لیست قیمت رنگ کنیتکس شیراز

اطلاعاتی در مورد لیست قیمت رنگ کنیتکس شیراز

همانطور که می دانید در دنیا رنگ های مختلفی تولید می شود که یکی از آن ها رنگ های کنیتکس می باشد. رنگ کنیتکسی با توجه به ویژگی ‌های منحصر به فردی که دارد در محیط های خاصی دارای کاربرد های ویژه ای خواهد بود و این که رنگ های کنیتکسی با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند دارای قیمت های گوناگونی می باشند. رنگ کنیتکس شیراز مانند رنگ های کنیتکس دیگری که در سراسر دنیا تولید می شود، دارای ۳ نوع اصلی می باشد.

قیمت رنگ کنیتکس شیراز در انواع مختلف به اندازه و سایز های بسته بندی این رنگ ها مرتبط می باشد و همچنین رنگ کنیتکس شیراز دارای درجه های کیفی مختلفی است که باعث می شود این رنگ ها کاربرد های مربوط به خود را داشته باشند. قیمت رنگ کنیتکس شیراز با توجه به کیفیت بسیار بالای آن کاملاً مناسب بوده و حتی خرید آن بسیار به صرفه می باشد زیرا نمونه ‌های مشابه این رنگ ‌ها دارای قیمت های بسیار بالایی بوده و اگر بخواهیم قیمت رنگ کنیتکس شیراز را با آن ها مقایسه کنیم باید بگوییم این رنگ ها با نازلترین قیمت ممکن به فروش خواهند رسید.

به دلیل این که رنگ کنیتکس شیراز از تولیدات داخلی بسیار با کیفیت می باشد دارای متقاضیان بسیار زیادی در سطح کشور بوده و به همین دلیل شرکت تولید کننده رنگ شیراز نمایندگی های مختلفی را در سراسر کشور ایجاد کرده که هر کدام می توانند به آسانی محصولات مختلف را به دست مشتریان برسانند.

این نمایندگی ها دارای لیست قیمت رنگ کنیتکس شیراز به صورت مصوب از طرف شرکت رنگ شیراز بوده و تعیین قیمت توسط آن ها انجام شده است. به طور کلی می توان گفت لیست قیمت رنگ کنیتکس شیراز و رنگ های دیگری که توسط این شرکت تولید می شود در نمایندگی های مختلف دارای قیمت های برابری هستند. در مورد نحوه فروش رنگ هایی کنیتکسی و رنگ های دیگر باید بگوییم فروشگاه های مختلف و نمایندگی ها به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام به فروش این رنگ ها کرده اند. در ادامه انواع رنگ کنیتکس شیراز و قیمت های آن ها را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: هزینه رنگ کنیتکس ، فروش عمده در سراسر کشور

خرید رنگ کنیتکس شیراز
خرید رنگ کنیتکس شیراز

قیمت رنگ کنیتکس شیراز از نوع پلاستیکی و ویژگی های آن

همانطور که گفته شد قیمت رنگ کنیتکس شیراز دارای انواع مختلفی می باشد که آن ها را بر حسب نوع رنگ کنیتکس قیمت گذاری کرده اند. یکی از انواع رنگ کنیتکس که در شرکت تولید رنگ شیراز تولید می شود رنگ پلاستیکی می باشد. این رنگ ها دارای حلال آب هستند به این معنی که کاملاً در آب محلول می باشند. این رنگ ها دارای ساختاری می باشند که در برابر آب مقاوم بوده و ضد آب نمی باشند. به همین دلیل از این رنگ‌ ها نمی ‌توان در محیط هایی استفاده نمود که دارای درجه رطوبت بالایی باشند. رنگ کنیتکس پلاستیکی در لیست قیمت رنگ کنیتکس شیراز دارای نرخ پایین تری نسبت به رنگ های دیگر است.

این رنگ مانند رنگ روغنی کنیتکس و رنگ اکریلیک دارای بافت ها و الیاف هایی در خود می باشد که به زیبایی کار افزوده و می توان آن ها را در سطوح مختلفی استفاده نمود. از این سطوح می توان به بتن، کاشی، سرامیک، گچ، ماسه و سیمان و موارد دیگری اشاره نمود. به دلیل این که این رنگ ها خاصیت ضد آبی ندارند و نمی توان از آن ها در نمای ساختمان ها استفاده نمود.

زیرا رطوبت، برف و باران می‌ توانند به این رنگ ها آسیب رسانده و کاملاً آن ها را از بین ببرند. از نکته های مهم دیگری که می ‌توان به آن ‌ها اشاره کرد این است که رنگ های کنیتکس را می توان با ابزار های مهمی رنگ آمیزی نمود که بهترین نوع این ابزار ها پیستوله می باشد. به دلیل این که رنگ آمیزی رنگ کنیتکس با قلم مو در سایز های مختلف می ‌تواند این اشکال را به وجود بیاورد که ذرات و الیاف های موجود در این رنگ در یک قسمت تجمع نموده و زیبایی کار از بین برود. ولی پمپ های بادی پیستوله به صورت یکنواخت رنگ را روی سطوح مورد نظر پخش کرده و لایه کاملاً همگون روی سطوح مورد نظر ایجاد خواهد شد. قیمت این رنگ ها بر اثر درجه کیفی و اندازه بسته بندی آن ها متفاوت می باشند.

بیشتر بخوانید: فروش رنگ کنیتکس نمای ساختمان

قیمت رنگ کنیتکس فرداد
قیمت رنگ کنیتکس فرداد

قیمت رنگ کنیتکس شیراز از نوع روغنی و ویژگی های آن

همانطور که می دانید ماهیت رنگ کنیتکس این است که دارای ذرات و الیاف های گوناگونی در خود می باشد. نوع دیگری از انواع این رنگ ها رنگ روغنی است که بر پایه حلال های آلی ساخته شده است به بیان دیگر این رنگ ها را با بنزین حل نموده و مورد استفاده قرار خواهند داد. به همین دلیل است که رنگ‌ های روغنی دارای بوی ناخوشایندی هنگام استفاده خواهند بود. رنگ های روغنی همانطور که از نام آن پیدا است کاملاً ضد آب بوده و به همین دلیل از آن ها می توان در نمای ساختمان ها استفاده نمود.

همچنین در شهرهایی که میزان رطوبت و شرجی آن ها بسیار بالا می باشد، این رنگ ها کاربرد زیادی داشته و می توانند در برابر رطوبت کاملا مقاومت نمایند. رنگ های روغنی نسبت به رنگ های دیگر دیر خشک شده و به دلیل این که حلال آلی آن ها که بنزین می باشد تا زمان خشک شدن باید آن ها را نسبت به اشتعال و یا شعله ور شدن محافظت نمود. زیرا این قابلیت در آن ها بسیار زیاد است.

همچنین باید گفت برای استفاده از رنگ های روغنی تفاوتی در بین سطوح مختلف وجود نداشته زیرا آن ها می‌ توانند در هر سطحی قابل استفاده باشند و فقط کافی است نکات مربوط به رنگ آمیزی مانند بتونه کاری، استفاده از پرایمر ها، هم سطح نمودن دیوار و یا سطوح مربوطه در آن رعایت شود. از طیف رنگ های مختلف رنگ روغنی برای موارد گوناگونی استفاده می شود که بیشترین استفاده آن برای رنگ آمیزی دیوار و نمای ساختمان خواهد بود. این رنگ همچنین در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت بالایی داشته و در اثر انبساط و انقباض ناشی از تغییرات دمایی مقاومت اعمال می کنند. تا زمان خشک شدن رنگ روغنی کنیتکس شیراز و رنگ های دیگر آسیب پذیری آن ها بالا بوده و ممکن است حتی با لمس آن ها در ظاهر آن مشکلاتی ایجاد شود ولی بعد از خشک شدن رنگ های روغنی مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف از خصلت های آن خواهد بود.

 

خرید رنگ کنیتکس تهران
خرید رنگ کنیتکس تهران

قیمت رنگ کنیتکس شیراز از نوع اکریلیک و ویژگی های آن

رنگ اکریلیک یکی دیگر از انواع رنگ کنیتکس شیراز می باشد. این رنگ دارای ویژگی های بسیار مطلوبی در خود است و به همین دلیل فروش بسیار بالایی در سطح دنیا از این رنگ انجام می شود. رنگ اکریلیک ویژگی هایی بین رنگ های پلاستیکی و رنگ های روغنی را دارا است و به دلیل داشتن هر دو ویژگی های این رنگ ها توانسته است متقاضیان زیادی داشته باشد.

رنگ اکریلیک بر پایه آب بوده و می ‌تواند با آب حل شود ولی خاصیت منحصر به فرد آن این است که این رنگ ها نسبت به آب نفوذ ناپذیر هستند و کاملاً پوشش ضد آب را روی سطوح مختلف ایجاد خواهند کرد. این رنگ ها از نظر خشک شدن نزدیک به رنگ ‌های پلاستیکی بوده و با سرعت بیشتری خشک خواهند شد. همچنین می توان گفت دارای تنوع رنگ و طرح های بسیاری هستند که می توان آن ها را در انواع طراحی های داخلی استفاده نمود. به دلیل اینکه این رنگ ها فاقد بوی نامطبوع می ‌باشند و همچنین دارای خاصیت ضد آب و آنتی باکتریال هستند از آن ها در نمای ساختمان ها به وفور استفاده خواهد شد.

در مورد قیمت نیز باید بگوییم قیمت این رنگ ها از نمونه های پلاستیکی بالاتر بوده و در بسته بندی های گوناگونی ارائه خواهد شد. رنگ ‌های تولید شده توسط شرکت تولید کننده رنگ شیراز از نظر کیفیت با نمونه ‌های خارجی رنگ ها رقابت نموده ولی از نظر قیمتی، قیمت رنگ کنیتکس شیراز کاملاً مناسب می باشد و هر قشری می ‌توانند از آن ها استفاده نمایند.

 

رنگ کنیتکس قابل شستشو
رنگ کنیتکس قابل شستشو

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما