فروش رزین اپوکسی چوب مناسب هنرآموزان

رزین اپوکسی چوب مناسب کارهای هنری

رزین اپوکسی چوب به هنر آموزان و هنرمندان کمک میکند درب دنیایی را برای خود بگشایند که میتوانند در آن تا مثبت بینهایت خلاقیت به خرج دهند. یک ترکیب باکیفیت کمک میکند آنان همان چیزی را که در ذهن خود خلق کرده اند با دستان خود بیافرینند؛ زیرا خداوند فرموده است من از قدرت خود به شما داده ام. بنابراین با دستان خود از اجسام بی جان چیزی را بیافرینید که به جای شما سخن میگویند.

شابد به این مطلب نیز علاقه مند باشید: فروش رزین اپوکسی چوب در سراسر کشور

رزین اپوکسی چوب
رزین اپوکسی چوب

 

سفارش رزین اپوکسی چوب ارزان

رزین اپوکسی چوب باکیفیت از ترکیب دو جزئی بهره میجوید که در نوع بهترین خود ساخته شده اند. پایه رزینی با فراوری و فرمولاسیون دقیق  از ترکیباتی چون فنل A و اپی کلروهیدرین ساخته شده است. بیش از یک گروه اپوکسید دارد و برخلاف اغلب گروه های رزینی در طی فرایند ترکیب با هاردنر که پخته شدن نامیده میشود، جمع نمیشود. مونومرهای سمی تولید نمیکند و به خوبی شبکه های مستحکمی را  با کمک  عاملهای فعال خود تشکیل میدهد.

رزین اپوکسی چوب عالی و باکیفیت افزودنی هایی دارد که آن را برای خلق کارهای چوبی بی نظیر کاملا متناسب کرده است. چسبندگی عالی به چوب یکی از ویژگیهای عالی است که این رزین مصنوعی باید داشته باشد. کیفیت آثار خلق شده قطعا بر بازاریابی محصولات تاثیر بسزایی دارد.

رزین ها گرما سخت هستند؛ بدین معنی که حرارت سبب سخت شدن آنها میشود؛ اما ویژگی که سبب شده است اپوکسی رزین چوب محبوبیت بیابد به سخت شدن آن در دمای معمولی اتاق باز میگردد. اگرچه نوع پلی استر از نظر حجمی کاربرد زیادی دارد؛ اما امروزه با استفاده از خلاقیت در خلق آثار دکوراتیو، استفاده از رزین اپوکسی چوب افزایش یافته است.

بنابراین در این مبحث تمرکز بر خرید، خلق و تاسیس کارگاهی است تا هنرجویان و هنرمندان در آن آنچه که میخواهند بیافرینند و با استفاده از ویژگی رنگ پذیر بودن اپوکسی باکیفیت، هر رنگی که میخواهند به ساخته های خود بزنند.

انتخاب ما در هنگام خرید رزین اپوکسی چوب، نوع شفاف و بی رنگ و باکیفیت است؛ زیرا به زیبایی کار منتهی میشود  و از سطوح هم به خوبی محافظت مینماید. در محیط های شیمیایی و خورنده میبینیم مقاومت خوبی از خود نشان میدهند. محصول خریداری شده باید در کنار  داشتن چسبندگی خوب به  چوب، مقاومت سایشی خوبی نیز داشته باشد. خش پذیری همیشه ایرادی است که کالاهای مختلف را تهدید میکند. رزین اپوکسی چوبی که خریداری مینمایید باید در برابر خراشها مقاومت داشته  باشد.

بیشتر بخوانید: فروش رزین اپوکسی شفاف و هاردنر در انواع مختلف

سفارش رزین اپوکسی چوب
سفارش رزین اپوکسی چوب

قدرت شبکه سازی بالا برای محصولاتی مانند میزها که با کمک این اپوکسی ساخته میشوند، باید درنظر گرفته شود؛ استحکام بالای محصولات که سبب تحمل ضربات مکانیکی میشود، به فروش بارها و بارها تولیدات کارگاهتان کمک میکند.

خرید یک هاردنر  مناسب به داشتن ترکیب نهایی که به خوبی سخت میشود  نکته کلیدی بعدی است؛ هاردنر پلی آمین پیشنهاد ما است. البته قابل ذکر است شرکتهای سازنده معمولا این دو را کنار هم عرضه میکنند  و نسبت مناسب آنها را ذکر مینمایند. به خاطر داشته باشد A  به پایه رزینی اشاره دارد و B به هاردنر اشاره میکند.

نکته ای که در هنگام خرید رزین اپوکس باید به یاد داشته باشید عدم حلالیت آن در آب است، لذا اگر سطحی به آن آلوده شد با آب نمیتوانید پاک کنید؛ اما الکل حلال است؛ بنابراین خرید الکل را نیز نباید فراموش کرد.

 

مشخصات رزین اپوکسی چوب باکیفیت

رزین اپوکسی چوب باکیفیت از لحاظ ظاهری بدون حباب، بدون ترک و بدون بوی تند است که در صورت عدم استفاده از رنگ، کاری کاملا شفاف و شیشه ای را خلق مینماید. رزین اپوکسی خوب غلیظ نیست و حباب از آن به راحتی خارج میشود. وجود حباب در کار  بر کیفیت کار شما تاثیر خواهد گذاشت.

این رزین در یک روز به طور کامل خشک میشود؛  اما برای اینکه پیوندها کاملا مستحکم باشند و شما کاری با دوام بالا داشته باشید، به مدت  3 تا 7 روز زمان نیاز دارید، لذا کارها باید در مکانی قرار داده شوند که کمترین رفت و آمد را داشته باشد.

بی رنگی رزین اپوکسی چوب کمک میکند بتوانید رنگ دلخواه خود را بزنید. رنگهای معدنی و جوهری هر دو با رزین اپوکسی سازگاری دارند، رنگهای معدنی میکرونیزه رنگ هایی هستند که  به علت حلالیت بهتر در اپوکسی، برای  آن به کار می روند. رنگ های جوهری هم بر پایه الکل و تینر هستند و  حالت شفاف تری به کار میدهند.

به خاطر داشته باشید این ترکیب آتش زا نیست، ولی قابل اشتعال است.

سمیت چندانی ندارد؛ اما نیاز است در هنگام کار، تهویه مناسبی در محل کار شما وجود داشته باشد.

از رزین اپوکسی کفپوش هم میتوان برای خلق آثار چوبی استفاده نمود؛ اما به دلیل عدم اصلاحاتی که به طور مخصوص برای چوب انجام میشود، کار مورد نظر را تحویل نمیدهد. لذا هنگام خرید حتما به پیشنهادات سازنده توجه کنید.

مزایای رزین اپوکسی چوب
مزایای رزین اپوکسی چوب

 

چند ایده خلاقانه کار  با رزین اپوکسی چوب

در قسمت بالا به مشخصات رزین اپوکسی چوب خوب اشاره شد. در این قسمت لازم میبینیم به ایده های خلاقانه در استفاده از این نوع رزین اشاره نماییم، امید است مورد استقبال شما قرار گیرد:

رزین اپوکسی چوب همانطور که در بالا گفتیم چسبندگی زیادی دارد با هاردنر ترکیب شده و در نهایت ماده سختی را تحویل میدهد. امروزه از ترکیب چوب با رزین، میزهای ساخته می شود که نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب می نماید. رزین اپوکسی چوب بیرنگ و شفاف است که به منظور ترکیب با چوب میتواند با رنگ های مختلفی که در بالا ذکر گردید ترکیب شود و رنگهای خاصی را به کار دهد.

  1. استفاده از قطعه چوبی که تنه درختی را  تشکیل میدهد و استفاده از رزین مشکی  در اطراف آن یک نمونه از خلق تصویر است.
  2. یا تکه های پوست چوب که نماد ساحل دریاست و آبهای آبی دریا که در امتداد پوسته درختان حضور دارند، خود تصویر دیگری هست که چشم بیننده را مینوازد.
  3. گردنبندها را دیده اید که گل در میان خود دارند، آیا  استفاده از گلهای محصور شده در میان رزین، خود میز عالی را رقم نمیزند؟
  4. اگر تکه های چوب نامتناسب دارید باز هم میانه آنها را با رزین پر کنید، شکلهای متفاوتی خلق کنید، دستتان باز است.
  5. آیا نمیتوان قالبی در نظر گرفت و قسمتی از تصاویر  زیر دریا را در میانه قالب با تکه های چوب رنگ شده همچون پازل چید و با رزین شفاف پوشاند. کافی است کمی نجاری بدانید و قطعات را در شکلهای مختلف ببرید.
  6. آیا رزینهای رنگارنگ را در اطراف تکه های چوب نمیتواند جاری کنید و نقاشی مدرنی را خلق نمایید؟
  7. دست شما با استفاده از رزین اپوکسی چوب برای خلق هر اثری باز است.  تنها کافی است به اطرافتان خوب بنگرید، خوب بشنوید، سپس چشمانتان را ببندید و تصویری را که میخواهید خلق نمایید در ذهن خود مجسم کنید و دست به کار شوید

 

رزین اپوکسی چوب باکیفیت
رزین اپوکسی چوب باکیفیت

 

شرایط کارگاه کار با رزین اپوکسی چوب

سخنانی درباره خرید رزین اپوکسی چوب و ایده هایی که میتوان  با این ترکیب خلق کرد را در قسمتهای بالا ذکر نمودیم؛ اما هر هنر آموزی آرزوی انجام کار در کارگاه خود را دارد و هر هنرمندی وقتی با خیال آسوده شروع به آفریدن میکند دوست دارد کار خود را گسترش دهد. لذا باید به  قدمهایی که کمک میکنند کار مشتری پسند تری داشته باشید توجه نمایید. در همین راستا در ذیل اشاره مختصری به شرایط عمومی مکان کارتان میکنیم، اگرچه باید نکات ریز بسیاری را در این باره لحاظ نمایید.

  • از اتاق کوچک خلوتی که پنجره رو به بیرون دارد شروع کنید؛ اتاقی که سطح مسطح دارد و آفتاب رو نیست، البته مرطوب و نمناک نیز نباشد. جلوی تابش نور آفتاب را نیز از پنجره با پرده بگیرید.
  • میز کاری را تهیه کنید و در مکان مناسبی در اتاق قرار دهید. میز کار باید کاملا تراز باشد.
  • دمای محیط کارتان را  مابین 18 تا 25 درجه نگه دارید، دما کمتر از 18 و بالاتر از 30 و رطوبت بیشتر از 50 درصد مناسب نیست، کار باید باکیفیت باشد؛ بنابراین دماسنج در اتاق لازم است. به رطوبت حتما توجه کنید؛ زیرا بر کیفیت کار شما موثر است.  همچنین به خاطر داشته باشید برای گرم و سرد کردن اتاق هیتر و کولر گازی وسایل بهتری هستند.
  • گرد و غبار نیز در اتاق نباید باشد و وقتی رزین اپوکسی چوب در نوع بی رنگ به کار برده میشود، گرد و غبار بر روی کار نشسته و آن را کدر مینماید.

رزین اپوکسی چوب در صورت دارا بودن کیفیت لازم و با رعایت نکاتی که محیط مناسبی را برای کار پدید می آورد میتواند کمک کند با خرده های چوب چیزهایی را خلق نماید که درامد عالی برایتان داشته باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر و خرید محصول با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما