قیمت رزین اپوکسی ارزان همراه با لیست

قیمت رزین اپوکسی ارزان تحت تأثیر فاکتورهای مختلف

قیمت رزین اپوکسی ارزان معمولا در دو دسته ­ی کلی تعریف می­شود: دسته ی اول رزین­­های اپوکسی هستند که مصارف صنعتی دارند و هم اکنون خط تولید آن انحصارا در اختیار پتروشیمی خوزستان بوده و امتیاز اصلی آن را دارد و دسته­ی دوم که مناسب نقاشی و هنر، دکوراسیون و تزئین و حتی کفپوش هستند صرفا وارداتی هستند چرا که تکنولوژی آن در داخل کشور وجود ندارد و هزینه­ی واردسازی آن به دلیل افزایش بیش از حد قیمت، خرید مقرون به صرفه­ای نسبت به نمونه ­های وارداتی نخواهد داشت.

برای اطلاع از فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر به سایر مقالات سایت مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید. 

رزین اپوکسی از لحاظ منشأ تولید جزء رزین ­های مصنوعی دسته بندی می­شوند که کاربردهای گسترده­ ی آنها سبب محبوبیت، نرخ بالای فروش و جایگزینی آنها نسبت به انواع دیگر کفپوش­ها، چسب­ها، انواع بتونه و غیره شده است. همچنین قیمت رزین اپوکسی ارزان تحت تأثیر ساختار و ترکیب شکل گیری آنها نیز هست به نحوی که رزین اپوکسی از این حیث در دسته­ی انواع رزین­های دو جزئی قرار می­گیرد.

علت اینکه به رزین­های اپوکسی دو جزئی گفته می­شود این است که از لحاظ ترکیب شیمیایی و ساختاری کلی متشکل از رزین پایه و Hardenr و یا Activator است. در برخی موارد نیاز است که رزین اپوکسی با ماده­ ی هاردنر ترکیب شود تا به تدریج کمک به خشک شدن و سفت شدن آن کند و در برخی موارد نیز بسته به نوع کاربرد رزین پایه با فعال ساز ترکیب می­شود که به صورت اسپری بر روی آن پاشیده خواهد شد در هر صورت بر روی قیمت رزین اپوکسی ارزان تأثیرگذار خواهد بود.

دو نکته­ ی بسیار مهم در مورد قیمت رزین اپوکسی ارزان وجود دارد:

  1. ارزان بودن رزین­های اپوکسی که در انتها اشاره خواهیم کرد صرفا به معنی بی کیفیت بودن آنها نیست بلکه برای افزایش فروش و جذب مشتری هم هست.
  2. به دلیل تنوع قیمت و بازار رقابتی شاید در مواردی قیمت رزین اپوکسی ارزان برای ما سؤالاتی ایجاد کند که در این مطلب با بیان کاربردها و ویژگی­های متفاوت هر یک به طور کامل به بیان آنها خواهیم پرداخت. در واقع متوجه این موضوع خواهید شد که دلیل تفاوت قیمت­ها چیست؟
قیمت رزین اپوکسی ارزان تحت تأثیر فاکتورهای مختلف
کاربرد بیمارستانی در کنار قیمت رزین اپوکسی ارزان

ویژگی­های گسترده با وجود قیمت رزین اپوکسی ارزان

همانطور که گفتیم قیمت رزین اپوکسی ارزان به معنای بی کیفیت بودن آن نیست بلکه می­توان انتظار کیفیت عالی و قیمت مناسب و مشتری پسند نیز داشت. لذا در این مطلب عنوان می­کنیم که با وجود قیمت رزین اپوکسی ارزان تعیین شده برای محصولات چه ویژگی­هایی نصیب شما خواهد شد.

.مقاومت بی نظیر:

مقاومت بالا در کنار قیمت رزین اپوکسی ارزان قطعا برای هر خریداری جذب کننده خواهد بود. رزین اپوکسی به تنهایی مقاومت بسیار بالایی دارد اما برای حفظ اطمینان در ترکیب با الیاف کربن، تشکیل سوپر ساختارهای شیکه­ای به شدت محکم و مقاومی می­دهند که فشار وارد شده از بدنه ی موتور راکت نیز نتواند به آن آسیبی وارد کند!

  •  وزن ساختار و سازه تغییر زیادی نمی­کند

چنانچه مقاومت بالای یک رزین یا پوشش به دلیل حجم و وزن زیاد آن باشد اصلا خبر خوشحال کننده­ای نیست مخصوصا در موارد ساختمانی که نباید وزن سازه بیش از حد افزایش پیدا کند و در برخی انواع نیز کاهش قیمت رزین اپوکسی به همین منظور است اما مواردی نیز وجود دارند که با وجود قیمت رزین اپوکسی ارزان، وزن پایینی دارند که در کنار مقاومت بسیار بالا جنبه ­ی کاربردی فوق العاده زیادی پیدا می­کنند و این دقیقا همان چیزی است که در ساخت و سازها و تعمیرات به آن نیاز خواهید داشت.

  • ضد خوردگی در اثر ماده ­ی شیمیایی:

از مواردی که صنایع شیمیایی هم توانسته­اند از رزین اپوکسی استفاده کنند، مقاومت بالای آن در برابر اثر مواد شیمیایی بر روی آنها مخصوصا در صنایع شیمیایی است که هر لحظه امکان رخداد آن وجود دارد لذا این نوع مقاومت در کنار قیمت رزین اپوکسی ارزان واقعا فوق العاده است.

  • برای هر سطحی می­توانید از رزین اپوکسی استفاده کنید

در برخی منازل و یا صنایع مختلف که نخواسته باشند سطوح قبلی بتنی، آجری، سیمانی و غیره را از بین ببرند و زیرسازی و آماده سازی پر هزینه انجام دهند قطعا به دنبال کفپوش با خاصیت رنگ آمیزی هستند که بر روی آنها کاربرد داشته باشد. به همین دلیل با وجود قیمت رزین اپوکسی ارزان و همچنین نبود هزینه­ های جانبی، نسبت به استفاده از هر نوع پوششی، کل هزینه ­های شما به شدت کاهش خواهد یافت.

  • فشار خارجی و عدم تأثیرپذیری

با توجه به اینکه تقریبا تمامی صنایع از این نوع رزین استفاده می­کنند بسیار مهم است که چه به عنوان درزگیر، مستحکم سازی ساختار، رنگ آمیزی و تعمیرات بتواند مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد. بالاخره در صنایع مختلف بسته به نوع فعالیت نیروهای خارجی مختلفی مانند کششی، فشاری، اصطکاک و غیره بر روی سطوح اعمال می­شود و مقاومت نسبت به اینها بسیار مهم است لذا با وجود تولید و نرخ قیمت رزین اپوکسی ارزان، از این حیث نیز کاهش کیفیت نداشته­ایم.

ویژگی­های گسترده با وجود قیمت رزین اپوکسی ارزان
کاربرد در ساخت و سازهای مدرن در کنار قیمت رزین اپوکسی ارزان
  • آسیب پذیری بسیار کم

سطوح مختلف آسیب پذیری­های مختلفی دارند و برخی از موارد زودتر خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا می­کنند با این حال می­توان مواردی را انتخاب کرد که باز هم مقاومت کلی را افزایش دهد تا کمتر تعمیرات و بازسازی و کفپوش سازی نیاز شود. باورکردنی نیست که با وجود قیمت رزین اپوکسی ارزان برای خرید، مقاومت آن تا حدی است که در قسمت­های با احتمال آسیب پذیری زیاد مانند پارکینگ­ها، صنایع بزرگ و حتی گوشه­ های ستون­ها و مخازن تحت فشار سوختی و مایع بالا نیز کاربرد زیادی داشته باشد.

  • ضد صوت و عایق برق:

کفپوش­های سنتی مانند کاشی چنانچه بر روی آنها لایه­ ی دیگری قرار نگیرد صوت را به طور کامل منعکس و حتی اکو می­کنند و هر چقدر محیط خلوت­تر باشد این انعکاس صدا بیشتر می­شود و از طرفی در محیط پرتراکم ولی دستگاه­های با نویز بالا دردسر زیادی درست می­کنند لذا امروزه از رزین اپوکسی استفاده می­کنند که با وجود تعیین قیمت رزین اپوکسی ارزان، ولی از ویژگی­های ضد صوت و جریان برق آن کاسته نشده است.

  • پر کننده یا Fillerهای فوق العاده:

برخی از انواع رزین­ های اپوکسی به عنوان عایق آب هم عمل می­کنند و از آنها فوم می­سازند. به عبارت دیگر در نقاطی که نخواسته باشند از مصالح سنتی برای پر کردن درزها استفاده کنند و خرج­های جانبی زیادی نیز متحمل نشوند از رزین­ های اپوکسی استفاده می­کنند که در اثر استفاده حالت پف کرده و پر کننده به خود می­گیرند و در کسری از ثانیه کلیه­ی سطوح و شکاف­ها را پر می­کنند به نحوی که کاملا ضد ضربه و عایق در برابر آب هستند. لذا باز هم مشاهده می­کنید که قیمت رزین اپوکسی ارزان نشان از بی کیفیت بودن آن نبوده است.

  • ضد باکتری:

آیا می­دانستید یکی از موارد کاربرد رزین اپوکسی برای محیط­های بهداشتی مانند بیمارستان­ها و کلینیک­هاست؟ چون اجازه­ ی رشد به باکتری و میکروب نداده و عملا سطحی کاملا بهداشتی دارند و در کمترین زمان ممکن و با کاهش شدید هزینه­ ها امکان تمیز کردن سطوح فراهم می­شود به همین دلیل به رزین اپوکسی کفپوش بیمارستانی هم اطلاق می­شود. قیمت رزین اپوکسی ارزان در کنار کاربرد در صنایع مختلف واقعا حیرت انگیز است.

 

ویژگی­های گسترده با وجود قیمت رزین اپوکسی ارزان
با خرید قیمت رزین اپوکسی ارزان در مصارف خانگی نیز استفاده کنید

موارد مصرف و نرخ قیمت رزین اپوکسی ارزان

با توجه به ویژگی­های گفته شده انتظار دامنه­ ی کاربردی بسیار گسترده را می­توان داشت که تا حدودی نیز به آن اشاره کردیم اما به طور دقیق بد نیست بدانید که با وجود قیمت رزین اپوکسی ارزان در بازار چه کاربردهایی از آن می­توان و باید انتظار داشت.

. مصارف تزئینی مخصوصا روی چوب و جواهرآلات:

بله درست است از رزین اپوکسی با شفافیت بالا و تنوع در طرح و رنگ و سفارشی سازی­های مختلف می­توانید به عنوان پوشش، تعمیر کننده و زینتی کردن عناصر مختلف مانند چوب استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که حتما طبق فرمولاسیون موجود بر روی جعبه عمل کنید چون برخی افراد به دلیل ترکیب اشتباه هاردنر و رزین و بی کیفیت کردن آن فکر می­کنند به دلیل قیمت رزین اپوکسی ارزان بوده است.

  • قطعات بزرگ و حجیم:

درصد ترکیب رزین و هاردنر در این نوع کاربردها مشخص شده تا بتوانید با وجود نیاز به ضخامت بالایی از رزین اما در یک مرحله کار را به اتمام برسانید لذا با وجود پرداخت قیمت رزین اپوکسی ارزان، محدودیتی در کارکرد نخواهید داشت.

  • پرایمر:

از رزین اپوکسی به عنوان پرایمر هم استفاده می­کنند یعنی شما با پرداخت قیمت رزین اپوکسی ارزان هم می­توانید از آن برای تقویت سازه­های بتنی با کمک ویژگی­ نفوذ و چسبندگی آن استفاده کنید و هم در صنایع فلزی کاربرد داشته باشد. همچنین اگر به خاطر داشته باشید گفتیم بر روی هر سطحی می­توان استفاده کرد لذا از نوع پرایمری آن برای آماده سازی و تعمیر زیرساخت استفاده می­کنند تا کفپوش به عنوان لایه­ ی رویی بکار گرفته شود پس باز هم نگران قیمت رزین اپوکسی ارزان نباشید.

موارد مصرف و نرخ قیمت رزین اپوکسی ارزان
قیمت رزین اپوکسی ارزان با وجود کاربرد در سالن­های ورزشی و خط کشی راحت

مقادیر حدودی قیمت رزین اپوکسی ارزان

توجه داشته باشید که با توجه به ویژگی­ها و کاربردهای گفته شده از رزین اپوکسی که بسیار بیشتر از این موارد است، نوسانات ارزی، کارخانه­  ی تولیدی و چندین و چند فاکتور دیگر، قیمت رزین اپوکسی ارزان در فروشگاه­ها و نمایندگی­های مختلف متغیر خواهد بود اما حدودا در همین محدوده ­ی زیر خواهند بود.

  1. اهداف تزئیناتی و دکور: هر کیلوگرم آن در بازار حدود 45 هزار تومان به فروش می­رسد که حتی برخی نمایندگی­ها با قیمت 30 هزار تومان به عنوان قیمت رزین اپوکسی ارزان به فروش می­رسانند.
  2. تولید قطعات مختلف و صنایع گوناگون: با توجه به طیف بسیار زیاد صنایع، هر کیلوگرم آن تا 60 هزار تومان نیز خواهد رسید.
  3. اهداف هنری: هر کیلوگرم از رزین اپوکسی با این هدف خرید نهایتا به 30 هزار تومان برای هر کیلوگرم برسد.
  4. چوب: برای زیباسازی و شفاف سازی سطوح چوبی که خاصیت ضد آب نیز داشته باشند به بالای 100 هزار تومان در هر 1.5 کیلوگرم می­رسد که باز هم می­توانید در برخی نمایندگی­ها تا 80 هزار تومان ولی نوع با کیفیت آن را پیدا کنید.

توجه داشته باشید که در اکثر موارد نباید گول تبلیغات قیمت رزین اپوکسی ارزان را بخورید و حتما نسبت هاردنر به رزین را چک کنید. معمولا اگر دبه­ی 1.5 کیلوگرمی خریداری می­کنید 1 کیلوگرم آن باید رنگ و مابقی هاردنر یا فعال ساز باشد. همچنین پیش از انتخاب قیمت رزین اپوکسی ارزان و خرید، نمونه­ای را به عنوان تستر تحویل بگیرید و پس از اطمینان یافتن از کیفیت بالا، حجم مورد نیاز را خریداری نمایید.

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

مقادیر حدودی قیمت رزین اپوکسی ارزان
ویژگی­های فوق العاده در کنار قیمت رزین اپوکسی ارزان سبب فروش بالای آن شده است
2

    • سلام دوست عزیز
      وقت شما بخیر
      رزین های اپوکسی عموما خارجی هستن و متاسفانه بخاطر قیمت دلاری محصولات و نوسانات شدید قادر به بروز رسانی لحظه ای قیمتها نیستیم و به این خاطر مجبور هستیم قیمتها رو درج نکنیم. اگر قیمت روی سایت با قیمت واقعی لحظه ای محصول یکسان نباشه بیشتر باعث نارضایتی شما عزیزان میشه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما