فروش کاهگل مصنوعی بوشهر با اجرای آسان

استفاده از کاهگل مصنوعی بوشهر ساده است

کاهگل مصنوعی بوشهر محصولی پودری و ملاتی است که رنگ های متنوعی دارد این محصول در کارخانه و با تکنولوژی های پیشرفته ای قابل تولید است. جنس کاهگل مصنوعی بوشهر ماده شیمیایی پلیمری است و ماده‌‌‌ای کاملا یکدست می باشد که با ضخامت قابل قبولی بر روی سطوح نمای بیرونی و داخلی ساختمان قرار می گیرد. اگر سطوح، هموار و صاف باشد، این محصول به مقدار کمتری بکار می رود ولی اگر دیوار صاف نباشد به دلیل پرکردن این نا‌‌‌‌‌همواری‌‌‌‌‌‌ها ضخامت بیشتری از کاهگل مصنوعی بوشهر بر روی نمای ساختمان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مواد و ترکیبات اولیه این محصول کاملا آماده است و نیاز به ترکیب چندین ماده برای تهیه کاهگل مصنوعی بوشهر وجود نخواهد داشت. پورد کاهگل آماده و آب را مخلوط نموده و به سادگی به صورت ماله کشی بر روی دیوار اجرا می شود . کاهگل مصنوعی بوشهر دارای ملات آماده است و صرفا برای اجرا نیاز به آماده سازی ساده‌‌‌‌‌‌‌‌ای دارد، و باید طبق دستور العمل موجود در بسته بندی های این محصول عمل شود.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل ضدآب شیراز قابل اجرا بر روی انواع سطوح

خرید کاهگل مصنوعی بوشهر
خرید کاهگل مصنوعی بوشهر

چرا کاهگل مصنوعی بوشهر را انتخاب می کنیم

این محصول یک کاهگل آماده است و دیگر نگران آماده کردن ملات خاصی و ترکیب نسبت های مختلف مواد نخواهید بود. کاهگل مصنوعی بوشهر در واقع یک ماده شیمیایی است و از پلیمری با مقاومت بالا تشکیل شده است. در هر نوع شرایط آب و هوایی و سرما، گرما این کاهگل مصنوعی دچار آسیب و خرابی نمی شود و مقاومت بسیار بالایی دارد. کاهگل مصنوعی بوشهر هیچ رطوبتی را به خود جذب نمی کند و این مساله موجب می شود که در برابر  باران و هر نوع آب و رطوبتی مانند عایق عمل نماید.

علاقه افراد زیادی به کاهگل های سنتی باعث می شود که از این محصول نیز استقبال نمایند و به همین دلیل به یکی از محصولات پر فروش  تبدیل شده است. کاهگل مصنوعی در حین اجرا کثیف کاری ندارد و بدون هیچ گرد و غباری بر روی دیوار اجرا و نصب می گردد.

از دلایلی که کاهگل سنتی دچار تخریب می گردد، جذب رطوبت، مقاوم نبودن در برابر اشعه های خورشید و بافت سستی است که این ماده دارد و به راحتی در طول سال ها و با آب و هوای مختلف دچار آسیب و خرابی می شود و نیاز به بازسازی دارد. کاهگل مصنوعی بوشهر با بهترین مواد تهیه شده است و به هم ظاهر زیبایی را بر روی نما ایجاد می کند و هم از نظر رنگ دارای تنوع بالایی است. افرادی که به ظاهر و رنگ کاهگل سنتی علاقه دارند از نوع مصنوعی آن نیز رضایت خواهند داشت زیرا شباهت بسیار زیادی به نوع  سنتی دارد.

استفاده از این محصول برای مکان های سنتی مانند سفره خانه ها یا باغ ها بسیار زیاد است زیرا هم جنبه محافظت از سطح را دارد و هم زیبایی خاصی را به این نوع محیط ها می بخشد.

بیشتر بخوانید : قیمت کاهگل آماده سیرجان

فروش کاهگل مصنوعی بوشهر
فروش کاهگل مصنوعی بوشهر

جنس سطوح تعیین کننده مقدار مصرف کاهگل مصنوعی بوشهر

خرید کاهگل مصنوعی با روش های مختلفی امکان پذیر است و بهترین روش خرید عمده این ماده است زیرا معمولا برای استفاده در نمای ساختمان مصرف کاهگل مصنوعی بوشهر زیاد خواهد بود. بسته بندی های متنوعی با حجم های مختل از این محصول در بازار وجود دارد که هر حجمی برای مساحت خاصی از محیط قابل استفاده است. مقدار استفاده کاهگل مصنوعی در نمای ساختمان و یا دکور بستگی به سطح زیرین آن و مصالح بکار رفته در آن دارد. هر کاهگل مصنوعی دارای مقدار مصرفی است و با توجه به تولید کننده محصول نسبت های مصرف کاهگل متفاوت خواهد بود. مثلا کاهگل مصنوعی بوشهر برای سطوح سیمانی، بلوکی ، آجری و … دارای میزان مصرف متفاوتی است. حجم بسته بندی های این ماده نیز تفاوت دارد و هر شخص بسته به  میزان مصرفی که داشته باشد میتواند بسته بندی خاصی را تهیه نماید.

قیمت ارزان کاهگل مصنوعی بوشهر

زمانی که مزیت های کاهگل مصنوعی بوشهر در نظر می گیریم متوجه کاهش هزینه های خرابی و تعمیر خواهیم شد. قیمت کاهگل مصنوعی  در بسته بندی و حجم های مختلف آن متفاوت است و برند تولید کننده کاهگل مصنوعی در قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود این کاهگل در بوشهر تولید می گردد. برای خرید مطمئن  تر و ارزان تر از بازار خرید اینترنتی کاهگل مصنوعی را انتخاب نمایید. به دلیل تعداد بالایی از محصولات مشابه به هنگام خرید به نام و ویژگی های این محصول دقت داشته باشید. کاهگل مصنوعی بیشترین شباهت به کاهگل سنتی را دارد ولی از نظر ترکیبات با یکدیگر متفاوت هستند و اجرا و نصب آن بر روی دیوار بسیار ساده است.

 

کاهگل نانو بوشهر همچنین قابل ارسال به همه شهرستان استان بوشهر از جمله : کنگان ، برازجان ، گناوه ، عسلویه ، جم ، دلوار ، خورموج ، دیر ، دیلم ، نخل تقی ، بیدخون ، سیراف و … می باشد .

بیشتر بخوانید : فروش کاهگل مدرن با ارسال مستقیم به سراسر کشور

قیمت کاهگل مصنوعی بوشهر
قیمت کاهگل مصنوعی بوشهر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما