قیمت کاهگل آماده سیرجان

چرا به کاهگل آماده سیرجان نیاز داریم؟

کاهگل در گذشته نه چندان دور برای پوشاندن بسیاری از سطوح مثل دیوار های منازل و یا پشت بام و.. به کار گرفته شده است. ولی کاربرد آن در حال حاضر صرفا برای  منطقه های روستایی است و دیگر از آب، کاه و گل برای پوشش و نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده نمی شود.

یکی از کاهگل های صنعتی که در بازار وجود دارد کاهگل آماده سیرجان است. افراد زیادی به رنگ و نمای ظاهری که کاهگل ایجاد می کند علاقمند می باشند و برای نمای داخلی و خارجی ساختمان خود  از کاهگل آماده سیرجان استفاده می کنند. بسیاری از کسانی که در بافت قدیمی زندگی می کنند، برای احیا و ترمیم ساختمان ها از  کاهگل آماده سیرجان استفاده می نمایند.

ویژگی و مزیت هایی که این کاهگل صنعتی دارد از کاهگل سنتی بیشتر است. سرعت عمل بالا در اجرای آن و خشک شدن سریع بافت ها بعد از نصب کاهگل آماده سیرجان  از مزیت های این محصول و دلیل درخواست بالای مشتریان برای خریداین محصول می باشد.. مناطق کویری  مانند کرمان و سیرجان دارای بافت سنتی بسیار زیاد است و علاقه به این نوع محصولات زیاد است. ابنیه تاریخی فراوانی که نیاز به ترمیم داشته باشد در این مکان ها روبه افزایش است و برای ماندگاری بالای ترمیم و احیا بافت مناطق بهتر است از کاهگل صنعتی که ماندگاری بالایی دارد استفاده شود. به همین منظور کاهگل آماده سیرجان تولید گردیده است  تا بخشی از نیاز را مرتفع نماید.

بیشتر بخوانید : اجرای کاهگل مصنوعی بدون نیاز به زیر سازی

خرید کاهگل آماده سیرجان
خرید کاهگل آماده سیرجان

کاهگل آماده سیرجان را با قیمت مناسب بخرید

برای تهیه کاهگل صنعتی باید به مراکز فروش این محصول مراجعه نمایید. این مراکز می تواند شامل نمایندگی هایی باشد که به صورت حضوری فعال هستند و یا در بخش آنلاین  به فروش این محصول می پردازند. آنچه مسلم است افراد زیادی نیاز به تهیه این رنگ به مقدار زیاد دارند و خرید عمده کاهگل آماده سیرجان به این افراد پیشنهاد می گردد زیرا در صورت این نوع خرید قیمت ها بسیار کاهش می یابد.

قیمت دقیق این  محصول با توجه به قیمت مواد اولیه بدست می آید و لیست به روز رسانی قیمت کاهگل در سایت های فروشگاهی تولید کنندگان و یا از طریق نمایندگی ها قابل مشاهده است. قیمت کاهگل آماده سیرجان نسبت به مزیت هایی که در مقابل کاهگل سنتی دارد مقرون به صرفه می باشد. در واقع زمانی که از کاهگل آماده استفاده می کنید بسیاری از معایب کاهگل سنتی رفع می شود و هزینه هایی که ناشی از استفاده از مواد سنتی است کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید : خرید کاهگل نانو با ضمانت نامه 5 ساله

فروش کاهگل آماده سیرجان
فروش کاهگل آماده سیرجان

کاربرد های کاهگل آماده سیرجان

کاهگل آماده از جنس پلیمر است و به همین دلیل می توان مقاومت خوبی را در برابر شرایط مختلف داشته باشد. کاهگل صنعتی  برای  نمای های داخلی و خارجی و بعضی از دکور های سنتی مورد استفاده قرار می گیرد، مثلا مکانی مانند سفره خانه سنتی که دارای دکوراسیون سنتی نیز می باشد با رنگ آمیزی نمای این مکان بوسیله کاهگل آماده سیرجان زیبایی دو چندانی پیدا خواهد کرد.

یکی از کاربرد های مهم دیگری که کاهگل آماده دارد  ترمیم بناهای قدیمی می باشد. معمولا در  محله هایی با بافت سنتی که دچار خرابی نیز شده است  کاهگل آماده می تواند، جایگزین مناسبی باشد زیرا مقاومت  بسیار بالایی دارد و برای سال های طولانی بدون خراب شدن باقی می ماند و موجب نگهداری ساختار بافت سنتی نیز می گردد. در برخی از ساختمان ها دکور های سنتی کار می شود که استفاده از کاهگل می تواند رنگ و جذابیت بسیاری را به آن بدهد. تنوع رنگ در این محصولات کار را برای طراحان  آسان نموده است.

 

ویژگی های کاهگل آماده سیرجان

کاهگل آماده در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد. هر نوع شرایط آب و هوایی را تحمل می کند و فرسوده نمی شود. در برابر اشعه خورشید مقاومت دارد. لایه ضخیمی و یکدستی را  بر روی مصالح ایجاد می کند. اجرای آن بر روی ساختمان ساده است و زیاد زمان بر نمی باشد. این کاهگل در برابر رطوبت دچار تغییر نمی شود و مانند  کاهگل سنتی که همراه با آب به گل تبدیل می شود. کاهگل آماده هیچگونه گرد و غباری ندارد و هنگام کار با آن هیچ آلودگی هم ایجاد نخواهد شد، مواد موجود در کاهگل مصنوعی به محیط زیست آسیبی نمی زند و کاملا بی خطر است.  این محصول با قیمت مناسبی به دست مشتریان می رسد تا از آسیب  ناشی از تخریب بافت های قدیمی جلوگیری شود.  برای خرید این محصول با قیمت مناسب می توانید  روش عمده را انتخاب نمایید تا مقدار زیاد کاهگل آماده که برای  ساختمان نیاز است با قیمت کمتر از بازار به دست مشتریان برسد.

 

کاهگل صنعتی کرمان همچنین قابل ارسال به همه شهرستان استان کرمان مثل : کرمان ، بافت ، زرند ، رفسنجان ، کهنوج ، جیرفت ، بم ، بردسیر ، شهر بابک ، نرماشیر و…

بیشتر بخوانید : قیمت فروش کاهرنگ به صورت مستقیم از کارخانه

قیمت کاهگل آماده سیرجان
قیمت کاهگل آماده سیرجان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با ما در ارتباط باشید:

شماره تماس: 09129723451

اینستاگرام: fardad_paint

شماره واتساپ: 09129723451

ایمیل: fardad.paint@gmail.com

2

    • سلام وقتتون بخیر
      برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 09129723451 تماس حاصل فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما