فروش رنگ اکریلیک در رشت با مناسب ترین قیمت

بررسی و شناخت رنگ اکریلیک و کاربرد های آن

همانطوری که می دانید رنگ اکریلیک مبتنی بر آب است که از ذرات رنگدانه پراکنده شده در امولسیون پلیمری اکریلیک تشکیل شده است. رنگ های اکریلیک محلول در آب هستند، اما در هنگام خشک شدن، ضد آب می شوند، نقاشی های به پایان رسیده با رنگ اکریلیک می تواند شبیه به یک آبرنگ، گواش یا یک نقاشی روغنی باشد مراکز مختلفی برای فروش رنگ اکریلیک در رشت و همین طور سایر نقاط ایران وجود دارد که این محصول با ارزش و مفید را برای مصرف کنندگان عرضه می کند.

در مورد قیمت رنگ اکریلیک ساختمانی میتوانید در سایر مقالات وبسایت ما مطالعه کنید.

فروش رنگ اکریلیک در رشت
مراکز عرضه کننده فروش رنگ اکریلیک در رشت

بهتر است قبل از این که به بررسی فروش رنگ اکریلیک در رشت بپردازیم، تاریخچه ای مختصر از اکریلیک را برایتان بازگو کنم؛ اتو روم، برای اولین بار رزین آکریلیک را اختراع کرد که به سرعت به رنگ اکریلیک تبدیل شد. در اوایل سال ۱۹۳۴، اولین پراکندگی قابل استفاده در رزین اکریلیک توسط شرکت شیمیایی آلمانی BASF طراحی و ساخته شده که توسط روه و هاس به ثبت رسیده. رنگ مصنوعی برای اولین بار در دهه ۱۹۴۰ مورد استفاده قرار گرفت و برخی از خواص روغن و آبرنگ را با هم ترکیب کرد؛ اما این آخر داستان نبود و بین سال های ۱۹۴۶ و ۱۹۴۹، لئونارد بوکور و سام گلدن یک رنگ اکریلیک محلول را با نام تجاری Magna paint اختراع کردند. اینها رنگهای معدنی مبتنی بر روح بودند.

و در نهایت رنگ های آکریلیک ها در دهه ۱۹۵۰ به صورت تجاری و در برندهای مختلفی ساخته شدند. این محصول بسیار کاربردی سال های سال است که در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد. مراکز بسیاری برای فروش رنگ اکریلیک در رشت وجود دارد که علاقه مندان به آن می توانند با مراجعه حضوری و نیز غیر حضوری آن را تهیه کنند.

رنگ اکریلیک خصوصیات فراوانی دارد و در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد، مهمترین کاربرد رنگ اکریلیک عبارتند از:

  • استفاده به‌ جای آبرنگ
  • ترسیم انواع نقاشی
  • استفاده در صنعت خودرو سازی
  • استفاده در نقاشی‌های روی بوم
  • نقاشی روی شیشه
  • استفاده از نقاشی روی شیشه و سفال
  • استفاده روی نقاشی پارچه که از رنگ اکریلیک پارچه استفاده می‌شود
  • استفاده در رنگ کردن جدول‌‌ها وبلوارها
  • در صنعت ساختمان سازی

برای شناخت مهمترین ویژگی و کاربرد رنگ اکریلیک توصیه می کنیم به مراکز فروش رنگ اکریلیک در رشت سری بزنید تا از نزدیک بتوانید با افراد باتجربه و متخصص در این زمینه مشورت کنید. همانطوری که گفته شد یکی از مهمترین کاربردهای رنگ اکریلیک در صنعت ساختمان سازی است که در ادامه به توضیح این مورد خواهیم پرداخت.

فروش رنگ اکریلیک در رشت
خرید و فروش رنگ اکریلیک در رشت

 

مهمترین مزیت رنگ اکریلیک

رنگ‌ آکریلیک امروز مزیت های فراوانی دارند. در سال های گذشته بیشترین مصرف رنگ های آکریلیک در صنعت خودروسازی برای رنگ اتومبیل بوده است، اما امروزه این روند تا حدودی تغییر کرده و شاهد گسترش استفاده از رنگ‌ های اکریلیک در صنعت ساختمان سازی هستیم برای همین مراکز فروش رنگ اکریلیک در رشت نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.

معمولا مراکز فروش رنگ اکریلیک در رشت این مدل رنگ را به دو صورت، محلول در آب و محلول در روغن برای مصرف کننده گان عرضه می کنند؛ که برای صنعت ساختمانی معمولا از رنگ اکریلیک محلول در آب استفاده می‌شود و از رنگ اکریلیک محلول در روغن برای مشاغلی که با هنر سروکار دارند استفاده می‌کنند.

 

به دلیل اینکه رنگ اکریلیک حالت پذیری خوبی دارد، بر روی سطوح مختلفی مانند سقف کناف شده، گچ، آجر، بتن، فلز و… قابلیت استفاده را دارد. به همین جهت رنگ آکریلیک را می‌توان هم در نمای داخلی و هم در نمای خارجی استفاده کرد. برای خرید این محصول می توانید به راحتی به مراکز معتبر فروش رنگ اکریلیک در رشت مراجعه کنید تا این محصول را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید.

 

فروش رنگ اکریلیک در رشت
مراکز فروش رنگ اکریلیک در رشت

از مهمترین مزیت های فروش رنگ اکریلیک در رشت این است که شما به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری می توانید این محصول را سفارش دهید و به این ترتیب هم در زمان و نیز در هزینه صرفه جویی کنید. از دیگر مزیت ها و ویژگی های رنگ اکریلیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت شست و شو
  • دوام و ماندگاری بالا
  • خاصیت درخشندگی بالا
  • دارای غلظت بالا
  • خاصیت خشک شدن سریع
  • دارای مقاومت بالا در برابر ساییدگی
  • سازگاری با محیط زیست
  • انعطاف پذیری بسیار بالا
  • قابل استفاده روی انواع سطوح (سقف کناف شده، گچ، آجر، بتن، فلز)
  • سهولت در استفاده
  • عدم جذب گرد و خاک
  • دارای قابلیت ترمیم دوباره
  • عدم ترک خوردگی
  • تنوع زیاد
  • فاقد بوی بد
  • مقاوم در برابر نور خورشید

رنگ‌های اکریلیک عرضه شده در مراکز فروش رنگ اکریلیک در رشت به صورت مات و براق و نیز در بسته‌بندی‌های تیوبی، بطری، قوطی و در برخی موارد به صورت عمده در درون قوطی های بزرگتر برای مصرف کنندگان عرضه می شود. همچنین این محصول با ارزش در غلظت‌های متفاوتی وجود دارد که با متناسب با نیاز خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

رنگ اکریلیک
رنگ اکریلیک

 

مراکز عرضه کننده و فروش رنگ اکریلیک در رشت

رنگ اکریلیک از محصولات با ارزش و مهم در بازار صنایع رنگ و نیز صنعت ساختمانی به شمار می رود که کاربرد زیادی در رنگ آمیزی ساختمان، رنگ آمیزی خودرو و نیز پارچه دارد. به همین جهت مراکز متعددی برای فروش رنگ اکریلیک در رشت وجود دارد تا این محصول را با بالاترین کیفیت به دست مصرف کننده برساند.

شرکت ها و کارخانجات ایرانی با بیش از نیم قرن سابقه در عرصه تولید و فروش رنگ اکریلیک در رشت توانسته اند تا حدودی نیاز های مشتریان و بازار داخلی را در این زمینه تامین کنند. شرکت ها و کارخانجات موجود در این شهر و سایر نقاط ایرانی با در نظر گرفتن سیاست های اقتصادی توانسته اند به پیشرفت چشمگیری در بازار داخلی دست پیدا کنند و انواع رنگ اکریلیک را با غلظت‌های متفاوت و بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید کنند.

شرکت های تولید کننده و فروش رنگ اکریلیک در رشت با داشتن نیروی کار مجرب و کارآزموده و با داشتن دستگاه های پیشرفته و به روز در سال های اخیر توانسته اند رضایت مشتریان خود را در زمینه فروش این محصول جلب نماید، آنها با ارائه انواع خدمات به مشتریان خود مانند؛ فروش با نازلترین قیمت و ارائه ضمانت نامه برای خرید های عمده توانسته اند بازار داخلی را مال خود کنند.

بیشترین خریداران این محصول از مراکز فروش رنگ اکریلیک در رشت بیشتر مراکز دولتی و شرکت های خصوصی ساختمان سازی هستند. امروزه به دلیل کاربرد بالای رنگ اکریلیک، بازار خرید و فروش این محصول بسیار داغ است. بزرگترین گروه تولیدی و فروش این نوع رنگ در کشور همانطور که اشاره شد مربوط به شهرهای بزرگ مانند تهران و نیز شهر رشت است.

فروش رنگ اکریلیک در رشت
فروش رنگ اکریلیک در رشت

 

روش های استعلام قیمت از مراکز فروش رنگ اکریلیک در رشت

با توجه به حجم استفاده از رنگ اکریلیک در کشور، نمایندگی های زیادی اقدام به واردات و فروش محصول می کنند تا نیاز بازار را به این محصول کارآمد فراهم نمایند. نمایندگی فروش رنگ اکریلیک را می توان به راحتی در سطح شهرها رشت یافت، به خاطر سود زیادی که در واردات و نیز تولید این محصول به کشور وجود دارد تجار زیادی هستند که به فروش رنگ اکریلیک در رشت مشغول هستند.

نمایندگی ها از مهمترین و مناسب ترین مراکز برای فروش و نیز استعلام قیمت رنگ اکریلیک در کشور به شمار می روند، نمایندگی فروش رنگ اکریلیک در رشت، انواع مدل از این رنگ را به شما عزیزان با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش آن ارائه می دهد. از مزایای خرید رنگ اکریلیک از نمایندگی این است که امکان خرید با تخفیف ویژه در صورت خرید عمده را برای خریداران فراهم می کند.

راه دیگر و آسان تر برای استعلام قیمت رنگ اکریلیک مراجعه به وب سایت های فروش اینترنتی رنگ اکریلیک است. شما با مراجعه به این وب سایت ها به راحتی می توانید در کمترین زمان از از قیمت انواع برندهای رنگ اکریلیک با خبر شوید.

قیمت رنگ اکریلیک
قیمت رنگ اکریلیک

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما