خرید کاهگل تبریز ضد آب و نانو

چرا کاهگل تبریز ضد آب قوی است؟

کاهگل تبریز به عنوان یک کاهگل صنعتی دارای خاصیت ضد آب است و عایق بسیار خوبی بر روی سطح دیوار می باشد. کاهگل  های مصنوعی به دلیل جنس پلیمری که دارند خاصیت عایق بودن دارند ولی  کاهگل تبریز در برابر رطوبت بسیار قوی است و هیچ آب یا رطوبتی نمی تواند ذره ای به داخل آن نفوذ نماید، دلیل این اتفاق استفاده از ذرات نانو در این محصول می باشد ذرات نانو زمانی که در کنار هم قرار می گیرند، چسبندگی بسیار زیادی ایجاد می کنند و  این اتفاق موجب استحکام لایه می شود و در واقع عایق بسیار محکمی را ایجاد خواهند نمود.

کاهگل تبریز در برابر شرایط محیطی دیگر نیز بسیار مقاوم است مثلا اگر در  شرایط دمای بالا و یا حرارت مستقیم قرار بگیرد دچار خرابی نخواهد شد. کاهگل تبریز به عنوان یک کاهگل صنعتی از جنس پلیمری به نام سیلیکون است و در محافظت از ساختمان بسیار قوی عمل می کند. این عایق می تواند پوشش یکدستی را ایجاد نماید و می توان نما را به راحتی شستشو  داد.

برای کسانی که به شکل و رنگ کاهگل علاقه دارند کاهگل تبریز بسیار مناسب و قابل توجه است و مشکلاتی که در استفاده از کاهگل سنتی وجود دارد در این نمونه کاهگل وجود نخواهد داشت. کاهگل تبریز را برای بافت های تخریب شده که با رطوبت از بین رفته‌، استفاده می کنند. این ماده به راحتی بر روی این ساختمان های قدیمی پوشش محکمی را ایجاد می کنند و از تخریب مجدد آنها جلوگیری می کنند. اگر آلودگی بر روی نمای ساختمان و دیوارهایی که با کاهل صنعتی پوشانده شده است ایجاد گردد می توان با آب به سادگی شستشو داد زیرا هیچگونه رطوبتی جذب این مواد نخواهد شد. تنوع کاهگل های مصنوعی در بازار بسیار زیاد است و به همین دلیل به هنگام  خرید  کاهگل تبریز باید به نام برند مورد نظر خود دقت کنید و اصل و تقلبی بودن این محصول را  در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل مصنوعی بوشهر با اجرای آسان

خرید کاهگل تبریز
خرید کاهگل تبریز

چگونه کاهل تبریز را با قیمت ارزان بخریم؟

برای خرید بهترین کاهگل با قیمت ارزان می توانید از طریق چندین روش اقدام نمایید. برای خرید مهمترین اصل مکانی است که انتخاب می کنید. در واقع باید محل  خرید معتبری باشد که اجناس اصل را در اختیار خریداران قرار می دهد. اگر مراکز حضوری را انتخاب می کنید، توجه داشته باشید که نمایندگی ها یا مراکز فروش صنایع رنگ باشد که اصل جنس را در انبار داشته باشد. در مراکز اینترنتی نیز باید دارای نمادهای لازم برای فروش  باشد. بعد از اطمینان به اصل بودن محصولی مانند کاهگل تبریز می توان روش خرید را تعیین نمود.

برای خرید ارزان تر محصول راهی به نام خرید عمده وجود دارد که بهتر است به صورت مستقیم از تولید کنندگان صورت گیرد. با خرید عمده، کاهگل تبریز را با قیمت کمتر از قیمت بازار تهیه می کنید و اگر به مقدار زیادی از این ملات خمیری شکل نیاز داشتید این روش از بهترین روش ها محسوب می شود. با خرید های اینترنتی می توان در زمان، صرفه جویی کرد و  به راحتی می توان انواع برند ها و قیمت ها را در فرصت کم با هم مقایسه و انتخاب نمود.

زمانی که کاهگل تبریز را برای نمای ساختمان خرید می کنید در واقع یک پوشش محکم و یکدستی را برای نما ایجاد خواهید نمود که عمر ساختمان را به شدت افزایش می دهد. معمولا برای نمای ساختمان به مقدار زیادی از این ماده نیاز است و خرید عمده  این ماده مقرون به صرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب شیراز قابل اجرا بر روی انواع سطوح

فروش کاهگل تبریز
فروش کاهگل تبریز

مزیت های کاهگل تبریز به عنوان کاهگل مصنوعی

کاهگل سنتی را در گذشته با آب، خاک و کاه درست می کردند. ترکیب این ماده پوشش سستی را ایجاد می کند که در نمای ساختمان استفاده می شود و با تغییرات شرایط محیط به راحتی دچار تخریب می شود، مثلا با یک بارندگی رطوبت جذب نمای ساختمان  با پوشش کاهگل سنتی می شود و  بعد از گذشت کوتاهی از زمان این پوشش از بین می رود به همین دلیل  ماده‌ای به نام  کاهگل مصنوعی ساخته و تولید شد تا عیب های ماده قبلی را از بین ببرد.

کاهگل تبریز پوشش ضخیمی را بر روی نما ایجاد می کند که  در مقابل حرارت و دمای بالا به شدت مقاوم است. جنس این ماده از پلیمر می باشد به همین دلیل به راحتی تخریب نمی شود و در  آب و هوای مختلف  هم ماندگاری بالایی دارد. کاهگل صنعتی تبریز در برابر اشعه های مضر و تخریب کننده خورشید نیز دارای استحکام بالایی هستند. اگر فشار و ضربه ای به آن بافت وارد شود اثری بر  کاهگل نخواهد داشت. امروزه بسیاری از مردم کاهگل مصنوعی مانند کاهگل تبریز را به نوع سنتی ترجیح می دهند.

کاهگل تبریز همچنین قابل ارسال به تمام شهرستان های استان آذربایجان شرقی از جمله : آذر شهر ، اهر ، اسکو ، بستان آباد ، بناب ، جلفا ، خدا آفرین ، سراب ، شبستر ، عجب شیر ، کلییر ، مراغه ، مرند ، ملکان ، میانه ،ورزقان ، هریس ، هشترود ، هوراند و … می باشد .

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل بندرعباس قابل شستشو

قیمت کاهگل تبریز
قیمت کاهگل تبریز

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما