فروش کاهگل ضد آب گناوه بدون تغییر رنگ

فروش کاهگل ضد آب گناوه بدون تغییر رنگ

در وهله اول باید برای آن دسته از افرادی که با کاهگل ضد آب گناوه آشنا نیستند، توضیح بدهیم که این یک محصول بسیار خاص است و همینطور محصولی بدون رقیب می باشد. این محصول توانایی آن را دارد که در خصوص ساختن و تبدیل کردن بنا های شما به شیوه سنتی بسیار مثمر ثمر باشد و دقیقاً نمایی مانند کاهگل های سنتی به شما تحویل دهد.

اما در عمل به کارگیری آن روی سطوح بسیار راحت است و همینطور هیچ کدام از معایب کاهگل های سنتی را ندارد. در رابطه کاهگل ضد آب همانطور که از اسمش پیداست این محصول بسیار آب گریز است و به هیچ عنوان آب نمی تواند در آن نفوذ کند. پس در نتیجه شما به راحتی می توانید این محصول را شستشو و تمیز کنید.

بیشتر بخوانید: اجرای کاهگل مصنوعی به آسان ترین شیوه

خرید کاهگل ضد آب گناوه
خرید کاهگل ضد آب گناوه

ویژگی های کاهگل ضد آب گناوه 

در خصوص کاهگل گناوه باید به شما بگوییم که این محصول تولیدی بسیار ارزان قیمت است و تماما ساخت کشور خودمان می باشد. شما می توانید برای انواع دکوراسیون ها و اماکن تجاری و خصوصی تان از آن ها استفاده کنید. رنگ بندی در این محصول بسیار بالاست.

همچنین باید راجع به کیفیت این محصول، این امر را عنوان کنیم که به دلیل استفاده از مواد اولیه و اصلی همچنین به خاطر نداشتن مواد شیمیایی در آن، بسیار محصول محبوبی می باشد. شما می توانید انواع و اقسام کاهگل های ضد آب گناوه را با دارا بودن ویژگی رنگ ثابت یا بدون تغییر رنگ در سراسر گناوه تهیه کنید. خدمات فوق العاده خوب قبل و بعد از فروش آن بسیار حائز اهمیت است. کاهگل ضد آب گناوه در واقع ملاتی طبیعی است که در پروسه ساختمان سازی از آن استفاده می شود. این کاهگل ضد آب نه تنها در برابر آب بلکه در برابر آتش و زلزله نیز توانایی قابل توجهی دارد. با وجود کاربردهای فراوان آن، قیمت نازلی دارد.

برخی از عزیزان هنرمند از کاهگل ضد آب برای ساخت مجسمه ها و هنرهای دستی نیز استفاده می کنند. یکی دیگر از مزایای کاهگل ضد آب گناوه منطبق بودن با محیط زیست است. یعنی اگر بنایی دچار خرابی شود. این کاهگل که بر روی سطوح آن بوده، به راحتی جذب طبیعت می شود زیرا از مواد اولیه طبیعی ساخته شده است.

فروش کاهگل ضد آب گناوه بدون تغییر رنگ در سراسر گناوه قابل تهیه است و شما عزیزان می توانید با مراجعه به یکی از مراکز فروش کاهگل ضد آب به راحتی آن را تهیه کنید. نحوه اجرای کاهگل ضد آب گناوه بر روی انواع سطوح را قدری برای شما شرح می دهیم، یکی از مثال هایی که می‌توانیم در خصوص کاهگل ضد آب برای شما بزنیم و تصویر ذهنی برای شما ایجاد کنیم. استفاده شدن از کاهگل ضد آب در بنای ارگ بم به عنوان یکی از بزرگترین بناهای خشتی جهان است.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل مصنوعی شیراز به قیمت درب کارخانه

کاهگل ضد آب گناوه
فروش کاهگل ضد آب گناوه

نحوه پرداختن کاهگل ضد آب گناوه

حال به نحوه اجرای کاهگل ضد آب گناوه بپردازیم ، اگر می خواهید شیوه به کارگیری اصولی و حرفه ای کاهگل ضد آب را یاد بگیرید باید قبل از شروع به کار، کتابچه راهنمای آن را مطالعه کنید و یا از افراد متخصص مشورت بگیرید، تا بتوانید با بالاترین بازده و کمترین اشتباه آن را پیاده سازید.

سعی کنید سطوحی که می خواهید کاهگل ضد آب گناوه را روی آن بمالید از هرگونه کثیفی و آلودگی عاری باشد. بعد از آن کاهگل را درون ظرف مخصوص بریزید و کمی آب درون ظرف بریزید. پس از آن باید ملات شما فرم خمیری بگیرد. پس باید توجه داشته باشید، میزان آبی که می‌خواهید مصرف کنید، دقیق باشد. تا شکل ملات مانند خمیر شود. همینطور سعی کنید این فرم خمیری که دارد، شل نباشد که از لای دستانتان به پایین چکه کند.

البته این بستگی دارد که شما بخواهید سطح مورد نظرتان را با لایه ای ضخیم از کاهگل بپوشانید یا خیر. اما چنانچه قصد دارید که این کاهگل را روی سطح مورد نظر تان به شکل نازکی اجرا کنید، بهتر است کمی آن را روان درست کنید تا بتوانید ساده تر اینکار را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل نانو به صورت عمده و خرده

قیمت کاهگل ضد آب گناوه
قیمت کاهگل ضد آب گناوه

اجرای کاهگل ضد آب گناوه

نکته آخر اینکه شک نکنید کاهگل ضد آب گناوه بعد از اجرا روی ساختمان شما و یا دکوراسیون داخلی شما ظاهری به آن خواهد داد که در باورتان نمی گنجد. زیرا این کاهگل بسیار اصولی تولید شده است و نمایی زیبایی دارد. شما می توانید برای آن که بیشتر با ظاهر کاهگل ضد آب گناوه آشنا شوید، عکس هایی را از اینترنت در خصوص این محصول که کار شده است، ببینید.سپس برای خرید این محصول کوچکترین درنگی نخواهید کرد. زیبایی آن روی سازه شما را محصور می کند. پس با ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهره ببرید. با خرید کاهگل ضد آب گناوه لذت داشتن یک فضای سنتی را تجربه کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما