خرید کاهگل ضد آب بوشهر

کاهگل ضد آب بوشهر با داشتن ترکیبات اولیه ای که خاصیت ضد آب را دارد به عنوان نام آشنا ترین  کاهگل صنعتی می باشد. بیشترین کاربرد این کاهگل در مناطق جنوبی برای تعمیر و باز سازی بافت های سنتی می باشد. کاهگل ضد آب بوشهر همانطور که از نامش مشخص است عایق رطوبت است. به این معنی که هیچگونه رطوبتی به بافت آن نفوذ نخواهد کرد. زمانی که بافت محکم باشد و ذرات و مواد تشکیل دهنده این بافت به صورتی در کنار هم قرار گرفته باشند که هیچگونه رطوبتی وارد آن نشوند اصطلاح عایق در مورد آن بکار می رود.

به دلیل عایق بودن شستشو و تمیز کردن این نوع پوشش نیز بسیار ساده خواهد بود. خرید کاهگل ضد آب بوشهر  بسیار زیاد شده است و این محصول با توجه به خصوصیاتی که دارد به عنوان پوششی مقاوم  بر روی نما قرار خواهد گرفت و علاوه بر زیبایی موجب افزایش ماندگاری خواهد شد. کاهگل صنعتی بوشهر در کارخانه تولید می شود و مراحل آماده کردن آن برای نصب بر روی دیوار بسیار کم است و در مقایسه با انواع کاهگل های قدیمی با سرعت آماده و نصب می شود و هیچگونه کثیف کاری هم نخواهد داشت. بارندگی و یا انواع آسیب های احتمالی محیط نیز نمی تواند به این بافت ضربه وارد نماید. به همین دلیل در اکثر نقاط ایران  به ویژه در مناطق جنوبی کاربردی است.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل ضد آب اصفهان

"خرید

عمده فروشی کاهگل ضد آب بوشهر در اکثر نمایندگی ها

کاهگل ضد آب بوشهر در بسته بندی های متفاوتی تولید و عرضه می گردد و برای خرید باید حجم مورد نیاز کاهگل بوشهر را بدانید تا بر اساس آن  سفارش بدهید. خرید های عمده معمولا دارای قیمت های بسیار ارزان تری برای مشتریان خواهد بود که از طریق نمایندگی ها و یا  به  طور مستقیم از طریق کارخانه ها عرضه خواهد شد. عمده فروشی برای مشتریانی که در کار ساخت و ساز هستند و در کل سال فعالیت دارد بسیار مناسب می باشد زیرا قیمت ها در این حالت  مقرون به صرفه می باشد. مراکز خرید و نمایشگاهها برای فروش این محصول در اکثر شهر های ایران فعالیت می کنند. به دلیل افزایش رقیب برای  کاهگل های مصنوعی باید به هنگام خرید به برند آن توجه داشته باشید تا محصول اصل و با کیفیت را خرید نمایید.

بیشتر بخوانید: خرید کاهگل صنعتی تهران

"فروش

چرا کاهگل های مصنوعی جای کاهگل سنتی را گرفتند

کاهگل ضد آب بوشهر به دلیل مقاومت های بسیار زیادی که در محیط دارد به عنوان جایگزین کاهگل صنعتی شناخته می شود. آماده سازی آسانتر و نصب و اجرای با سرعت بالاتر از فواید کار کردن با این ماده است. کاهگل ها سنتی با توجه داشتن  موادی از جنس آب و خاک و کاه موجب کثیف شدن  محیط به مقدار زیاد می شود این در حالی است که کاهگل های مصنوعی موادی آماده هستند و هیچگونه آلودگی را از خود به جا نمی گذارند  و در مدت زمان کمی نیز بر روی دیوار نصب می شوند.

این نوع از کاهگل اگر در برابر آب و هوای  متغیری قرار بگیرد هیچگونه آسیبی نمی بیند و در برابر فشار و ضربه و هر گونه شرایط آسیب زایی مقاومت بالایی دارد. کاهگل ضد آب بوشهر قابل شستشو است  و این  یکی از مهمترین مزیت های آن به شمار می رود. کاهگل های سنتی  در برابر آب و باد در طول زمان  خراب می شوند و استحکام بالایی ندارند این در حالی است که کاهگل ضد آب بوشهر برای سالیان طولانی می تواند بدون تغییر بر روی نما باقی بماند. این محصول ماده ای  با بافت ضخیم و  جامد است و با یک آماده سازی آسان  برای اجرا روی دیوار قابل استفاده است.

بیشتر بخوانید: فروش کاهگل مصنوعی مازندران

"قیمت

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما