید حتماً تحقیقاتی راجع به این کاهگل به عمل آورید، بهتر است با افراد متخصص در دکوراسیون خانه مشورت بخواهید. زیرا این افراد به واسطه کارشان تجربه بالایی دارند.

یکی از امتیازات دیگر کاهگل مصنوعی اهواز این است که به هیچ عنوان گرد و غبار ایجاد نمیکند و حتی گرد و غبار گریز نیز هست. محدودیت نداشتن استفاده از کاهگل ضد آب اهواز یکی دیگر از امتیازات این محصول شگفت انگیز است، یعنی شما بر روی هر سطحی با هر شکل و فرمی می توانید از آن استفاده کنید.

پوشش کاهگل صنعتی اهواز در برابر مواد شیمیایی مانند انواع اسید و باز، حلال های آلی مانند الکل، نفت، بنزین و … بسیار مقاوم و غیر قابل نفوذ است. این موضوع نشان دهنده این واقعیت است که کاهگل ضد آب اهواز در برابر عوامل خوردگی بسیار مقاوم است و به راحتی تجزیه و تخریب نمی شود.

پوشش های حاصل از کاهگل پلیمری اهواز بسیار سخت و محکم هستند و برای بازسازی و نوسازی بناهای سنتی و تخریب شده بسیار مفید و مناسب است. زیرا هم به عنوان عایق عمل کرده و هم موجب استحکام ساختمان شده و همچنین نمای آن را زیباتر و شکیل تر می کند.

پوشش حاصل از کاهگل نانو اهواز قابل شستشو است و برای مکان هایی که رعایت بهداشت ضروری است؛ قابل استفاده می باشد. با توجه به اینکه در برابر عوامل شیمیایی مقاوم هستند، می توان برای نظافت آنها از مواد شوینده نیز استفاده کرد.

کاهگل ضد آب اهواز با ضمانت نامه معتبر 5 ساله در نمایندگی های رسمی به فروش می رسد. با توجه به مزایایی که گفته شد می توان نتیجه گرفت خرید این  محصول کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید: فروش رنگ کاهگل ، بهترین انتخاب نمای سنتی

قیمت کاهگل ضد آب اهواز
قیمت کاهگل صنعتی اهواز

روش اجرا

از کاهگل ضد آب اهواز می توان برای ساخت بناهای سنتی و حتی مرمت و بازسازی بنا های قدیمی و آسیب دیده استفاده کرد زیرا از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با کاهگل سنتی ندارد.

تهیه و استفاده از کاهگل ضد آب اهواز بسیار ساده و آسان است و به سرعت انجام می شود. طبق دستور العملی که بر روی محصول وجود دارد؛ باید مقداری آب به ترکیب اضافه شود. ترکیب خمیری شکل حاصل را می توان با استفاده از وسایل مختلفی که در دسترس وجود دارد بر روی سطح مورد نظر اجرا کرد.

ماله؛ قلم مو، کاردک و پیستوله از ساده ترین و دم دستی ترین ابزارها هستند که می توان با آنها یک سطح صاف و بدون ترک خوردگی ایجاد نمود. در ضمن برای اجرای کاهگل نانو اهواز نیازی به حضور افراد متخصص و ماهر نیست و هرکسی می تواند به خوبی از آن برای پوشش دادن سطوح استفاده کند.

بیشتر بخوانید: رنگ کاهگل ضد آب بوشهر

اجرای کاهگل ضد آب اهواز
اجرای کاهگل ضد آب اهواز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما